Mikä sinua ottaa päähän eniten?

vio-letti

Mies nimeltä Per Nandorf on oikein tehnyt listan asioista jotka ihmisiä eniten ottaa päähän.
(lähde: Readers Digest)

Tässä se:

1. Ihmiset jotka tunkevat toisten edelle jonossa.
2. Ihmiset jotka heittävät roskansa kadulle. (vaikka roskakori on ihan vieressä)
3. Telemarketing-puhelut (puhelinsoitot joiden tarkoituksena on myydä jotain)
4. Kadulle tai puistoihin jätetyt koiranpaskat.
5. Popup-mainokset internetissä.
6. Käyttöohjeet joista ei kukaan ota selvää.
7. Pakkaukset joita on hankala avata.
8. Ihmiset jotka eivät osaa lukea kelloa. (myöhästelijät)
9. Ihmiset jotka eivät pidä huolta henkilökohtaisesta hygieniastaan.
10. Ihmiset jotka ajavat takapuskuria nuuskien.
(niinkuin meidän kunkku täällä Ruotsissa, eilen)

Millaiselta sinun listasi näyttää?

ps. mikä on telemarketing suomeksi? onko popup-sanalle suomalaista vastinetta? Kiittää ja pahoittelee huonoksi käynyttä äidinkielentaitoa / :( vio-letti

52

2019

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......................

Listaa pitää vielä miettiä..

telemarketing = puhelinmyynti

popup = ponnahdusikkuna

• vio-letti

Kiitos paljon ............ :)))
        Ostan seuraavan kerran suomeen tullessani uuden sanakirjan. Ponnahdusikkuna, en olisi ikinä osannut sitä, puhelinmyynnin voi kyllä suoraan kääntää, mutta luulin sen tarkoittavan puhelimien myyntiä... hassua tämä kieli..

Mutta eihän tässä se kielikysymys ole ollenkaan pääasia vaan lista! Odottelen.. :)

• Animus

Miten voi laittaa ne tärkeysjärjestykseen tässä työn ohessa ohimennen. Yritän ees ensimmäistä...

1. Ajelehtivat ihmiset, jotka ei elä vaan kelluuuuu

• vio-letti

Siis puupäät? ;)

• Reyo

..harvoin vähän ottaa päähän tälläiset negatiivisyyttä henkivät listat..mut yritän välttää kielteisyyttä,koska positiivisyys elättää paremmin.. :)

• vio-letti

Varraastin ihan rehellisesti tämän listan yhdestä hauskasta paikallisen aamulehden artikkelista, jossa oikeastaan vähän vinoiltiin sitä-kin, kun kunkku ajoi Bemarillaan toisen auton perään eilen. Meni nuuskimaan sitä liiaan läheltä. Ei pitäis kunkun lähtee tänne meidän kaupunkiin hurjastelemaan, täällä on liian hankalia ympyröitä..

No, laita se positiivinen listasi tänne vastapainoksi ja viikonlopun iloksi :)))

• Skeptikko

Tätä listaa ei kannata ottaa liian vakavasti. Laitoin vaan sitä mukaa, kun mieleen jotain juolahti:

1. Ihmiset, jotka sekaantuvat toisten yksityisiin asioihin ja kertovat niitä vielä eteenpäin
      2. Mummot poistumisruuhkassa laivaristeilyn päätteeksi. Laivalta poistumista kannattaa pitkittää.
      3. Punaisiin liikennevaloihin ryntääjät. Ohi vaan, vaikka henki menisi.
      4. Pultsari kuseksimassa kioskin nurkkaan.
      5. Saman asian inttäjät. Kun sen sanoo sata kertaa toinen varmaan muuttaa mielipidettään.
      6. Jätesäkit ja vanhat jääkaapit tien reunoilla. Säästöä se on pienikin säästö, vaikka rahaa olisi niin, ettei paskalle taivu.
      7. Naapuri, joka laittaa roskarovion palamaan varmuuden vuoksi sinun puolellesi. Jos sattuisi tuli vaikka leviämään.
      8. Polttoaineverot ja suuret autoverot, joiden kanssa kitkutetaan Suomessa maailman tappiin asti. Autoiluun kohdistuvat uudet rajoittavat ja kustannuksia lisäävät säädökset, jotka ehdottomasti on saatava voimaan ensimmäisenä Suomessa.
      9. Omaa etuaan ajavat poliitikot. Onkohan niitä muitakin?
      10. Hallittu rakennemuutos kähmintöineen, lamoineen ja ihmiskohtaloineen.

