Apua

BlondiNainen2

Onko tietoa miksi sähköpostissa rivitys menee väärin kun lähettää postin.

5

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkki....

Älä yritä käyttää rivitystä, ohjelmat rivittävät tekstin automaattisesti kulloinkin käytössä olevalle ruudun leveydelle. Eli paina enteriä vain kun haluat uuden kappaleen tekstiin.

Vastatessa niin että vanhaa viestiä tulee lainauksena siinä lainatussa on valitettavasti usein rivitys tehty ja se sotkee vähän tuota. Jos välttämättä haluat rivittää tekstin niin käytä lyhyitä rivejä niin että käyttämäsi rivinpituus varmasti mahtuu kaikilla vastaanottajilla yhdelle riville.

• postmanni

Kun posti uudistui, minulla kaikki toimi hyvin ja ihmettelin miten miten paljon muilla on ongelmia.

Nyt tuntuu olevan ongelmaa koko ajan:
      -Rivitys toimi ensin hyvin, nyt on lähetetyssä viestissä sanat miten sattuu - sana, kaksi rivillä.

-Saapuvat viestit tulivat ilmeisesti kirjoitetussa muodossaan, nyt nekin tulevat malliin sana, kaksi rivillä.

-Posti ei tahdo aueta, vaikka miten päivittää siinä kohtaa?

-Toimiessaan uusi posti on mielestäni varsin mainio, mikä ihme siihen nyt on tullut?

-Kaikkea viitsi ylläpitoon rutkuttaa, näkevät muutkin käyttäjät että ongelmia on.

• Suomi24 sähköpostin rivitys "valuu" yli oikeasta laidasta uutta viestiä kirjoitettaessa. Ennen rivin loppua pääsi katsomaan nuolinäppäimellä, mutta ei enää vaan rivin loput jäävät piiloon. Sähköpostin asetuksista rivin pituuden muuttaminen ei vaikuta mitään. Teksti ei näy koko ikkunassakaan. Saapuvat viestit näkyvät koknaan.
      Miten koko rivin saisi viestiä kirjoitettaessa näyttöön?

• HEI VATIPÄÄ!!

Huomasitkos, että aloitus oli tehty JO 7 VUOTTA SITTEN!!!!

Ehkä tuokin käyttäjä on jo saanut ongelman ratkaistua....

-.. -.

• Besserwisser...
        linuxrules kirjoitti:

HEI VATIPÄÄ!!

Huomasitkos, että aloitus oli tehty JO 7 VUOTTA SITTEN!!!!

Ehkä tuokin käyttäjä on jo saanut ongelman ratkaistua....

-.. -.

Vastaa kysymykseeni, jos osaat äläkä viisastele.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1144
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      848
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe