http://www.astro.fi/astrolog/
Mitäs merkkiä te tämän mukaan olette?
Käykääs laskemassa...
7
398
Vastaukset 7
- Animus
...ja se on vanhaa tietoa. Myös se että venus on skorpioni...hahaa...KAIKKI TAI EI MITÄÄN rakkauselämässä... ;))) Siis ei mitään.
nouseva jousimies.Ei tuo jousimies oikein tunnu sopivan minuun.Taitaa vasta vanhempana alkaa toimimaan toi nousevamerkki,,,vai olenko jo tarpeeksi vanha..???
- Loistava.polku
Pelkkää ristiriitaa.......
- tuffe
Mitä nuo nousevat ja venukset ja kuut tarkoittaa? No venus tais selvitä, mutta muut...
- - alter-egoni -
Vaaka-Skorpioni-Leijona
Systeri joskus kauan sitten lahjoitti synttärilahjaksi semmoisen tähtikartan ja näköjään tämä sanoo samaa.
Vaikuttais siis siltä että tähtienkin mukaan virtaa piisaa tässä muijassa...
Hmm... tiiä sitten...
Jos kerran tähdet vaikuttavat ihmiseen niin eikös niitä ja niiden asentoja pitäisi alkaa seurata jo siitä lähtien kun on hedelmöittynyt, tai edes siitä kun luokitellaan ihmiseksi ja sikiöllä on kaikki valmiina mutta vain kasvua ei riittävästi?
Miksi vain syntymähetken tähtiasennot vaikuttaisivat? - jpntar
nouseva merkki skorpioni. Ja kyllä minuun sopivat..
- tuffe
Jouduin siis itse selvittämään nuo planeettojen tarkoitus... olen neitsyt/neitsyt/vaaka... pöh... voiko tylsempää olla ;)
Pitäiskö vaihtaa uskontoa että pääsee syntymään uudestaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 54970
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan69771Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli65755- 61731
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.47654- 62633
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7606Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33603- 78486
- 37480