Tulihan nyt taas kärvisteltyä koko päivän edestä :o)

• 1.puhelinmyyjät(lehtien)

2.kaksinaamaiset ihmiset

3.ostoskärryt keskellä käytävää,omistaja ties
        missä...
        4.hameveikot

5.välinpitämättömät autolla hurjastelijat.eivät välitä vaikka näkevät pieniä lapsia lähistöllä!

• vio-letti

Ja näillekään asioille ei hallitus tee yhtään mitään. ;(

Vaikka otin listasi vakavuudella, niin sain kumminkin hyvät naurut, niin huumorilla se oli kirjoitettu :))) kiitos vaan.

• vio-letti
        vio-letti kirjoitti:

Ja näillekään asioille ei hallitus tee yhtään mitään. ;(

Vaikka otin listasi vakavuudella, niin sain kumminkin hyvät naurut, niin huumorilla se oli kirjoitettu :))) kiitos vaan.

..tuo kommentti hallituksen kelpaamattomuudesta..

• vio-letti
        mii-su kirjoitti:

1.puhelinmyyjät(lehtien)

2.kaksinaamaiset ihmiset

missä...
        4.hameveikot

5.välinpitämättömät autolla hurjastelijat.eivät välitä vaikka näkevät pieniä lapsia lähistöllä!

Puhelinmyyjät oli tosi ärsyttäviä yhteen aikaan. Varsinkin jos odotti jotain *tärkeää* puhelua, ja sitten soi puhelin ja langanpäässä oli joku, joka teki markkinatutkimusta tai kysyi olemmeko tyytyväisiä siihen ja tuohon vai haluammeko kenties vaihtaa - heillä olisi juuri nyt tarjous ja...
        Menimme mukaan sellaiseen NIX-listaan, - joka laittaa topin kaikille myyntipuheluille -, onko semmoinen Suomessa? Sen jälkeen ei ole paljon turhia puheluja tullut.

• Iili
        vio-letti kirjoitti:

Puhelinmyyjät oli tosi ärsyttäviä yhteen aikaan. Varsinkin jos odotti jotain *tärkeää* puhelua, ja sitten soi puhelin ja langanpäässä oli joku, joka teki markkinatutkimusta tai kysyi olemmeko tyytyväisiä siihen ja tuohon vai haluammeko kenties vaihtaa - heillä olisi juuri nyt tarjous ja...
        Menimme mukaan sellaiseen NIX-listaan, - joka laittaa topin kaikille myyntipuheluille -, onko semmoinen Suomessa? Sen jälkeen ei ole paljon turhia puheluja tullut.

On olemassa. Sitä kutsutaan jostakin syystä Robinsonin listaksi. Todella hyvä keksintö! Olen kolmen vuoden aikana saanut vain kaksi myyntisoittoa. Jos sellaisia tulee, niin voin heti mainita olevani Robinsonin listalla. - Toinen soittaja pyysi heti anteeksi ja sanoi merkitsevänsä tiedon muistiin, toinen oli Virosta ja kysyi, mikä Robinsonin lista on. Kerroin, mikä se on, ja hänkin pyysi anteeksi häiriötä.

• lannenhunttari
        mii-su kirjoitti:

1.puhelinmyyjät(lehtien)

2.kaksinaamaiset ihmiset

missä...
        4.hameveikot

kuuluuko listaan skottilaiset sakkipillin soittajat?
        [nehan voi vaikka pyllistaa--pida varasi]

• lannenhunttari kirjoitti:

nuo säkkipillin soittajat..:)
        en kyllä oikein pidä niistäkään.minusta tuo hamonen ei oikein istu miehen päällä,säärien takia....:)

• Iili kirjoitti:

On olemassa. Sitä kutsutaan jostakin syystä Robinsonin listaksi. Todella hyvä keksintö! Olen kolmen vuoden aikana saanut vain kaksi myyntisoittoa. Jos sellaisia tulee, niin voin heti mainita olevani Robinsonin listalla. - Toinen soittaja pyysi heti anteeksi ja sanoi merkitsevänsä tiedon muistiin, toinen oli Virosta ja kysyi, mikä Robinsonin lista on. Kerroin, mikä se on, ja hänkin pyysi anteeksi häiriötä.

ovat todellakin sellainen riesa..eihän niistä meinaa päästä eroon,ei vaikka kuinka tiukasti kiellät tilaavasi mitään.olen alkanut lyömään luurin korvaan jos ei hyvällä usko.

