KÄYNKS MÄ USEIN TÄÄLLÄ?

ccrstyle

Moikat pitkästä aikaa.. kävin tsekkaamassa äskettäin mentalwearin paitoja.. niitä joissa on raflaava teksti. Luovuus sai aaltoja alleen ja mietin heti että minkä tekstin haluaisin ittelleni paitaan-noin niinku julkiseen esittelyyn. Monia hyviä tekstejä olikin tarjolla mut nyt POHTIMAAN KUKIN.. MIKÄ OLISI SINUN TEKSTISI? Tämänhetkiseen mielentilaan sopiva tai miten vaan..? Kerron omat spontaanit, kuten: RIVARISSA ASUU YKSINÄINEN taikka " VAIHTARIPÄIVÄ". Käynks mä usein täällä oli jo olemassa olevista teksteistä mulle sopiva myös!

16

1453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskiyonkehraaja

On kova jätkä...
      Sain sen lapsen lapselta äitienpäivälahjaksi keväällä..
      Paras........

• ccrstyle

Tosi hyvä teksti!!! Nyt voisin laittaa omaani: MUMMOLLE KADE!

• jpntar

minullekin. Kohta puhki olen pitänyt minäkin isoa paitaa, jossa teksti "Hei, me lennetään"..

• ccrstyle
        jpntar kirjoitti:

minullekin. Kohta puhki olen pitänyt minäkin isoa paitaa, jossa teksti "Hei, me lennetään"..

Hei, met lennämä! ymmärtäiskö monikaan tekstiä..erilaiselta kuullostais, ei ehkä niin lennokkaalta!

• tuffe

Haluan paidan missä lukee OK, BOSS. Voisin jujuttaa perhettä, kun haluan heidän tekevän jotain voisin heti perään kysyä mitä paidassa lukee... menisköhän perille, vai oisko paita takassa seuraavana päivänä... ?

• bluepoem

etu-puolella (rinnassa)

,,,, " RAKASTANKS SÄ MINUA ? "

ja selässä lukisi.

,,,, " PETTÄJÄT AMPUU SELKÄÄN "
      YRITÄ OSUA !!!!

• ..mulla lukee kesätorilta ostamassani paidassa: "NYT ÄKKIÄ JOTAIN SUTINAA".
      Ei oo vielä tullut menoa, johon sen pukisin.
      Yöpaidaksi kävisi, muuta kun en osaa sellasta juurikaan käyttää ;))

• paidassa voisi lukea vaikka KÄYN VIELÄ ALA-ASTETTA,
      ELÄMÄNKOULUSSA.

• Loistava.polku

Tuli fillaripoika vastaan, jonka paidassa luki:

KOFF - laktoositon vaihtoehto.

Se oli minusta aika hauska.

• lukis että...

AVOHOIDOSSA. =)

• Loistava.polku

Mun paidassa itse asiassa lukee juuri noin, Mentalwearista ostettu.

• mnkälaista
        Loistava.polku kirjoitti:

Mun paidassa itse asiassa lukee juuri noin, Mentalwearista ostettu.

kommenttia olet paidasta saanut? Oon jo kauan aikonu ostaa ko.paidan, mut jotenki tuntuu et kehtaako sitä..

• Loistava.polku
        mnkälaista kirjoitti:

kommenttia olet paidasta saanut? Oon jo kauan aikonu ostaa ko.paidan, mut jotenki tuntuu et kehtaako sitä..

No ei kai siitä mitään kommenttia saa kun paitaa on jos jonkinlaista joka toisella vastaantulijalla.

Ainoastaan pomo töissä totesi: "Ai XX:kin on päässy avohoitoon...!"

• Avoid disappointment - aim low!

(kiännös jotensakin näin: Vältä pettymystä - tähtää matalalle!)

Joku kuuseen kurkottaja lienee ottanut opikseen katajaan kapsahtamisestaan... ?

• paidaton

aioin ostaa paidan jossa luki silikonivapaat, mutta tytär kielsi =)

• äiti

halunnut ostaa kerran juhannuksena paidan, jonka etumus oli täynnä nuoria uikkarisillaan olevia pojuja, mutta tytär kielsi minuakin..

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      40
      2540
    2. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      123
      2456
    3. Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä

Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk
      Tv-sarjat
      28
      1547
    4. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      49
      1277
    5. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      43
      1256
    6. Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä

Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o
      Ikävä
      30
      1026
    7. Etkö voi antaa edes vihjettä mulle?

Minkä vain me tiedettäisiin? Naiselta miehelle.
      Ikävä
      74
      979
    8. Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...

Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To
      Suomalaiset julkkikset
      13
      938
    9. Terveisiä lintutornilta

Viipurista nousee kauhea savupatsas. Miksi ?
      Maailman menoa
      37
      810
    10. Kaksi viikkoa enää Rakas...

Tietäisinpä miten toimia...
      Ikävä
      53
      805
    Aihe