Mitä vittua täällä tapahtuu?
miksi kaikilla muilla foorumeill (vai mitä ne ny olikaan..) käydään asiallista keskustelui mutt täällä vaan pikku lapset vittuilevat ja riehuvat.. just joo! onx täällä järkee?? eiö kukaan tee asialle mitään???????????
-ei
Mitään järkee? ottakaa kantaa!!
10
687
Vastaukset
- Jope
Toi murrosikänen JAX ei oo saanu lääkkeitään ja jotkut muut muuten vaan päästelee höyryjään. Eivät ite osaa ehtiä netistä tietoja tai lukea englannin kielisiä tekstejä, vaikka TÄYSI-IKÄISTEN pitäisi osata englantia.
Katoppas kun noi lapset eivät saa vanhempien rakkautta ja ne jätetään tietokoneelle ihan yksin. Sitten siittä seuraa tämmöstä.
Kyllähän sinä sen itekkin huomaat että kyllä noitten kirjoittelijoiden täytyy olla pentuja koska niitten sanavarastot ei oo kovin kummaset.- Mysterio 619
Olen nyt vähän aikaa kattonut tätä touhua. Tämä ei tunnu enään miltään foorumilta ainakaan asialliselta. Itse olen kysellyt monesti että eikö tälle asialle voisi tehdä mitään mutta ei sille näköjään voi tehdä mitään kun ei tähänkään mennessä olla tehty. Toivoisin että joku sais tolkkua tällekkin palstalle.
Mysterio 619 kirjoitti:
Olen nyt vähän aikaa kattonut tätä touhua. Tämä ei tunnu enään miltään foorumilta ainakaan asialliselta. Itse olen kysellyt monesti että eikö tälle asialle voisi tehdä mitään mutta ei sille näköjään voi tehdä mitään kun ei tähänkään mennessä olla tehty. Toivoisin että joku sais tolkkua tällekkin palstalle.
vain ja ainoastaan ylläpito voi laittaa banniin jonkun ja ne ei tee sitä kovin herkästi jos mulla olis oikeudet siihen niin kyseinen tyyppi olisi ollut ja kauan aikaa sitten estossa.eli valittakaa ylläpitoon
- Jope
scuubi kirjoitti:
vain ja ainoastaan ylläpito voi laittaa banniin jonkun ja ne ei tee sitä kovin herkästi jos mulla olis oikeudet siihen niin kyseinen tyyppi olisi ollut ja kauan aikaa sitten estossa.eli valittakaa ylläpitoon
Eli mitä kautta sinne ylläpitoon voi valittaa?
Ois aika bannata yks tietty tyyppi. - Mysterio 619
scuubi kirjoitti:
vain ja ainoastaan ylläpito voi laittaa banniin jonkun ja ne ei tee sitä kovin herkästi jos mulla olis oikeudet siihen niin kyseinen tyyppi olisi ollut ja kauan aikaa sitten estossa.eli valittakaa ylläpitoon
En tarkoittanut sinua Scuubi. Tiedän että sinä et voi laittaa niitä banniin. Mutta miten pystyy valittamaan ylläpidolle?
Mysterio 619 kirjoitti:
En tarkoittanut sinua Scuubi. Tiedän että sinä et voi laittaa niitä banniin. Mutta miten pystyy valittamaan ylläpidolle?
klikkaat asiattoman viestin linkkiä (mielummin ei koska se tulee myös mulle)pyrin aina kun asia on pahimmillaan jättämään viestejä ylläpidon tutkimista varten eli älkää ihmetelkö jos joskus on joku asiaton viesti jätetty lojuumaan palstalle.Ja jax25:lle tiedoksi luuletko tosissas että sun haukkus mua liikuttais suuntaan tai toiseen tollasen pikku kakaran kovistelu vain naurattaa
- Tuttiritari
Ainoa palsta missä riehuu joku kakara. Ylläpito ei tee asialle mitään. Bannauksesta ei ole mitään hyötyä. Mistään ei ole mitään hyötyä.
- cock_johnson
Tähän sitä on tultu..
bannauskin on ihan vaikeimman kautta..
Suosittelen tekemään pikemminkin joukossa pyyntö
yllä pitoon tämän jaxin bannaamiseen..- gta of the gta
kyllä..... öö, kuulostan tyhmältä, mutta mitä on bannaus??? vai onko tyhmä kysymys?
- Jope
gta of the gta kirjoitti:
kyllä..... öö, kuulostan tyhmältä, mutta mitä on bannaus??? vai onko tyhmä kysymys?
bannattu ei enää pääse tänne (siis näille keskustelu palstoille)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede14557- 65521
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47486- 23443
- 46407
- 29405