Mitään järkee? ottakaa kantaa!!

cock_johnson

Mitä vittua täällä tapahtuu?
miksi kaikilla muilla foorumeill (vai mitä ne ny olikaan..) käydään asiallista keskustelui mutt täällä vaan pikku lapset vittuilevat ja riehuvat.. just joo! onx täällä järkee?? eiö kukaan tee asialle mitään???????????


-ei

10

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jope

      Toi murrosikänen JAX ei oo saanu lääkkeitään ja jotkut muut muuten vaan päästelee höyryjään. Eivät ite osaa ehtiä netistä tietoja tai lukea englannin kielisiä tekstejä, vaikka TÄYSI-IKÄISTEN pitäisi osata englantia.

      Katoppas kun noi lapset eivät saa vanhempien rakkautta ja ne jätetään tietokoneelle ihan yksin. Sitten siittä seuraa tämmöstä.

      Kyllähän sinä sen itekkin huomaat että kyllä noitten kirjoittelijoiden täytyy olla pentuja koska niitten sanavarastot ei oo kovin kummaset.

      • Mysterio 619

        Olen nyt vähän aikaa kattonut tätä touhua. Tämä ei tunnu enään miltään foorumilta ainakaan asialliselta. Itse olen kysellyt monesti että eikö tälle asialle voisi tehdä mitään mutta ei sille näköjään voi tehdä mitään kun ei tähänkään mennessä olla tehty. Toivoisin että joku sais tolkkua tällekkin palstalle.


      • Mysterio 619 kirjoitti:

        Olen nyt vähän aikaa kattonut tätä touhua. Tämä ei tunnu enään miltään foorumilta ainakaan asialliselta. Itse olen kysellyt monesti että eikö tälle asialle voisi tehdä mitään mutta ei sille näköjään voi tehdä mitään kun ei tähänkään mennessä olla tehty. Toivoisin että joku sais tolkkua tällekkin palstalle.

        vain ja ainoastaan ylläpito voi laittaa banniin jonkun ja ne ei tee sitä kovin herkästi jos mulla olis oikeudet siihen niin kyseinen tyyppi olisi ollut ja kauan aikaa sitten estossa.eli valittakaa ylläpitoon


      • Jope
        scuubi kirjoitti:

        vain ja ainoastaan ylläpito voi laittaa banniin jonkun ja ne ei tee sitä kovin herkästi jos mulla olis oikeudet siihen niin kyseinen tyyppi olisi ollut ja kauan aikaa sitten estossa.eli valittakaa ylläpitoon

        Eli mitä kautta sinne ylläpitoon voi valittaa?
        Ois aika bannata yks tietty tyyppi.


      • Mysterio 619
        scuubi kirjoitti:

        vain ja ainoastaan ylläpito voi laittaa banniin jonkun ja ne ei tee sitä kovin herkästi jos mulla olis oikeudet siihen niin kyseinen tyyppi olisi ollut ja kauan aikaa sitten estossa.eli valittakaa ylläpitoon

        En tarkoittanut sinua Scuubi. Tiedän että sinä et voi laittaa niitä banniin. Mutta miten pystyy valittamaan ylläpidolle?


      • Mysterio 619 kirjoitti:

        En tarkoittanut sinua Scuubi. Tiedän että sinä et voi laittaa niitä banniin. Mutta miten pystyy valittamaan ylläpidolle?

        klikkaat asiattoman viestin linkkiä (mielummin ei koska se tulee myös mulle)pyrin aina kun asia on pahimmillaan jättämään viestejä ylläpidon tutkimista varten eli älkää ihmetelkö jos joskus on joku asiaton viesti jätetty lojuumaan palstalle.Ja jax25:lle tiedoksi luuletko tosissas että sun haukkus mua liikuttais suuntaan tai toiseen tollasen pikku kakaran kovistelu vain naurattaa


    • Tuttiritari

      Ainoa palsta missä riehuu joku kakara. Ylläpito ei tee asialle mitään. Bannauksesta ei ole mitään hyötyä. Mistään ei ole mitään hyötyä.

    • cock_johnson

      Tähän sitä on tultu..
      bannauskin on ihan vaikeimman kautta..
      Suosittelen tekemään pikemminkin joukossa pyyntö
      yllä pitoon tämän jaxin bannaamiseen..

      • gta of the gta

        kyllä..... öö, kuulostan tyhmältä, mutta mitä on bannaus??? vai onko tyhmä kysymys?


      • Jope
        gta of the gta kirjoitti:

        kyllä..... öö, kuulostan tyhmältä, mutta mitä on bannaus??? vai onko tyhmä kysymys?

        bannattu ei enää pääse tänne (siis näille keskustelu palstoille)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe