En nyt ollut ihan varma minne tämän sioittaa, mutta yritetään nyt kuitenkin:
Minulla on "piilevä kyky", näen usein enneunia, mutta olen ruvennut ajattelemaan miten sitä voisi hyödyntää.
Eli ottaa usein myös piinaavan ja kiusallisen "kyvyn" omiin näppeihinsä, ja nähdä enneunia silloin kun haluaa.
En siis ole edes varma onko tämä mahdollista.
Mutta jos viestiä tulisi niin se voisi vähän auttaa..
Kiitos vastauksista, jos niitä tulee.
Enneunet
61
13474
Vastaukset
- nahkasiipisaatana9
En mene väittämään ettäkö enneunet olisi jotenkin yliluonnollissia tai muutenkaan hienoja kykyjä, vaan ihan arkipäiväisiä.
Muttakun on vaan jäänyt mietityttämään että jos sitä voisi silti hyödyntää..
Anteeksi huonosti sopivat termit ja vähän turha keskustelun aihe, kaikenlisäksi ihan väärällä palstalla.- I.C.
Joku saattaa kyllä vielä vastata vaikkapa viikonkin päästä, tai ainakin niin kauan kuin viestisi on näkyvillä. Ehkei nyt vaan ihan heti kukaan ole hollilla tai osaa sanoa mitään, esim. minä olen eläissäni ehkä 2 enneunta nähnyt, niin eipä siinä sitten osaa neuvoa että miten niitä manipuloidaan...
Mutta älä vielä heitä kirvestä kaivoon. - Nielijä
>> Anteeksi huonosti sopivat termit ja vähän turha keskustelun aihe, kaikenlisäksi ihan väärällä palstalla. >>
Ja paskat. Ihan hyvät termit sulla on ja viesti on aiheen puolesta aivan oikealla palstalla.
Minäkään en tosin osaa enneunien kanssa neuvoa. Olen kyllä nähnyt muutamia joita pidän enneunina, ja minulle ne ovat osoitus siitä, ettei aika todellisuudessa kulje lineaarisesti eteenpäin. Niiden aikaansaamiseksi, jos pitäisi jokin neuvo antaa, sanoisin että intohimoinen ja ankara kohtalon ja karmisten kysymysten tahkoaminen maagisin menetelmin saattaa olla hyvä alku.
>> En mene väittämään ettäkö enneunet olisi jotenkin yliluonnollissia tai muutenkaan hienoja kykyjä, vaan ihan arkipäiväisiä. >>
Ovatko nuo nyt ihan arkipäiväisiäkään? En kyllä itse sanoisi.
Kuinka olet noin anteeksipyyteleväinen? Äläkä sano "anteeksi että pyysin turhaan anteeksi". :-) - nahkasiipisaatana
Nielijä kirjoitti:
>> Anteeksi huonosti sopivat termit ja vähän turha keskustelun aihe, kaikenlisäksi ihan väärällä palstalla. >>
Ja paskat. Ihan hyvät termit sulla on ja viesti on aiheen puolesta aivan oikealla palstalla.
Minäkään en tosin osaa enneunien kanssa neuvoa. Olen kyllä nähnyt muutamia joita pidän enneunina, ja minulle ne ovat osoitus siitä, ettei aika todellisuudessa kulje lineaarisesti eteenpäin. Niiden aikaansaamiseksi, jos pitäisi jokin neuvo antaa, sanoisin että intohimoinen ja ankara kohtalon ja karmisten kysymysten tahkoaminen maagisin menetelmin saattaa olla hyvä alku.
>> En mene väittämään ettäkö enneunet olisi jotenkin yliluonnollissia tai muutenkaan hienoja kykyjä, vaan ihan arkipäiväisiä. >>
Ovatko nuo nyt ihan arkipäiväisiäkään? En kyllä itse sanoisi.
Kuinka olet noin anteeksipyyteleväinen? Äläkä sano "anteeksi että pyysin turhaan anteeksi". :-)Olenko minä anteeksipyyteleväinen?Anteeksi.
Heh. vitsi vitsi.
No kiitos kuitenkin viestistä. :-) - nahkasiipisaatana
I.C. kirjoitti:
Joku saattaa kyllä vielä vastata vaikkapa viikonkin päästä, tai ainakin niin kauan kuin viestisi on näkyvillä. Ehkei nyt vaan ihan heti kukaan ole hollilla tai osaa sanoa mitään, esim. minä olen eläissäni ehkä 2 enneunta nähnyt, niin eipä siinä sitten osaa neuvoa että miten niitä manipuloidaan...
Mutta älä vielä heitä kirvestä kaivoon.En heitä kirvestä kaivoon.
Minä näen alituiseen enneunina.. - NukkuMartta
nahkasiipisaatana kirjoitti:
Olenko minä anteeksipyyteleväinen?Anteeksi.
Heh. vitsi vitsi.
No kiitos kuitenkin viestistä. :-)Olen itse nähnyt jitakin unia, joita periaatteessa voisin pitää enneunina. Olen aina halunnut nähdä Lucid Dream -unia, ts. että itse pystyisin manipuloimaan uniani.
Uskon, että sellaista karman ja kohtalon menetelmää ei kyllä ole, että enneunia voisi nähdä.
Ps. mä haluan ainakin tietää, jos sellainen menetelmä keksitään... heh heh. ;=) - Nappinenä13
I.C. kirjoitti:
Mutta älä vielä heitä kirvestä kaivoon.Hei!
Minulla myös kokemuksia enneunista . . .
- nonnamed
Mä näin tos yks päivä viimeviikolla et mul lohkes oikean käden peukalon kynsi. Sit lauantaina se lohkes. Sit mä katsoin sitä kynttä ja sanoin:"Wau!"
Sit yks päivä mä näin unessa yläasteella yhden tytön ja näin hänet sitten viime perjantaina.
Sitten viikonlopun jälkeen näin hirveän ison lauman sammakoita(jonkun ennustuskirjan mukaan taisivat tarkoittaa sairautta) ja nyt mulla on flunssa.
Kannattaa opetella muistamaan unet ja sitten niitä vaan alkaa näkemään enemmän. Eli kirjoita ylös, kerro kaverille, jos uskallat tai toista unta mielessäs, niin kauan että muistat sen. Kun menet nukkumaan, pidä mieli hiljaisena.
Miten se voi olla piinaavaa? Mun mielestä on ainakin kivaa tietää mitä kannattaa tehdä ja sitten kun tekee niin, ei tunnu tyhmältä kun ei tehnyt mitä olisi kannattanut tehdä.
Joo, nyt meen suihkuun...- Nappinenä13
Hei!
Mua on aina kiinnostaneet unet, koska itselläni vilkas unimaailma ollut aina. Ja samoin taipumus enneuniin . . .
Kerran näin unta, että jollekin hiekkarannalle rantautui iso määrä valaita. Kerroin siitä miesystävälleni. 2 päivää myöhemmin oli uutisissa, että valaat, useampi kymmen, olivat rantautuneet Australiassa . . .