• Iili
        mii-su kirjoitti:

nuo säkkipillin soittajat..:)
        en kyllä oikein pidä niistäkään.minusta tuo hamonen ei oikein istu miehen päällä,säärien takia....:)

...sen säkkipillin soiton takia.

• Pirre*
        lannenhunttari kirjoitti:

, tuota.. hmm, ettei heillä ole alushousuja sen kiltin alla ja jos ei, niin miksi ei..?

Kysyy yksi epätietoinen Pirre*

• Iili
        mii-su kirjoitti:

ovat todellakin sellainen riesa..eihän niistä meinaa päästä eroon,ei vaikka kuinka tiukasti kiellät tilaavasi mitään.olen alkanut lyömään luurin korvaan jos ei hyvällä usko.

http://www.tietosuoja.fi/6697.htm

Voit kieltää yhteystietojesi käytön suoramarkkinointitarkoituksiin myös seuraavien
        vapaaehtoisten järjestelmien avulla:

kieltää osoitteellinen mainonta Suomen Suoramarkkinointiliiton jäsenyrityksiltä (Robinson-rekisteri)
        kieltää puhelinmarkkinointi

voimassa 3 vuotta
        yhtä henkilöä koskeva
        yhtä yritystä koskeva
        totaalikielto
        060093404 (puhelinyhtiöt)
        060013404 (Sonera Oy)

• KetoNeilikka

1. Naapuri joka lainailee tavaroita, eikä palauta niitä
      2. Kaikki kiusaajat, sortajat ym.ym.
      3. Liikenteessä perässäroikkujat..
      4. Ihmiset, jotka yrittävät käyttää minua hyväkseen
      5. Bensan ja öljyn korkea hinta

• vio-letti

Ihmiset jotka lainaavat kirjoja, levyjä, työkaluja, rahaa, tai muita tarpeellisia kapistuksia eivätkä palauta niitä takaisin, ovat minunkin mielestäni harmilloisia kavereita.

Niinettä jos tätä luette: Palauttakaa hetipaikalla, justiinsa tai viimeistään huomispäivänä lainaamanne tavatat takaisin.

Lainattujen ukkojen tai eukojen takaisin palauttamisessa pitää kuitenkin käyttää vähän varovaisuutta ja harkintaa.

Joo,juu, ja bensan hintaa saisivat kanssa laskea, heti ja nyt!

• Skeptikko
        vio-letti kirjoitti:

Ihmiset jotka lainaavat kirjoja, levyjä, työkaluja, rahaa, tai muita tarpeellisia kapistuksia eivätkä palauta niitä takaisin, ovat minunkin mielestäni harmilloisia kavereita.

Niinettä jos tätä luette: Palauttakaa hetipaikalla, justiinsa tai viimeistään huomispäivänä lainaamanne tavatat takaisin.

Lainattujen ukkojen tai eukojen takaisin palauttamisessa pitää kuitenkin käyttää vähän varovaisuutta ja harkintaa.

Joo,juu, ja bensan hintaa saisivat kanssa laskea, heti ja nyt!

listaltani, mutta tuossahan se tuli.
        Riesana joskus työkalujen lainaajat. Useiden pyyntöjen ja maanittelujen jälkeen suostuvat palauttamaan rikkomansa työkalun.
        Valittavat vielä, että olen lainannut heille toimimatonta tavaraa.

• ..............................

TopTen:

1 positiiviset pellet
      2 lapset ja niitten hormoonihöiriöiset vanhemmat
      3 itseään täynnä olevat
      4 suuret ikäluokat
      5 nykyajan lellityt nuorisoneropatit
      6 ammattitaidottomat ammattimiehet
      7 tyhmät ihmiset
      8 sivistymättömät ihmiset
      9 perseaukiset ruikuttajat
      10 äkkirikkaat nousukkaat

Tosin noita joutuu yleensä summaamaan yhteen jolloin päähänotto nousee reippaasti kipurajan ulkopuolelle. . . .

