http://souhtjerseyghostresearch.org/
Mene yllä olevalle sivulle ja siellä klikkaa
Features cases ->
Houses and buildings
Mitä mieltä ootte noista raporteista? todistaako tämä kummitusten olemassaolon ja elämän kuoleman jälkeen? vai onko sivun jutut ihan keksittyjä? entä EVP:t, aaveiden nauhalle saadut äänet?
Mitä mieltä tästä?
7
1827
Vastaukset
- x-1-x
pöö!
- osoite
oli menny vahingossa väärin,tässä siis se oikea.
http://southjerseyghostresearch.org/Jotain pölyä menny linssin ohi kun tulee tommosia palloja kuviin. Lumi- ja vesisateessa saa samanlaisia.
lammas-jr kirjoitti:
Jotain pölyä menny linssin ohi kun tulee tommosia palloja kuviin. Lumi- ja vesisateessa saa samanlaisia.
Oli siäl vähän parempia kuvia kun vähän katteli :)
- casper
...höm..
minä kyllä aikalailla uskon kaikkeen yliluonnolliseen, mukaan lukien kummitukset/heget/aaveet, mutta mutta
noista kuvista en kyllä sanoisi mitään muuta kuin, että meidän olympuksen kameralla (samanlaisella kuin mitä heidän varusteiksi on ilmoitettu)valitettavan usein tulee kuviin juuri samanlaisia "valopalloja",,, kuvan ottamis paikasta riippumatta... mutta eihän sekään välttämättä mitään todista...
- sdkfsj
Hmm, noi kuvat ei kyllä vakuuttanut tippaakaan.. veikkaan että ne löytäis kameroillaan jokaisesta paikasta tommosia valopalloja..
Ääniä en voinut kuunnella kun ei toimi kajarit :( - Pluto
kun hankkii kissan niin kaikki öökipööki
kummitukset yms katoaa pois.
miksi?, en tiedä mutta kissa näkee nuo
henki jutut ja sen kait jo kaikki tietää.
yksinkertainen ja edullinen tapa tuoda rauha
kotiin ja lisäksi saa hyvän elinikäisen ystävän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 73905
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12790
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713