- Nyt olen aivan sarjassa nähnyt unia edesmenneistä läheisistäni. Eräästä, syöpään kuolleesta erityisesti : jopa 3 krt saman viikon aikana. Viime yönä oli vuorossa isäni edesmennet vanhemmat . . .
- Olen vähän ymmälläni . . . Mitäköhän he haluavat kertoa? Onko kokemuksia? - Ulottuvuudet
Nappinenä13 kirjoitti:
Hei!
Mua on aina kiinnostaneet unet, koska itselläni vilkas unimaailma ollut aina. Ja samoin taipumus enneuniin . . .
Kerran näin unta, että jollekin hiekkarannalle rantautui iso määrä valaita. Kerroin siitä miesystävälleni. 2 päivää myöhemmin oli uutisissa, että valaat, useampi kymmen, olivat rantautuneet Australiassa . . .
- Nyt olen aivan sarjassa nähnyt unia edesmenneistä läheisistäni. Eräästä, syöpään kuolleesta erityisesti : jopa 3 krt saman viikon aikana. Viime yönä oli vuorossa isäni edesmennet vanhemmat . . .
- Olen vähän ymmälläni . . . Mitäköhän he haluavat kertoa? Onko kokemuksia?Uskon, että nämä sinun unesi on selkeiden valveilla tapahtuvien asioitten edellä käviöitä. Koska olen itse samanlainen näissä unien näkemis asioissa. Minä näen unessa ihan samanlaisen arkipäiväisen tapahtuman, joka toistuu sitten myöhemmin valveilla Meille muutamille ihmisille on jäänyt kaukaa menneisyydestämme monen sukupolven takaa ennalta tietämisen lahja. Muissakin asioissa. Isäni oli ollut niitä paljon puhuttuja veren seisauttajia, joka oli pystynyt pysättämään veren tulon haavasta matkojen päästäkin.Afrikassa on sellaisia lähellä luonnon tilaisia heimoja jotka kokevat sukulaistensa tunteman kivun lähes samanlaisena kuin hän joka on jossakin kaukana loukautunut tai haavoittunut. Jotkin ihmiset suomessakin vielä tänäkin päivänä kuulevat perheen jäsenten kotiin tulon jo muutamia minuutteja ennen kun hän on sapunut kotiin.
Älä pelästy mutta tuo sinun unissasi nähty suvun tapaaminen voi merkitä myöskin sitä, että on lähellä aika jolloin heidät näät siinä ulottuvuudessa jon me kaikki olemme matkalla, joudut ehkä vain avaamaan sen oven joka vie sinut siihen ulottuvuuteen jossa sinun sukulaisi nyt ovat. Mielestäni elämä ei ole kaikki siinä mitä me näämme nyt ns valve tilassa, vaan siihen kuuluu muita maailmoja ja ulottuvuuksia joita emme titenkään pysty selittämään. Jokin tälläinen ymmärrys minulle on tullut, että on aika jossa ei ole menneisyyttä tai tulevaisuutta vaan nämä asiat on niin sanotusti balanssissa keskenään. On hyvä, että kirjoitat ja kirjoitit näistä asioista koska se tukee käsitystäni siitä että minulla on tässä asiassa ns sukulais sieluja. Ne ihmiset jotka ei näitä asioita näe eikä tunne ne ei tietenkään niitä usko. Mutta voin varmasti sanoa, että tulee aika jolloin voimme ottaa yhteyttä es toisessa ulottuvuudessa oleviin ihmisiin jollakin tekniikan ihmeellä joka on tätä langatonta yhteyttä muistuttava juttu, siitä on jo minulle viestitty siitä toisesta ulottuvuudestamme. Älä oikein paljon puhu unistasi ja muista näyistäsi henkilöille jotka ovat tuttujasi, kokemukseni mukaan ihminen tulee vain pilkatuksi sellaisten taholta jotka näitä asioita eivät koe tai näe.
Unet eivät ole mitään yliluonnollista vaan alitajuntaan liittyviä asioita. Et tällee.
- dreamer
ime sukkaas.
- peksi67
Kysymys oli enneunien hyödyntämisestä, eikä yliluonnollisuudesta. Vaikka unet olisivatkin alitajunnan tuottamia, niin voihan ne silti olla "enneunia" Ihminen on tehnyt havaintoja tiedostamattaan ja sitten alitajunta käsittelee havainnot ja tekee niistä päätelmiä, jotka näkyy unina.
En kyllä kaikki näkemiäni enneunia voi laittaa ihan tuon alitajunnan piikkiin siti.
-Peksi - se kyllä on
mutta muutaman päivän kuluttua tulee esim. ikäviä asioita ja tiedän kenelle. Olen sanonut joillekkin ja ovat eka sanoneet että hölyn pölyä mutta eipä voi mitään kun unet vain pitävät paikkansa. Tiedän milloin se koskee itseäni. Näin kävi viimeiksi kun sairastuin tietyllä tavoin. Itselläni tuli on pahan symboli unissa.Mutta. Eihän sitä voi toinen uskoa kun ei ole itse kokenut.Eikä ihmiset usko muutenkaan tuollaisiin eikä tarvitsekkaan. Tämä on vain minun kokemaani.
- enneunen nähnyt
En itsekään usko enneuniin. Kerran kuitenkin näin unta josta kerroin sille josta sitä näin :) ja uni toteutu. Asia oli vielä sellanen ettei siihen voinut itse hän vaikuttaa ja unessa ollut numerokin osui nappiin.
- ...
Mä nään välillä kans enneunia,osassa unista saattaa kulua pitkäkin aika ennen kuin ne tapahtuu.esin.puol vuotta ja sillä sekunnilla tajuaa että tää tilanne on taphtunut aiemminkin.
Unet ovat kyllä olleet iahn mitättömiä enneuniksi jos mennää mun muihin tosi uniin niin mua ois puukotettu jo monta kertaa/yritetty tappaa muulla keinoilla joten huh kaikki unet ei ole mulla enneunia.=)- Qui scribit, bis legit..
Jos teistä tuntuu, että näette enneunia, niin älkää säikähtäkö jos näette esim. puukotuksesta unta, sillä unet ovat hyvin moniselitteisiä ja niissä esiintyy symboleja. Otetaanpas vaikka tämä 'oma kuolema' uni, sellainen uni tarkoittaa (vaikkei uskoisikaan) hyvää tai että elämäsi on hyvällä raiteella! Omituinen symboli näin negatiiviselle unelle, mutta sellaista se on! :)
- Antti
Terve,
En tiedä on se niinkään mahdollista nähdä enneunia silloin kun itse haluaa.
Itselleni käy lähes joka viikkoa sellaisia tapahtumia joista olen nähnyt aiemmin unen. Sitä ei vain muista unesta kuin osan, joten niiden hyödyntäminen jää siihen.