• Laatikka

1. Ihmiset, joille oma tai toisten ulkonäkö on maailman tärkein asia
        2. Talonrakentajatyypit (= taloja ja tavaroita keräilevät ihmiset)
        3. Omista tai toisten sairauksista kertoilevat ihmiset
        4. Autoilijat, jotka eivät lähde nopsaan liikennevaloista eli ole jo keltaisella liikkeellä (minulta kuuluu tööt)

• Marion.T
        Laatikka kirjoitti:

1. Ihmiset, joille oma tai toisten ulkonäkö on maailman tärkein asia
        2. Talonrakentajatyypit (= taloja ja tavaroita keräilevät ihmiset)
        3. Omista tai toisten sairauksista kertoilevat ihmiset
        4. Autoilijat, jotka eivät lähde nopsaan liikennevaloista eli ole jo keltaisella liikkeellä (minulta kuuluu tööt)

Yritin tehdä listaa, mutta en oikeastaan keksinyt mitään, mitenkäs sinua noin moni asia harmittaa??

Minun listani tulee tässä :

1) Tai siis ei taida tullakaan, minua ei yksinkertaisesti kovasti harmita mikään, niin että keksisin mitään erityistä.... Hmm...se että Wigrenin napsahtavat nakit eivät enää napsahda...
        Ennen niissä oli ihana "napsahtava" kuori, nyt ne ovat veltoja kuin ....no jääkööt sanomatta....

• vio-letti

Sieltähän se tuli ............! :)))

Ja (melkein) kaikki pääsi junaan mukaan. Paitti *me* jäätiin asemalle. Mennäänkö vaikka kaljalle, se on hyvä kipulääke. Helpottaa... ainaskin hetkeks'

• vio-letti
        Marion.T kirjoitti:

Yritin tehdä listaa, mutta en oikeastaan keksinyt mitään, mitenkäs sinua noin moni asia harmittaa??

Minun listani tulee tässä :

1) Tai siis ei taida tullakaan, minua ei yksinkertaisesti kovasti harmita mikään, niin että keksisin mitään erityistä.... Hmm...se että Wigrenin napsahtavat nakit eivät enää napsahda...
        Ennen niissä oli ihana "napsahtava" kuori, nyt ne ovat veltoja kuin ....no jääkööt sanomatta....

No, sinä nyt aina oletkin sellainen positiivinen. Vaikka veltot nakit ovat kyllä tosi harmillisia juu, mutta eikös niihinkin nykyään jo parannuskeinot löydy? ;)))

• Iili

7 tyhmät ihmiset
        8 sivistymättömät ihmiset
        9 perseaukiset ruikuttajat

Keitä katsot kuuluvan näihin luokkiin?

• Marion.T
        vio-letti kirjoitti:

No, sinä nyt aina oletkin sellainen positiivinen. Vaikka veltot nakit ovat kyllä tosi harmillisia juu, mutta eikös niihinkin nykyään jo parannuskeinot löydy? ;)))

aika inhottava - siis syödä:DDD

Ihan oikeista nakeista kirjoitin, mutta myöntää täytyy että veltto nakki muutenkin voi olla aika harmillinen tapaus :))))

• Marion.T kirjoitti:

aika inhottava - siis syödä:DDD

Ihan oikeista nakeista kirjoitin, mutta myöntää täytyy että veltto nakki muutenkin voi olla aika harmillinen tapaus :))))

velttoina ihan samanlaisia....no,voihan toisen ryhdin korjata...:))))

• yksi löytyy

mikä ottaa päähän: ihmiset jotka kyttäävät toisia ja toisten elämää! Eikö heillä todellakaan ole muuta tekemistä? Ihmettelen.

• vio-letti

"ihmiset jotka kyttäävät toisia ja toisten elämää!"

Hekin ovat lainaajia, lainaavat toisilta, kun ei itsellä ole. Siihen he sitä tarvitsevat.

• Ellei anna ihmisten kyttäämisen vaikuttaa omiin tekemisiin ja kieltäytyy ärsyyntymästä, voi vähitellen alkaa naureskella koko asialle.

