Kummastuttaa. ave d4d vm.00 160tkm rullattu,moottorista kuuluu ihmeellistä nakutusta,varsinkin kun vedättää,kuuluukohan se kenties syöttöpumpusta,vai mistä,onko kellää kokemusta/tietoa tästä äänestä???? Huom.ei syö öljyä"neste5w/40" vetää aivan normaalisti,eikä käyttäydy mitenkään erikoisesti.puolivuotta se on kolkuttanu,ja ääni kovenee kokoajan.
Nakuttaa/kolkuttaa
5
6187
Vastaukset
- jusu_f
Yksi kokemus -00 -vuotisen d4d-mallin vedätysnakutuksesta. Nakuttava/juristava ääni tuli siis loppujen lopuksi vaihteistosta. Ääni hiljeni, kun vitosvaihde lakkasi pysymästä päällä eli meni rikki. Suosittelen käyntiä huoltoliikkeessä jo tässä äänen tulovaiheessa, olipa äänen syy mikä tahansa.
Kyllä luulisin että ääni tulee motista,voihan se tulla kytkimestäkin....Jotain venttiiliä on kuulemma jouduttu vaihtamaan syöttöpumppuihin,se ainakin tekee,nakutuksen.mutta pitäisi syttyä moottorihäiriövalo,mutta ei syty....Ei se laatikosta tule,koska vaihteet pelaa niinku 5 miestä jalkapalloa.Pitää käväästä huollossa,sielä se ainakin selviää. tänään oikein testasin,niin ku vetää aivan läppä pohjassa,niin ääni katoaa,ja kun nostaa kaasua niin sittenkin ääni katoaa.Mystinen hommeli....
- vm2000
Mulla meni 5 vaihde 180tkm paikkeilla => ei pysynyt päällä, mitään ääntä tai nakutusta ei kuulunut etukäteen. Kytkin meni sitten 260tkm paikkeilla ja se piti älytöntä kolinaa ja ravistusta, pikkuhiljaa ravistus ja kolina lisääntyi erityisesti hiljentäessä ja vapaalle vaihtaessa. D4D:ssä on joku ihme kelluva vauhtipyörä ja ilmeisesti sen jousitus petti, itse asiassa kytkin oli ihan kunnossa, vika johtui vauhtipyörästä. Ei tarvinne sanoakkaan että oli kallis.
- Tepe
Mulla on samanlainen Avensis. Itse olen huomannut, että liikkeelle lähiessä kuuluu "nakutus", varsinkin kylmänä kun kierrokset laskee ´tyhjäkäyntikierroksia alemmas. Ohjekirjassa muistaakseni lukee, et ei ole vaarallista lyhytaikaisesti esiintyessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018674- 655618
- 245217
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni375106Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384941Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h774839- 624383
- 434047
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on483337- 463018