En sitten tiedä siirtyykö tuo 'kyky' perheessä.. Äiti kun näkee 'etiäisiä' eli ennenunia. Kun esimerkiksi Estonia upposi niin äiti näki painajaisen.. Äidin mukaan minulle siunaantuu kuulema neljä lasta, oli nähnyt sen unessa.. No saapa nähdä mitä elämä tuo.- unero
...kyllä, minullakin tämä on "perintö". Pienenä pelkäsin kun tiesin joistakin asioista etukäteen, mutta heti lohdutti kun isä kertoi omalla mummullaan olevan samaa "vikaa" ja myöhemmin isällään. Oma isäni ei näe. Äitini näkee esim. siskonsa lasten nimet ennenkuin olivat kastetut ja ennenkuin sisko oli raskaanakaan, näki kaksoset ja niin tuli. Eli kummaltakin puolelta sukua "perintönä". Myös siskoni näkee, lievemmin ja harvemmin kuin minä.
- Enkeleitä onko heitä
Minä olen aina nähnyt onnettomuuksia, ihmisten kuoleman, joka sitten tapahtuu aivan kuin sen näin. En vain aina tunne heitä ennestään, joten miten siihen voisi vaikuttaakaan silloin. Näen myös outoja paikkoja, joissa en ole koskaan ollut, haistan jopa ilman ja kuin valveilla ollessa "tuntisin" sen! Joskus vasta vuosiakin myöhemmin joudun vasta kyseiseen paikkaan! Näen valveillaollessani ihmisen "haamun", tumman ihmishahmon useimmiten. Kuulen vasta myöhemmin hänen kuolleen juuri silloin! Minua on sellainen kerran jopa "koskettanut", se on pelottavin kokemus, joka minulla tähän mennessä on ollut!
Näen myös elämäntilanteestani johtuvia unia, jotka tiedän alitajuntani tuottavan, sellaisiin pystyn itse vaikuttamaan tietoisesti! Olen jopa herättänyt itseni sellaisesta ja ajatellut, että tämä on uni, nyt minä teen näin...ja olen onnistunut "ohjaamaan" untani jossain määrin.
Mutta enneuniin ei voi mielestäni vaikuttaa, ne on määrätty niin tapahtuvaksi ja ymmärrät sen vasta silloin kun se sama tapahtuu. Näin minä olen sen ajatellut.
Olen pyrkinyt vain tietoisesti jankuttamaan itselleni, että en tahdo nähdä onnettomuuksia etc, koska ne kuitenkin tapahtuvat, ei ole hyvä tietää sellaista etukäteen!!!
Tieto ei aina ole siunaus! Useimmiten se on raskas taakka!- Utunen
Varoittaisin myös henkimaailman vaaroista. Itse myös joskun näin unia, joiden kulkua pystyin ohjailemaan ns. selväunet. Näissä on vaarana joutua henkimaailman vaikutuksille alttiiksi.
Unimaailmassa harjaantumaton ihminen on alttiina demonien eli langenneiden enkeleiden vaikutuksille ja kiusanteolle. Monesti demonit naamioituvat hyvyyden kaapuun , voivat muistuttaa jopa rakasta ihmistä. Ne houkuttelevat unimaailmassa moraalittomuuksiin. Unissakin on hyvä pitää yllä henkinen haarniska eli usko Jumalaan.Ja hänen valtaansa yli demonien. Isä meidän rukous oli minulle kerran pelastusköysi unen rajalla. - I.C.
Utunen kirjoitti:
Varoittaisin myös henkimaailman vaaroista. Itse myös joskun näin unia, joiden kulkua pystyin ohjailemaan ns. selväunet. Näissä on vaarana joutua henkimaailman vaikutuksille alttiiksi.
Unimaailmassa harjaantumaton ihminen on alttiina demonien eli langenneiden enkeleiden vaikutuksille ja kiusanteolle. Monesti demonit naamioituvat hyvyyden kaapuun , voivat muistuttaa jopa rakasta ihmistä. Ne houkuttelevat unimaailmassa moraalittomuuksiin. Unissakin on hyvä pitää yllä henkinen haarniska eli usko Jumalaan.Ja hänen valtaansa yli demonien. Isä meidän rukous oli minulle kerran pelastusköysi unen rajalla.Päiväelämässäkin on alttiina joutumaan henkimaailman vaikutuksille alttiiksi. Nimittäin ME olemme kaikki henkiä, ja mehän vaikutamme toisiimme minkä ehdimme!
Jos toverisi haistattelee ja haastaa riitaa niin että tirvaiset häntä kuononpäähän, silloin olet joutunut mitä pahimman henkimaailman hyökkäyksen uhriksi. Nimittäin ei toverisi ruumis sitä päättänyt että pottuilee sinulle, vaan se mieli siellä hänen sisällään...
:)
Mitenkähän oppii harjaantumaan unimaailmassa, mikäli on jo valmiiksi peloteltu sillä että siellä laukkaa demoneita ja mustia enkeleitä? Omissa tietoisissa unissani en ole kohdannut yhtään demonia; tosin pirun näköinen veitikan kerran, muttei sekään jaksanut minulle piruilla. Taidanpa olla tylsä ihminen kun ei niitä demskuja ja enkuloita ole nurkat täynnä vaikka kuinka unia diggailen, eikä tule siellä mitkään Isämeitäät mieleen ikinä, unissa. - Ande
Mie näen jossain määrin enne unia, olen harkinnut niitten kirjoittamista ylös mutten ole vielä alkanut, mutta ehkä alan kirjoittelemaan niitä ylös tämän keskustelun innoittamana.
Näen useasti myös unia joihin voin itse vaikuttaa eli kiimasena nuorena poikana saan unet useasti kääntymään seksiin. - seikku
Minä olen jo 46 vuotias nainen ja olen ikäni nähnyt enneunia,kokemuksesta tiedän, että se on raskas taakka kantaa. Mutta olen päässyt niistä eroon rukoilemalla Jumalaa, etten näkisi niitä enään. Ja näin on tosiaan tapahtunutkin, olen saanut nukkua yöni rauhassa enneunilta. Minulla myös on kokemuksia "haamuista": joskus elämässäni oli todella vaikeaa, kun pikku lapseni kuoli ja olin todella onneton. Mutta silloin luonani kävi "joku" lohduttamassa minua. Tunsin kuinka "hän" laittoi kätensä olkapäälleni ja tunsin silloin kuinka sain rauhan tuskaltani. Paljon muutakin yliluonnollista on tapahtunut elämässäni, niin pahaa kuin hyvääkin.
Enneunien näkeminen on nyt periytynyt pienelle pojalleni. - kanssasisar
Utunen kirjoitti:
Unimaailmassa harjaantumaton ihminen on alttiina demonien eli langenneiden enkeleiden vaikutuksille ja kiusanteolle. Monesti demonit naamioituvat hyvyyden kaapuun , voivat muistuttaa jopa rakasta ihmistä. Ne houkuttelevat unimaailmassa moraalittomuuksiin. Unissakin on hyvä pitää yllä henkinen haarniska eli usko Jumalaan.Ja hänen valtaansa yli demonien. Isä meidän rukous oli minulle kerran pelastusköysi unen rajalla.samoija kokemuksia on minulla. Selväunet ovat alue jolla tosiaan kohtaa demonisia "tempauksia" Huiputusyrityksiä uskovalle ja ihan suoria hyökkäyksiä. Mutta paras konsti on vedota Jeesuksen voittoon niitä kohdatessaan. Ja punnita kaikki hyvin tarkkaan mitä unissa kohtaa. Siis näissä selväunissa. En itse niihin pyri mutta niitä tulee satunnaisesti. Selväunia voi tietysti käyttää kristitty hyvänä yöllisenä rukoustilaisuutena, mutta tulee muistaa että unissa ei ehkä vastaakkaan Jumala..Jokatapauksessa uskon että Jumala on kaikkialla läsnä rukouksen kautta. Niin myös selväunissa. Joten meillä ei näidän suhteen ole mitään pelkäämistä.