Niin minä ainakin tein ja teen edelleen, vaikka kiinnostuksen aiheet taitavat vuosien myötä vähetä. ;) Olen joskus naureskellut, että haluan mieluummin kuulua siihen joukkoon, jonka tekemisiä seurataan, kuin siihen joka vaan katselee sivusta ja juoruilee.

• Iili
        optimisti-orvokki kirjoitti:

Ellei anna ihmisten kyttäämisen vaikuttaa omiin tekemisiin ja kieltäytyy ärsyyntymästä, voi vähitellen alkaa naureskella koko asialle.

Niin minä ainakin tein ja teen edelleen, vaikka kiinnostuksen aiheet taitavat vuosien myötä vähetä. ;) Olen joskus naureskellut, että haluan mieluummin kuulua siihen joukkoon, jonka tekemisiä seurataan, kuin siihen joka vaan katselee sivusta ja juoruilee.

Hän oli aina kurkkimassa parvekkeella, kun tulin kotiin. (Asuintaloon on kadulta matkaa n. 100 metriä, joten joutuu olemaan esilla usean minuutin ajan.) Sitä jatkui vuosia. Hän tarkkaili aina, keitä asuntooni tulee tai keitä lähtee ja milloin.

Ilmeisesti hän ei huomannut touhujani erityisen kiinnostaviksi ja kyllästyi. Nyt häntä ei näe kuin aivan satunnaisesti.

Minulla oli tuttava, jonka asuintalossa oli talonmiehenä sairaalloisen kyttäävä nainen. (Siis ihan oikeasti sairaalloinen kyttääjä.) Hän vahti ikkunassaan AINA. Hänen ikkunastaan näki kaikki ihmiset, jotka tulivat taloon, ja joka kerta kun menin sisään, niin hän ryntäsi paikalle kysymään, kenen luokse olen menossa. Rupesimme tekemään niin, että kun kävin tuttavani luona, niin lähtiessäni menin aina kellarin kautta ulos toiselle puolelle taloa. Talonnainen ei koskaan nähnyt minun lähtevän, joten hän valitti isännöitsijälle, että tuttavani pitää asunnossaan sala-asukasta. Nauru kelpasi.

• lannenhunttari
        Iili kirjoitti:

Hän oli aina kurkkimassa parvekkeella, kun tulin kotiin. (Asuintaloon on kadulta matkaa n. 100 metriä, joten joutuu olemaan esilla usean minuutin ajan.) Sitä jatkui vuosia. Hän tarkkaili aina, keitä asuntooni tulee tai keitä lähtee ja milloin.

Ilmeisesti hän ei huomannut touhujani erityisen kiinnostaviksi ja kyllästyi. Nyt häntä ei näe kuin aivan satunnaisesti.

Minulla oli tuttava, jonka asuintalossa oli talonmiehenä sairaalloisen kyttäävä nainen. (Siis ihan oikeasti sairaalloinen kyttääjä.) Hän vahti ikkunassaan AINA. Hänen ikkunastaan näki kaikki ihmiset, jotka tulivat taloon, ja joka kerta kun menin sisään, niin hän ryntäsi paikalle kysymään, kenen luokse olen menossa. Rupesimme tekemään niin, että kun kävin tuttavani luona, niin lähtiessäni menin aina kellarin kautta ulos toiselle puolelle taloa. Talonnainen ei koskaan nähnyt minun lähtevän, joten hän valitti isännöitsijälle, että tuttavani pitää asunnossaan sala-asukasta. Nauru kelpasi.

joku jonka nimi oli harras kyttaaja [vai olisko ollu]kytta sen sukunimi?? olisko tua sun nuapuri??

• yksi löytyy
        optimisti-orvokki kirjoitti:

Ellei anna ihmisten kyttäämisen vaikuttaa omiin tekemisiin ja kieltäytyy ärsyyntymästä, voi vähitellen alkaa naureskella koko asialle.

Niimpä teemme mekin, elämme omaa elämäämme ja annamme näiden kyttääjien kytätä! :) ja kyllä naurussa on ollut monta kertaa pitelemistä, kun kyttääjät kyttää... sen verran voin valottaa, että meidän elämä poikkeaa hieman tavanomaisesta -seitsemästä neljään ruokakaupan kautta kotiin- tyylistä. Juu en minäkään todellakaan siihen kyttäysporukkaan haluaisi kuulua, ei ikuna!!! Elämässä on niin paljon kaikkea muuta kuin toisten kyttääminen, kun sen oikein oivaltaa! :)

• Marion.T
        Iili kirjoitti:

ovat yksinäisiä ja onnettomia ihmisiä. Heillä ei ole elämässään juuri muuta kuin tuo toisten menemisten ja tulemisten tarkkailu.

