Hei
apuva... eli tarvitaanko viisumi jos menee vain lomamatkalle viikoksi Nykkiin?
Kiitti vastauksesta!
Viisumi turistimatkalle?
4
918
Vastaukset
- ei tarvitse, JOS...
Suomen passilla matkustava EI tarvitse viisumia Yhdysvaltoihin mikäli maassa oleskelee alle 90 vuorokautta. Pidemmille reissuille tarvitaan sitten viisumi.
Passin pitää olla ns. tietokoneluettava.- tanja
Mistä tiedän onko passini koneluettava? Passini on noin viisi vuotta vanha...
tanja kirjoitti:
Mistä tiedän onko passini koneluettava? Passini on noin viisi vuotta vanha...
Saivarrellaan taas kerran... USA:aan tarvitsee aina viisumin. Tosin mikäli olet alle 90 päivää kestävällä matkalla ja olet Suomen kansalainen ( aika monta muuta maata), voit hyödyntää visa weiver -ohjelmaa eli 90 päivän viisumin saamiseksi ei tarvitse kuin täyttää vihreä lipare menomatkalla Jenkkeihin.
Koneluettavan passin tunnistaa siitä, että nimi- ja valokuvasivun alalaidassa on hämäräperäisen näköisiä- poke waiver
mik71 kirjoitti:
Saivarrellaan taas kerran... USA:aan tarvitsee aina viisumin. Tosin mikäli olet alle 90 päivää kestävällä matkalla ja olet Suomen kansalainen ( aika monta muuta maata), voit hyödyntää visa weiver -ohjelmaa eli 90 päivän viisumin saamiseksi ei tarvitse kuin täyttää vihreä lipare menomatkalla Jenkkeihin.
Koneluettavan passin tunnistaa siitä, että nimi- ja valokuvasivun alalaidassa on hämäräperäisen näköisiä'USA:aan tarvitsee aina viisumin...'
Asiahan ei minulle kuulu mutta suomalainen ei tarvitse viisumia turistimatkalle vaan nimenomaan tuon waiverin.
Se saadaan täyttämällä koneessa tuo kuponki johon tulee henkilötiedot ja vakuutus siitä ettei ole rikollinen eikä varsinkaan osallistunut juutalaisvainoihin Saksassa yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591718Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1321388Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10836- 64811
- 69691
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39531- 36477
- 45476
- 52442