- Utunen
kanssasisar kirjoitti:
samoija kokemuksia on minulla. Selväunet ovat alue jolla tosiaan kohtaa demonisia "tempauksia" Huiputusyrityksiä uskovalle ja ihan suoria hyökkäyksiä. Mutta paras konsti on vedota Jeesuksen voittoon niitä kohdatessaan. Ja punnita kaikki hyvin tarkkaan mitä unissa kohtaa. Siis näissä selväunissa. En itse niihin pyri mutta niitä tulee satunnaisesti. Selväunia voi tietysti käyttää kristitty hyvänä yöllisenä rukoustilaisuutena, mutta tulee muistaa että unissa ei ehkä vastaakkaan Jumala..Jokatapauksessa uskon että Jumala on kaikkialla läsnä rukouksen kautta. Niin myös selväunissa. Joten meillä ei näidän suhteen ole mitään pelkäämistä.
On hyvä tietää,että on näitä muillakin unimaailman koettelemuksia. Sinulla tuntuu olevan muutoinkin samankaltainen asenne. Raamatussakin käsketään koetella henkeytetyt ilmaukset, että varmistutaan lähteestä.Siellä myös annetaan työkalut millä pärjää.
Ajattelin vain kertoa tällä palstalla, että henkimaailma on todellakin olemassa, se EI ole mielikuvitusta eikä huuhaata.
Kiinnostus parapsykologiaan yms. saattaa laukaista yhteydenotot sieltä toiselta puolen . On ikäänkuin avannut oven ja antanut luvan tulla . Moni yhteyden oton kohde löytynee pöpilästä ja saa hullunleiman, kärsii pelkotiloista ja lääketieteen termein hallusinaatioista.
Nämä "jutut" voivat tulla näkyviksi myös vieressä nukkuvalle toiselle ihmiselle. Tässä maailmassa on useita päällekkäisiä ulottovuuksia, joita voi manipuloida yhdelle tai useammalle kerrallaan. Tähän unimaailma ja itselläni ns. ruumiista irtautumiskokemuksiin tuntuu jotenkin liittyvän sähköinen tunne.
Ihmisellä on vapaa tahto ja jokaisen on itse tehtävä fyysisen ja henkisen elämänsä linjaratkaisut. Ja kannettava valintojen seuraukset... - I.C.
Utunen kirjoitti:
On hyvä tietää,että on näitä muillakin unimaailman koettelemuksia. Sinulla tuntuu olevan muutoinkin samankaltainen asenne. Raamatussakin käsketään koetella henkeytetyt ilmaukset, että varmistutaan lähteestä.Siellä myös annetaan työkalut millä pärjää.
Ajattelin vain kertoa tällä palstalla, että henkimaailma on todellakin olemassa, se EI ole mielikuvitusta eikä huuhaata.
Kiinnostus parapsykologiaan yms. saattaa laukaista yhteydenotot sieltä toiselta puolen . On ikäänkuin avannut oven ja antanut luvan tulla . Moni yhteyden oton kohde löytynee pöpilästä ja saa hullunleiman, kärsii pelkotiloista ja lääketieteen termein hallusinaatioista.
Nämä "jutut" voivat tulla näkyviksi myös vieressä nukkuvalle toiselle ihmiselle. Tässä maailmassa on useita päällekkäisiä ulottovuuksia, joita voi manipuloida yhdelle tai useammalle kerrallaan. Tähän unimaailma ja itselläni ns. ruumiista irtautumiskokemuksiin tuntuu jotenkin liittyvän sähköinen tunne.
Ihmisellä on vapaa tahto ja jokaisen on itse tehtävä fyysisen ja henkisen elämänsä linjaratkaisut. Ja kannettava valintojen seuraukset...Sitä vapaata tahtoa nimittäin? Olen lukenut tapauksista jossa aivan tuikitavallinen ihminen on yhtäkkiä joutunut vaikka mimmoisten poltergeistien ja kummitusten uhriksi.
Minusta on väärin niin kauheasti korostaa sitä kuinka jok'ikinen joka saa kärsiä "henkimaailman" hyökkäyksistä on itse siihen syyllinen, mitäs meni "avaamaan oven".
Itsellenikin on sattunut jotain pienimuotoista aina silloin kun olen sitä vähiten odottanut, saati tajunnut pyytää ja toivoa. Esim. klassinen askelten ääni katolla keskellä yötä. Itseänikö minun pitäisi siitä nyt sitten syyttää ja haukkua että menin aukomaan ovia?
Noihin aikoihin en tehnyt muuta kuin olin varsin masentunut elämäntilanteestani, kaikenlaista henk.koht. kurjaa tapahtunut. SIINÄ sitä ovea sitten kerrakseen, kai.
Täällä voi pyöriä ihmisiä jotka alkavat syyttää itseään kaikesta mahdollisesta uskovaisten tuomitsevan asenteen vuoksi. Toki itse uskon että on olemassa kaikenlaista karmaa joka voi aiheuttaa kiusaa vaikkapa sitten henkiolentojenkin taholta, ja on olemassa sitä ja tätä ja vaikka mitä, mutta silti pitäisi IHMISTEN VÄLILLÄ aina ensisijaisesti lähteä myötätunnosta eikä syyttelystä ja pelottelusta. - Kapteeni
Utunen kirjoitti:
Unimaailmassa harjaantumaton ihminen on alttiina demonien eli langenneiden enkeleiden vaikutuksille ja kiusanteolle. Monesti demonit naamioituvat hyvyyden kaapuun , voivat muistuttaa jopa rakasta ihmistä. Ne houkuttelevat unimaailmassa moraalittomuuksiin. Unissakin on hyvä pitää yllä henkinen haarniska eli usko Jumalaan.Ja hänen valtaansa yli demonien. Isä meidän rukous oli minulle kerran pelastusköysi unen rajalla."Monesti demonit naamioituvat hyvyyden kaapuun , voivat muistuttaa jopa rakasta ihmistä"
Mulla näin todella lähestulkoon joka yö.. Ei kiva herätä siihen kun nähnyt unta läheisen pahoinpitelystä/taposta jne. kun on unessa puolustautunut. - kerttuli
seikku kirjoitti:
Minä olen jo 46 vuotias nainen ja olen ikäni nähnyt enneunia,kokemuksesta tiedän, että se on raskas taakka kantaa. Mutta olen päässyt niistä eroon rukoilemalla Jumalaa, etten näkisi niitä enään. Ja näin on tosiaan tapahtunutkin, olen saanut nukkua yöni rauhassa enneunilta. Minulla myös on kokemuksia "haamuista": joskus elämässäni oli todella vaikeaa, kun pikku lapseni kuoli ja olin todella onneton. Mutta silloin luonani kävi "joku" lohduttamassa minua. Tunsin kuinka "hän" laittoi kätensä olkapäälleni ja tunsin silloin kuinka sain rauhan tuskaltani. Paljon muutakin yliluonnollista on tapahtunut elämässäni, niin pahaa kuin hyvääkin.