Minun puolestani jos joku niin innokas on menojani tarkkailemaan, niin tarkkailkoon ihan rauhassa :)))

Olen kyllä itse asunut talossa jossa vanha nainen tiesi kaikkien asiat paremmin kuin he itse, mutta en minä siitä pahemmin piitannut - se oli hänen harrastuksensa mitäs se minulle kuului....

Meitä kun on moneen junaan ja osa jää asemallekin...

• lannenhunttari kirjoitti:

joku jonka nimi oli harras kyttaaja [vai olisko ollu]kytta sen sukunimi?? olisko tua sun nuapuri??

oli yksi ensimmäisistä esimiehistäni.
        Upea, suuri johtaja kesätyöpaikassani, ihailin häntä kovin.;)

• Pirre*

listassa lueteltujen lisäksi..:)

1. Ihmisten epäoikeudenmukainen kohtelu

2. Asioiden yleistäjät

3. Niuhottajat

4. Tekouskovaiset,

nämä aluksi.., mutta onneksi lista on pitempi asioista, jotka e i v ä t ota päähän...:)

Siinä tärkeimmät....

5.

• vio-letti

Melkein kaikki ihmiset, minut mukaanluettuna, syyllistyvät varmaan joskus toisten epäoikeudenmukaisesti kohteluun, asioiden yleistyksiin tai niuhotukseen. Tekouskovaisuuteenkin olen itse ainakin syyllistynyt nuorena, kun aikoinaan kuuluin perheen mukana erääseen tekouskovaisuutta vaativaan uskonsuuntaan.

Täytyy aloittaa vissiin uusi ketju niistä asiosta jotka *eivät ota päähän*. Minullakin se lista on paljon pitempi... :)

• Pirre*
        vio-letti kirjoitti:

Melkein kaikki ihmiset, minut mukaanluettuna, syyllistyvät varmaan joskus toisten epäoikeudenmukaisesti kohteluun, asioiden yleistyksiin tai niuhotukseen. Tekouskovaisuuteenkin olen itse ainakin syyllistynyt nuorena, kun aikoinaan kuuluin perheen mukana erääseen tekouskovaisuutta vaativaan uskonsuuntaan.

Täytyy aloittaa vissiin uusi ketju niistä asiosta jotka *eivät ota päähän*. Minullakin se lista on paljon pitempi... :)

syyllistymme, olemmehan sellaisia "raatoja", mutta ihmisellä täytyy olla periaatteita, joista ei tingitä ja joita ei pidä hyväksyä.

• sarkikala

omaa listaa, mutta yhdyn täysin sinun listaasi!
      Voisihan siihen lisätä no 11: sarkikala

• Judge

ottaa päähän. Miksi asioita ei voi hoitaa niiden oikeilla nimillä ja naamat vastakkain! Parempi olla se veemäinen tyyppi kuin selkään puukottaja.

• iltatuuli

se muutama minultakin

1. ihmiset jota "leipovat" ovien ikkunoita
      on ovissa rivatkin

2. kaikenlaisen roskan jättäminen hissiin

3. purukumien piilottaminen hissin seiniin ja käytävien kaiteisiin

4. autoilijat jota ohittavat mootoritiellä sateella ja ajavat heti oikealle kaistalle
      vesi ja kuralentää takana tulevan tuulilasiin

5. viimetipassa lähteneet kiiiireiset immeiset
      jotka ohittavat keltasella viivalla

siinäpä kaikki

ja kaikesta huolimatta lämmintä viikonloppua kakikke tasapuolisesti

• vio-letti

"Leipovat ovien ikkunoita", se oli hauska sanonta jota en ole ikinä ennen kuullut.

Lämmin viikonloppu näkyy ainakin tulevan tänne meillepäin, aurinko paistaa melkein siniseltä taivaalta. Huomenna on rapukestit naapureiden kanssa, niin toivottavasti ilma pysyy yhtä nättinä. Mukavaa viikonloppua sinullekin.

