Hei
apuva... eli tarvitaanko viisumi jos menee vain lomamatkalle viikoksi Nykkiin?
Kiitti vastauksesta!
Viisumi turistimatkalle?
4
897
Vastaukset
- ei tarvitse, JOS...
Suomen passilla matkustava EI tarvitse viisumia Yhdysvaltoihin mikäli maassa oleskelee alle 90 vuorokautta. Pidemmille reissuille tarvitaan sitten viisumi.
Passin pitää olla ns. tietokoneluettava.- tanja
Mistä tiedän onko passini koneluettava? Passini on noin viisi vuotta vanha...
tanja kirjoitti:
Mistä tiedän onko passini koneluettava? Passini on noin viisi vuotta vanha...
Saivarrellaan taas kerran... USA:aan tarvitsee aina viisumin. Tosin mikäli olet alle 90 päivää kestävällä matkalla ja olet Suomen kansalainen ( aika monta muuta maata), voit hyödyntää visa weiver -ohjelmaa eli 90 päivän viisumin saamiseksi ei tarvitse kuin täyttää vihreä lipare menomatkalla Jenkkeihin.
Koneluettavan passin tunnistaa siitä, että nimi- ja valokuvasivun alalaidassa on hämäräperäisen näköisiä- poke waiver
mik71 kirjoitti:
Saivarrellaan taas kerran... USA:aan tarvitsee aina viisumin. Tosin mikäli olet alle 90 päivää kestävällä matkalla ja olet Suomen kansalainen ( aika monta muuta maata), voit hyödyntää visa weiver -ohjelmaa eli 90 päivän viisumin saamiseksi ei tarvitse kuin täyttää vihreä lipare menomatkalla Jenkkeihin.
Koneluettavan passin tunnistaa siitä, että nimi- ja valokuvasivun alalaidassa on hämäräperäisen näköisiä'USA:aan tarvitsee aina viisumin...'
Asiahan ei minulle kuulu mutta suomalainen ei tarvitse viisumia turistimatkalle vaan nimenomaan tuon waiverin.
Se saadaan täyttämällä koneessa tuo kuponki johon tulee henkilötiedot ja vakuutus siitä ettei ole rikollinen eikä varsinkaan osallistunut juutalaisvainoihin Saksassa yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203030Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622722Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562506Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312447Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581998Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181529Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121522- 751470
- 491469
- 571409