Enneunien näkeminen on nyt periytynyt pienelle pojalleni.näen enneunia jatkuvasti ja ne myös toteutuu tsumaani uni oli kyllä kamalin , unet myös vie voimat, seuravaana päivänä ei kyllä jaksa mitään .kerron myös ystäville unistani
- Utunen
Kapteeni kirjoitti:
"Monesti demonit naamioituvat hyvyyden kaapuun , voivat muistuttaa jopa rakasta ihmistä"
Mulla näin todella lähestulkoon joka yö.. Ei kiva herätä siihen kun nähnyt unta läheisen pahoinpitelystä/taposta jne. kun on unessa puolustautunut.Mulla harvemmin kohdistui pahat läheisiin. Näin mukamas unta läheisestä. Kun huomasin että jotain outoa hänessä on, (esim. esiintyi lapsena, vaikka oli aikuinen) Tajusin näkeväni unta. Silloin tuttu hahmo katosi ja kävi sitten minun kimppuun.Yleensä kohde olen ollut minä.
- nahkasiipisaatana
Erillaisia tilanteita, saatan kuulla unissani lauseita ja kun herään ja päivää menee piteemmälle kuulen sen jonkun suusta, joko ohikulkian tai jotenkin muuten.
Saatan nähdä muuton, tai tilanteen jossa sanon tai ajattelen jotain, tai teen jotain, tai joku sanoo minulle jotain. Ja sitten muistaa että tästähän minä näin unta..!
Sillätavalla enneuneni ovat piinaavia, koska en millään mahda muistaa niitä, vasta kun ne käyvät toteen.
Pidän omituisina unia joissa näen jonkin tilanteen, niin että voi ennustaa mitä seuraavaksi tapahtuu.
Mutta se vaatii sen että uni on kestänyt vähän pitempään, muuten koko tilanne kerkiää mennä ohi..
Joskus enneunet menevät sillätavalla pätkinä, niin että muistan vaikka aamulla että tästä näin unta ja sama tilanne puolipäivän ja illan aikaan.
En kyllä muista että olisinko nähnyt kenenkän kuolemaa, toivottavasti en koskaan tulekkaan näkemään. Paitsi, toivottavasti en vain huijaa, ehkä näin (Noin tuhatvuottasitten) kun mummoni ja pappani kuolivat tulipalossa, niin tiesin että jokin oli vinossa, sitten niiden hautajaiset ja kun äitini meni naimisiin ex-isä-puoleni kanssa, vähän hautajaisten jälkeen, että semmoinen putki, jos muistan oikein.. - Enkeleitä onko...
seikku kirjoitti:
Enneunien näkeminen on nyt periytynyt pienelle pojalleni.Hei!
Kerroit, että rukoilemalla olet päässyt eroon näistä unista. Minä myös pyysin rukouksessani sitä ja n. 15 vuotta ne pysyivätkin poissa, mutta palasivat uudelleen, nyt paljon voimakkaampina, kuin enemmän läsnä olevina.
Tiedän, että tämä henki, joka minua kosketti, oli hyvä, koska elin silloin vaikeaa vaihetta ja ymmärsin, että se oli tarkoitettu lohdutukseksi. Pelkoni oli kuitenkin niin suuri, etten kokenut sitä sellaisena.
Tiedän perineeni "kykyni" äidiltäni, jonka kanssa meillä usein oli jaettuja unia. Otin joskus puheeksi uneni ja äitini oli todella hämmästynyt, sillä hän oli nähnyt samana yönä saman unen sillä erotuksella, että hän oli unessani se toinen "roolihenkilö".
Oma lapseni on pienestä asti "jokeltanut" ja hymyillyt ihmisille, joita ei huoneessa näy ja opittuaan puhumaan, kertoi minulle, että "kummisetä ja paappa" kävi katsomassa minua! Kyseiset henkilöt ovat molemmat kuolleet. Lisäksi olen kuullut tyttöni pienenä puhuvan paljon kieltä, joka tuntuu, kuin ymmärtäisin sitä, mutta en vain pinnistyksistä huolimatta ole saavinani sanoista selvää! Hän unessa keskustelee jonkun kanssa täysin selkeällä ja kuuluvalla äänellä. Ja minä en nyt puhu "jokeltamisesta".
Olen itse myös hyvin uskovainen nykyään ja todella olen huomannut rukoilun olevan ainoa apu tähän "ongelmaan", sillä ainoastaan uskoni hyvään ja Jumalaan pitää nämä ahdistavat "tummat" hahmot sekä "läsnäolon" tunteen poissa!
Lisättäköön vielä, että pienet poltergaist ilmiöt ovat myös minulle tuttuja koko elämäni ajan. Niihin olen jo tottunut tavallaan. - Enkeleitä on...
nahkasiipisaatana kirjoitti:
Erillaisia tilanteita, saatan kuulla unissani lauseita ja kun herään ja päivää menee piteemmälle kuulen sen jonkun suusta, joko ohikulkian tai jotenkin muuten.
Saatan nähdä muuton, tai tilanteen jossa sanon tai ajattelen jotain, tai teen jotain, tai joku sanoo minulle jotain. Ja sitten muistaa että tästähän minä näin unta..!
Sillätavalla enneuneni ovat piinaavia, koska en millään mahda muistaa niitä, vasta kun ne käyvät toteen.
Pidän omituisina unia joissa näen jonkin tilanteen, niin että voi ennustaa mitä seuraavaksi tapahtuu.
Mutta se vaatii sen että uni on kestänyt vähän pitempään, muuten koko tilanne kerkiää mennä ohi..
Joskus enneunet menevät sillätavalla pätkinä, niin että muistan vaikka aamulla että tästä näin unta ja sama tilanne puolipäivän ja illan aikaan.
En kyllä muista että olisinko nähnyt kenenkän kuolemaa, toivottavasti en koskaan tulekkaan näkemään. Paitsi, toivottavasti en vain huijaa, ehkä näin (Noin tuhatvuottasitten) kun mummoni ja pappani kuolivat tulipalossa, niin tiesin että jokin oli vinossa, sitten niiden hautajaiset ja kun äitini meni naimisiin ex-isä-puoleni kanssa, vähän hautajaisten jälkeen, että semmoinen putki, jos muistan oikein..Onneksi et tosiaan näe kuollutta ihmistä unessa/valvetilassa, kuten minä olen nähnyt. Voin vakuuttaa, että se todellakin on lievästi sanoen "ahdistavaa".