• Laatikka
        vio-letti kirjoitti:

"Leipovat ovien ikkunoita", se oli hauska sanonta jota en ole ikinä ennen kuullut.

Lämmin viikonloppu näkyy ainakin tulevan tänne meillepäin, aurinko paistaa melkein siniseltä taivaalta. Huomenna on rapukestit naapureiden kanssa, niin toivottavasti ilma pysyy yhtä nättinä. Mukavaa viikonloppua sinullekin.

Nimittäin telkkariohjelmista aina ja kaikkialla jauhavat ihmiset. Koettakaa ymmärtää, että kaikki ei katso teeveetä ja jotkut ei edes omista sitä.

• Just juu

Miksi täytyisi hakea aina kaikista ja kaikesta niitä huonoja puolia. Saahan sen oman elämänsä myrkytettyä muutenkin.
      Jospa lähettäisit seuraavaksi listan toisinpäin.
      Ei kaikkea tarvitse sietää, mutta kuka sen kiven olisi valmis heittämään ensimmäisenä?
      Itsestäni tuntuu, että vihataan muissa niitä piirteitä ja vikoja joita itsestään löytyy.

• vio-letti

En minä sitä listaa ole tehnyt, lehdestä minä sen otin. Näin siinä alussa luki;

"Mies nimeltä Per Nandorf on oikein tehnyt listan asioista jotka ihmisiä eniten ottaa päähän.
        (lähde: Readers Digest)"

Olet ihan oikeassa siinä että toisten tekemisissä ja tekemättä jättämisissä harmittaa usein eniten ne asiat joita pitäisi itsessä katsoa. Kaikki me olemme sellaisia, enemmän tai vähemmän. Ihmisiä kun tässä kerran ollaan.

• sarkikala
        vio-letti kirjoitti:

En minä sitä listaa ole tehnyt, lehdestä minä sen otin. Näin siinä alussa luki;

"Mies nimeltä Per Nandorf on oikein tehnyt listan asioista jotka ihmisiä eniten ottaa päähän.
        (lähde: Readers Digest)"

Olet ihan oikeassa siinä että toisten tekemisissä ja tekemättä jättämisissä harmittaa usein eniten ne asiat joita pitäisi itsessä katsoa. Kaikki me olemme sellaisia, enemmän tai vähemmän. Ihmisiä kun tässä kerran ollaan.

että olemme ihmisiä? Minusta ihminen on pahin ja julmin eläin mitä maapallolla elää!

• ollikolli-63

Ylitse kaikkien muiden kiusojen on minusta ihmisten valehtelu..
      Pienet valkoiset sellaiset hymyn kera onkin ok.

Hurjastelevat välinpitämättömät autoilijat ja huvittavin juttu mikä ottaamua pattiin on nuorison autojen basson jumputus, mikä kuuluu kauan ennen kuin itse auto on ees näkyvillä..:))

• kaupungin työläinen

Ei mikään suututa enemmän kuin kaupungin työssä omalla autolla työmatkan puitteissa saatu parkkisakko! Oma firma sakottaa omaa työntekijää. Vaikka valitat, niin ei mene läpi.
      Siinä menee sitten sen päivän palkka fiftyfifty!

Parkkipaikkojen esm kiekkovaatimus-merkinnät ovat joskus niin ovelia, ja kiireessä se jää joskus huomaamatta tai sitten kiekkoaika menee hieman yli.
      Ei auta kun varoen lisäillä ajettuja kilometrimäärejä niin että sen 40 e saa joskus pikkuhiljaa takaisin...

• annina2

Jos täytyy näistä valita, niin 4,7,8 ja 9 ainakin ;)

• 55sinkku

jonossa etuilijoita,varsinkin kun aamulla menen töihin junalla,niin ihmisillä on niin kiire että välillä oikein tönitään,että pois tieltä ja pienempän on vain väistyttävä:(((
      Myöhästelijöitä en kanssa voi sietää,itse kun olen mieluimmin liian aikaisin:))))
      Hikiset ihmiset....mut jotkut ei voi sille mitään jos hiki haisee:((

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      167
      1414
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      40
      1005
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      725
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      640
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      626
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      612
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      563
    Aihe