Ei teitä kiinnosta, mutta minkäs teette kun kerron silti ;)) Tänään on viimeinen lomapäiväni, ja mietin millä sitä voisi jatkaa... perunannostolomalla? Tai puolukanpoimimisloma? Hmm, josta tulee mieleen hirvikärpästenkaristusloma... Ihan selvästi pitäisi keksiä lisää lomia työlainsäädäntöön... minkä nimisiä?
Lomaa
8
613
Vastaukset
sopisi meikäläiselle hyvin ja sitten lomallelähtöloma myös.Ja vielä ei lomalla olo loma väliajoiksi.Ei no töissä taas kiva olla 7 viikon loman jälkeen.Arkirutiini pitää ihmisen kasassa, ei hurvittele terasseilla turhan usein.
- viinin tekoloma
- keinun purkausloma
- lintulammikon puhdistusloma
- potkukelkan jalasten ruosteesta puhdistusloma
niih tässä muutama mitä olen yrittänyt nooh huonolla menestyksellä pyytää ...:)- whyme
kuullut että joku oli joskus tokaissut kun oli lopputiliä saamassa että entäs ne pitämättömät sairaslomat?! Joo että semmosta.
- kalle-p
tai lapissa sitä sanotaan ruskalomaksi.
Siellä sitten ammutaan punakynsikoppeloa jotta villat pölisevät. - Loistava.polku
Olen kerran saanut viikon ihan vaan nukkumislomaa, lääkärin määräämää. Väsytti niin peevelisti.
- Animus
...kun on joskus paha stressi yllättänyt oon suosiolla jäänyt 3 pv omalle lomalle, jonka oon tietty naamioinut lapsisairas tms palkalliseksi...Ja aion tehdä niin vastakin. On mulla sairaalloinen poika ;)))
*katuu syvästi tuhmuuttaan* - jpntar
ruskaloma olisi poikaa..ei jaksa ei..minulla yksi viikko käyttämättä, ja taidanpa kavuta kimpsuineni tuonne ylös viikoksi maalaamaan ja nukkumaan..:)))))).....huoks
- tuffe
Kokeilin kaikkia, mutta ei... pitää kait antaa pomolle kenkää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831236
Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121699- 25645
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-88454- 3341
Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38326Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090