Sinun pitää suhtautua siihen, että osaat jossain määrin ennakoida tapahtumat vain asiana, joka sinun tulee hyväksyä ja oppia elämään sen kanssa, sillä sellainen ei ainakaan ole mitenkään vaarallista, eikä aiheuta suuremmin henkisiä paineitakaan, jos ottaa sen huumorin kannalta vai kuinka? Pitää vain varoa, ettet saan "besserwisser":in leimaa otsaasi, jos menet usein sanomaan, mitä se kohta sanoo...mitä pian tapahtuu...no enkös minä sanonutkin, että niin siinä käy... =D
Mutta sinuna varoisin kuitenkin "manaamasta" tai kovin leikittelemästä tuollaisella, kuin tuo sinun nimimerkkisikin on...itse en uskalla koskaan edes piirtää ristiä, koska kantapään kautta olen nähnyt, että joka kerta joku läheinen tai ihminen jonka tunnen, kuolee...joten en piirrä sitä ja vältän muutenkin sen geometristä muotoa joka paikassa. Vaikka kristityillehän se juuri on "lohdun" tuoja, mutta minun elämääni se muoto on tuonut vain murhetta...
Ja tuo henkilö, jota nimimerkilläsi kutsut, tulee ihan varmasti aina kun kutsut. Minä olen hänet kerran nähnyt ja minulla on täysi työ rukoilla ja muistaa olla hyvä ja kunnollinen ja uskollinen Jumalalle joka ikinen päivä!!! Sillä todella en tahdo häntä uudelleen tavata!!!
Jee, lähden tästä etsimään positiivisia juttuja tälle päivälle!!!
Turvallista jatkoa sinulle! - nahkasiipisaatana
Enkeleitä on... kirjoitti:
Onneksi et tosiaan näe kuollutta ihmistä unessa/valvetilassa, kuten minä olen nähnyt. Voin vakuuttaa, että se todellakin on lievästi sanoen "ahdistavaa".
Sinun pitää suhtautua siihen, että osaat jossain määrin ennakoida tapahtumat vain asiana, joka sinun tulee hyväksyä ja oppia elämään sen kanssa, sillä sellainen ei ainakaan ole mitenkään vaarallista, eikä aiheuta suuremmin henkisiä paineitakaan, jos ottaa sen huumorin kannalta vai kuinka? Pitää vain varoa, ettet saan "besserwisser":in leimaa otsaasi, jos menet usein sanomaan, mitä se kohta sanoo...mitä pian tapahtuu...no enkös minä sanonutkin, että niin siinä käy... =D
Mutta sinuna varoisin kuitenkin "manaamasta" tai kovin leikittelemästä tuollaisella, kuin tuo sinun nimimerkkisikin on...itse en uskalla koskaan edes piirtää ristiä, koska kantapään kautta olen nähnyt, että joka kerta joku läheinen tai ihminen jonka tunnen, kuolee...joten en piirrä sitä ja vältän muutenkin sen geometristä muotoa joka paikassa. Vaikka kristityillehän se juuri on "lohdun" tuoja, mutta minun elämääni se muoto on tuonut vain murhetta...
Ja tuo henkilö, jota nimimerkilläsi kutsut, tulee ihan varmasti aina kun kutsut. Minä olen hänet kerran nähnyt ja minulla on täysi työ rukoilla ja muistaa olla hyvä ja kunnollinen ja uskollinen Jumalalle joka ikinen päivä!!! Sillä todella en tahdo häntä uudelleen tavata!!!
Jee, lähden tästä etsimään positiivisia juttuja tälle päivälle!!!
Turvallista jatkoa sinulle!>Pitää vain varoa, ettet saan "besserwisser":in leimaa otsaasi, jos menet usein sanomaan, mitä se kohta sanoo...mitä pian tapahtuu...no enkös minä sanonutkin, että niin siinä käy... =D>>
Heh..kerran kokeilin.
Tämä minun nimimerkki oli lähinnä vitsi. :)
>>Ja tuo henkilö, jota nimimerkilläsi kutsut, tulee ihan varmasti aina kun kutsut. Minä olen hänet kerran nähnyt ja minulla on täysi työ rukoilla ja muistaa olla hyvä ja kunnollinen ja uskollinen Jumalalle joka ikinen päivä!!!>>
Kuka nyt mihinkin uskoo..
Kiitos samat sanat sinulle. - Joshua
Enkeleitä onko... kirjoitti:
Hei!
Kerroit, että rukoilemalla olet päässyt eroon näistä unista. Minä myös pyysin rukouksessani sitä ja n. 15 vuotta ne pysyivätkin poissa, mutta palasivat uudelleen, nyt paljon voimakkaampina, kuin enemmän läsnä olevina.
Tiedän, että tämä henki, joka minua kosketti, oli hyvä, koska elin silloin vaikeaa vaihetta ja ymmärsin, että se oli tarkoitettu lohdutukseksi. Pelkoni oli kuitenkin niin suuri, etten kokenut sitä sellaisena.
Tiedän perineeni "kykyni" äidiltäni, jonka kanssa meillä usein oli jaettuja unia. Otin joskus puheeksi uneni ja äitini oli todella hämmästynyt, sillä hän oli nähnyt samana yönä saman unen sillä erotuksella, että hän oli unessani se toinen "roolihenkilö".
Oma lapseni on pienestä asti "jokeltanut" ja hymyillyt ihmisille, joita ei huoneessa näy ja opittuaan puhumaan, kertoi minulle, että "kummisetä ja paappa" kävi katsomassa minua! Kyseiset henkilöt ovat molemmat kuolleet. Lisäksi olen kuullut tyttöni pienenä puhuvan paljon kieltä, joka tuntuu, kuin ymmärtäisin sitä, mutta en vain pinnistyksistä huolimatta ole saavinani sanoista selvää! Hän unessa keskustelee jonkun kanssa täysin selkeällä ja kuuluvalla äänellä. Ja minä en nyt puhu "jokeltamisesta".
Olen itse myös hyvin uskovainen nykyään ja todella olen huomannut rukoilun olevan ainoa apu tähän "ongelmaan", sillä ainoastaan uskoni hyvään ja Jumalaan pitää nämä ahdistavat "tummat" hahmot sekä "läsnäolon" tunteen poissa!
Lisättäköön vielä, että pienet poltergaist ilmiöt ovat myös minulle tuttuja koko elämäni ajan. Niihin olen jo tottunut tavallaan....ne tuntuivat kovin tutuilta. En ole itse päässyt näyistäni tai enneunistani eroon, vaikka olen rukoillutkin. Ne ovat karmivia. Kuolleita ihmisiä, muotopuoliita ruumiita. Lue äsken tekemäni aloitus tältä palstalta otsikolla "Tulenko hulluksi vai olenko jo". (Vasta kirjoitettuani sen tajusin, että aiheestahan on jo vireillä oleva keskustelu.)
Et siis ole itsekään päässyt näyistä ja unista eroon? Mutta olet löytänyt rauhan uskosta Jeesukseen? Miksen minä voi saada rauhaa? - peksi67
I.C. kirjoitti:
Päiväelämässäkin on alttiina joutumaan henkimaailman vaikutuksille alttiiksi. Nimittäin ME olemme kaikki henkiä, ja mehän vaikutamme toisiimme minkä ehdimme!
