Onko kellään kokemusta ko. hostellista? Kiitos!
Elizabeth's Youth Hostel
3
708
Vastaukset
me oltiin tässä:
ECB, Barona 37 (sisäänkäynti Gertrudes-kadulta), puh. 72 98 535, fax 72 98 525, [email protected]. Kaikkiaan 11 huonetta. Yhden henget huoneet maksavat 27 latia, kahden 32 ja kolmen 38. Aamiainen ja ilta-ateria kuuluvat hintaan.
mutta sen nimi on muuttunu, on nykyään joku KF tai joku muu 2 kirjainta. Maksoi 25 € / per lärvi / yö, sis. aamupalan. Tosi ystävällistä henkilökuntaa jne! myös sijainti toimii!- satunnainen matkaaja
ja ne respan nappisilmat, olen rakastunut!!! taidan lahtee jututtaa tyttoa.
- Hyvä on!
1. Erinomainen sijainta
2. puhtaat huoneet
3. toimivat puhtaat suihkut
4. ei elukoita
5. ystävällinen henkilökunta
6. halvat hinnat
7. lähellä kaikkea
8. vartioitu parkkipaikka vieressä (halpa)
9. ainoa puute: ei aamupalaa, mutta omista eväistä voi keittiössä tehdä tai käydä naapurissa olevassa isossa kauppakeskuksessa jossain sen 20 kahvilasta kahvilla, myös Hese naapurissa McD vieressä
10. ´bussi- ja rautatieas. lähellä
11. keskusta vanha kaupunki lähellä
ja ja...eli nasta mesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86733
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 48536
- 36536
- 25515
- 43492