Jos toverisi haistattelee ja haastaa riitaa niin että tirvaiset häntä kuononpäähän, silloin olet joutunut mitä pahimman henkimaailman hyökkäyksen uhriksi. Nimittäin ei toverisi ruumis sitä päättänyt että pottuilee sinulle, vaan se mieli siellä hänen sisällään...
:)
Mitenkähän oppii harjaantumaan unimaailmassa, mikäli on jo valmiiksi peloteltu sillä että siellä laukkaa demoneita ja mustia enkeleitä? Omissa tietoisissa unissani en ole kohdannut yhtään demonia; tosin pirun näköinen veitikan kerran, muttei sekään jaksanut minulle piruilla. Taidanpa olla tylsä ihminen kun ei niitä demskuja ja enkuloita ole nurkat täynnä vaikka kuinka unia diggailen, eikä tule siellä mitkään Isämeitäät mieleen ikinä, unissa."Jos toverisi haistattelee ja haastaa riitaa niin että tirvaiset häntä kuononpäähän, silloin olet joutunut mitä pahimman henkimaailman hyökkäyksen uhriksi. Nimittäin ei toverisi ruumis sitä päättänyt että pottuilee sinulle, vaan se mieli siellä hänen sisällään... "
Niin, mutta se toveri joutuu ihan fyysisen maailman hyökkäyksen uhriksi sitten :_) - ..........
Tämmönen raskas taakka on itelläki..Oon itekki nähny nuita valvenäkyjä, ja unia myös. Enoni kuoleman aikaan keskellä yötä olin tupakilla kun yhtäkkiä näin sivusilmällä mustan viikatteen oikealla puolella,jos katsoin siihen suoraan en nähnyt sitä niin selvästi. Kohta erotin myös mustan hahmon siinä ja tuntu niinku kylmää ilmaa ois puhallettu niskaan. Tuuli se ei ollu, ku tuntu niinku se ois kulkenu"mun läpi" tai jotain, ja tuli selän takaa(selän takana oli ulko-ovi) Jäi semmonen kummallinen olo tuosta. Seuraavana päivän tuli tieto et oli kuollu. Muitakin vastaavia kokemuksia ollu. Täs vaan yks esimerkki.
- haaveilija
ihan samaa. Uskokaa tai älkää näen usein rahaan liittyviä unia, ja rahaa tulee yleensä viikon sisällä. Jokerinumerot näin kerran unessaja siinä unessa voitin 400 tai 4000 euroa. Numerot oli oikein, tosin vähän väärässä järjästyksessä ja sain vai 40,- Yleensä en tee jokeria ollenkaan, harmitti. Ei ole ainoa tapaus, tosin saan aina pikkusummia. Olen miettinyt miten saisin itseni näkemään niitä unia useammin, mutta ei kai se onnistu. Jos joku tietää kertokaa, voin vähän maksaa siitä sit kun saan täyden lottorivin numerot:)
- unero
...eräs ystäväni, nyt jo vanhus, näki lottorivin ja voitti. Ison potin. Mutta raha ei tuo onnea. Häneltä meni terveys. Ja vielä niin, ettei raha siihen auta. Sitä vaan pikkuhiljaa rappeutuu. Pystyy vaan hidastamaan. Mutta voithan sinä pitää kynää ja paperia yöpöydälläsi, mutta ole nöyrä... ei sitä osaa arvostaa terveyttä ennenkuin sen menettää...
- Enkeleitä o...
unero kirjoitti:
...eräs ystäväni, nyt jo vanhus, näki lottorivin ja voitti. Ison potin. Mutta raha ei tuo onnea. Häneltä meni terveys. Ja vielä niin, ettei raha siihen auta. Sitä vaan pikkuhiljaa rappeutuu. Pystyy vaan hidastamaan. Mutta voithan sinä pitää kynää ja paperia yöpöydälläsi, mutta ole nöyrä... ei sitä osaa arvostaa terveyttä ennenkuin sen menettää...
Onkohan niin, että hengille ei tuo maallinen mammona ole kurssissa =D
Ei kuollessaan mitään mukaansa saa ja suuren omaisuuden omistaminen tuo vain epäterveitä elämäntapoja, ahneutta, kateellisia ihmisiä, panettelua, epäluuloa...Minä en ainakaan liitä näitä rahan mukanaan tuomia "arvoja" onnellisuuteen...
Köyhemmän ihmisen pakko kehittää sosiaalisia taitojaan, ymmärtämystä, auttamisen taitojaan vaikeassa tilanteessa. Köyhän rikkaus on vain todellinen ystävä ja auttaja, hänen sydämensä on kultaa ja se on ehkä unimaailmassakin arvokkaampaa. Se on se ainoa, todellinen rikkaus, johon ihmisen tulisi kai pyrkiä, sympatia, ymmärrys! Ja joskus on pakko olla nöyrempi, vaikka se ei aina tuntuisikaan oikeudenmukaiselta, mutta kaikella tuntuu olevan kumminkin oma merkityksensä pitkässä suunnitelmassa.
Pitää osata iloita vesilasillisesta, eikä surra sitä, ettei se ole kristallia...
- unero
Enneunia näkee suurin osa ihmisistä ainakin kerran elämässään. Kaikki näkee unia, tavallisesti monia kymmeniä yössä, mutta ihminen ei aamulla muista niitä, joten joskus tuntuu ettei nähnyt mitään unta. Minä näen myös enneunia paljon, enkä vain nukkuessani, vaan myös hereillä ollessani. Tai en sano niitä enneuniksi vaan "unikuviksi". Olen välttynyt noin 27 kolarilta sen takia että "näen" mitä seuraavan mäen tai mutkan takana on. Tunnen sen ko. eläimen, esim. hirven, että se tulee. Pienempänä pelkäsin näitä. Nykyään otan sen tyynemmin vastaan koska sehän suojelee minua ja muitakin. Joskus jopa tuntemattomia ihmisiä olen "pelastanut". Tiesin myös eräänä iltana että noin 300km päässä veljelläni on jokin hätänä ja tehollahan se oli siitä illasta viikon. On monta tapausta että tiedän jos jollekin läheiselle tapahtuu jotain tai tiedän että hänellä on suru, pelko tms. Voin tietää aika tarkastikin ja osaan lohduttaa. Joskus ennenkuin nukahdan, voin "liidellä" eli lähteä itestäni ja jutella jollekin esim.ystävälle. Ja hän aamulla sanoo että näki unta musta. Tuttu kysymys on: "mistä sinä tiesit?". Näitä asioita tapahtuu todella paljon, ettei edes muista kaikkia, näistä riittäisi kyllä juttua vaikka kuinka... mutta se että niitä "enneunia" pystyisi ite "kontrolloimaan", niin unohda. Ne tulee silloin kun ne tulee. Niinkuin tavalliset unetkin.
- Nappinenä13
Hei!
Tosta olen kyllä aivan samaa mieltä kanssasi : Ei enneunia voi kontrolloida, ne vain "tulevat" . . . Joskus on vain kovin vaikea analysoida niitä. Olen jo vuosia nähnyt näitä unia, mutta kaikki eivät ole selkeitä - Milloin tapahtuu? Kenelle ja missä?
Olen kovasti toivonut, että tämä "lahjani" vahvistuisi ja että voisin sen avulla auttaa muita.
Sen olen huomannut, että kun elämässä on kriisejä ja henkinen tila on jotenkin herkempi, kuin normaalisti, näen enneunia enemmän .. . .
- Plaahh
Kun oli serkkuni lapsen ristiäiset päivää ennemmin olin nähnyt unta siitä kun lapsen nimi sanotaan ristiäisissä aamulla muistin jopa Etunimen sekä toisen nimen...KUn oli ristiäiset nimi oli niin kun olin unessa nähnytkin! :o
- enneuni
no joo toi on jo aika ihmeellistä! ite nään enne unia tilanteista jotka baan toteutuu jokaiselta yksityiskohdaltakin.
- minttumoi--
heijj..näin tässä joskus puolisen vuotta,tai joku kuukaus sitte sellasen unen,missä sellanen puuarkku oli alakerran sohvalla,ja mun entinen bestis meni sinne.tai me kaikki tiedettii et sen pitää kuolla nyt ja laitettii se sit sinne arkkuun..se oli pelottava uni,ja mua pelottaa että sille tapahtuu joskus jtn..? voiko ?
- no kerro
miten kävi ???
- .............
Voisiko joku poistaa nuo roskapostaukset tuosta ylempää? Ei niistä jaksaisi alkaa jokaisesta rämpyttämään poistopyyntönappulaa yksitellen.
Onko tällä palstalla edes sheriffiä enää vai onko se nimi vain jäänyt vuosikausiksi keikkumaan vaikka ihminen itse häippäsi jo ajat sitten? - qivfabwv
3jIfxu wmctdwpcflnb, [url=http://cdcefmcgwhxu.com/]cdcefmcgwhxu[/url], [link=http://qkvxutvewrfs.com/]qkvxutvewrfs[/link], http://flonajtoyklb.com/
- xbjhuojxiur
iWWFJR epszwdtyyiix, [url=http://zmdrnvrhklvg.com/]zmdrnvrhklvg[/url], [link=http://ohvesroeiyij.com/]ohvesroeiyij[/link], http://pmbruuyftlij.com/
- veiisv
RZSwng xecozfnkphtc, [url=http://fhjtkqpyvvol.com/]fhjtkqpyvvol[/url], [link=http://qluovrxapgtx.com/]qluovrxapgtx[/link], http://qzjgjlwjgpko.com/
- thick
carry;
- each
love; hoodia; alli orlistat; symptoms of dilantin toxicity; ventolin; paxil;
- three
team; price of cialis; pharmacy sale online valtrex; alcoholic treatment antabuse; levaquin; zithromax;
- cypahcorf
1mB786 ywuebxadkdqj, [url=http://qjnbxsumfmcf.com/]qjnbxsumfmcf[/url], [link=http://qkxlcrrgpgoy.com/]qkxlcrrgpgoy[/link], http://xrhhpvdyvvxo.com/
- unelmojia
Heips!
Olen teini ikäinen ja näen melkein 20 kertaa kolmessa kuukaudessa "enneunia" jotkut unet liittyvät ihastumiseen, elämääni,koulun käyntiini tai ystäviini. Joskus tuntuu mahdottomalta ajatella että näen tulevaisuuteen. Paras ystävänikin on nähnyt unia mutta ei niin usein kuin minä. Uneni toteutuvat 2pv - 2kk. Eli et ole ainut ihminen joka näkee unia. Tässä on pieni juttu unestani:Herään aamulla. Kaverini soittaa ja pyytää uimaan hänen kanssaan järvelle. Menen paikan päälle... Näen vain "ihastukseni" ja aika kuluu ja en muista mitään kysyin kaveriltani mitä tapahtui?? Hän sanoi että ihastukseni ihastui minuun hän "pussasi" minua ja sitten uni päättyi. Uneni toteutui 3 kuukauden päästä.- Luudallaratsastaja
Itsekin olen nähnyt enneunia lapsesta saakka. Se ei aina ole mukavaa, vaan voi muodostua taakaksikin, asiat kun ei aina ole pelkkää pussailua. Nuorena pyysinkin, etten halua niitä nähdä ja aika rauhassa sain ollakin. Nyt vanhempana taas olen alkanut nähdä joitain enneunia, ehkä jaksan kestää niitä nyt paremmin.
Harmillista, että ne ennustavat yleensä jotain hankalaa tai ikävää asiaa. Esimerkiksi eräs tietty ihminen kun ilmestyy uneeni, se tietää aina jotain pahaa.
Kerran nuorena näin tosi karmean unen tuttavapariskunnasta ja hoin koko seuraavan päivän miehelleni, että mitähän siellä on tapahtunut, olin aika hermona ja uni piinasi mieltäni jatkuvasti. Ja olihan siellä sitten tapahtunut, seuraavana päivänä saimme ikävän puhelun.
Ihan äskettäin näin aika selvän enneunen mutta en ottanut sitä lainkaan tosissani (halusin ohittaa sen) mutta niinpä sain taas tiedon että sisareni omaisuudelle oli aiheutettu erittäin suurta haittaa - kuten unessa näin tapahtuneen.
Toisaalta siskoni on kerran nähnyt varoittavan enneunen ja soitti hätääntyneenä minulle töihin ja vaati heti että minun on otetava yhteyttä suisidiseen ihmiseen. Silloin uskoin ja luulenpa että ehdin toimeen tarttumalla torjua suuren murheen.
Olen miettinyt, että ajatus on energiaa. Tarpeeksi herkkänä ihmisenä pystyn vastaanottamaan signaaleja, jotka tietoinen minä torjuu, mutta unessa aivot tuottavat ne unikuvina.
Usko itseesi ja opi tulkitsemaan herkkiä merkkejä joita osaat vastaanottaa. Voit jonain päivänä huomata, että osaat myös lukea ajatuksia. Voit hyödyntää herkkyyttäsi ja taitojasi, mutta pidä ne omana tietonasi. Tämä on ystävän neuvo, ota se vakavasti. Vain jotkut ihmiset ymmärtävät näitä asioita, toiset voivat sinua vahingoittaa.
- EnneUnenNäkijä321
siis mä oon nähny enne unia vaikka kuinka monta kertaa siis kun nään unta jostain ihan random satunnaisesta tilanteesta niin se toteutuu aina ja kerran serkun kaa talutin pyöriä pimeel mäkeä ylös ja sato vettä ja oli taskulamput ja just kaikki yksityis kohdat niin siitä kun talutettiin pyörii se tilanne niin olin nähny sen unena viikko sitten!!! siis onks tää normaalia? mua on alkanu ja vähän pelottaa ku nään melkein joka yö unta jostain tilanteesta niin sit ne niinku aina vaan pikku hiljaa toteutuu
- Anonyymi
Samoja kokemuksia...
Mikset tekisi unillasi jotain mielenkiintoisempaa ja hyödyllisempää?
PS. Hyvä ettei ole moderointia.
A
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap152111Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi832046- 1011367
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1411161Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen101146Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663791112Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha170842- 61818
- 59751
Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.249726