Heh

Juu

Aamulla kun aukasin koneen,niin nettiipääsy oli vaikeeta ja sivujen aukeaminen kesti iäisyyden ja sitte kun ne viimein aukes niin sivut oli ihan sekasi ja grafiikat miten sattuu.
Rupesin tutkiin,niin koneella yks ihan outo dll ja exe tiedosto (hijack logissa).
No poistin ne ja kummisnii sama homma jatku.
Kauan ihmettelin ja tukin että mikäs ny,mutta sitte huomasin että jos sammutan palomuurin (Zone),niin kaikki toimii normaalisti.
Sekottikohan ne örkit ton Zonen jotenki.
Kai se on koitettava asentaa se uudestaan.

16

813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu

No nyt rupes toimiin vaikka palomuuri on päällä.
      SilentRunnersilla löysin nuo ja kun poistin ne ,niin rupes toimiin.

C:\WINDOWS\System32\dmnke.exe
      C:\WINDOWS\System32\csjiq.exe

• juggis

Meinaako pöpöt vallata koneesi? Hih.

• Juu
        juggis kirjoitti:

Meinaako pöpöt vallata koneesi? Hih.

Heh...joo tuli örkki ja en muista millon viimeks oli...ihan kiva ku joskus tulee omallekki koneelle,ehkä sen takia ku mulla ei nuo suojaukset oo ihan huipussa.

• juggis
        Juu kirjoitti:

Heh...joo tuli örkki ja en muista millon viimeks oli...ihan kiva ku joskus tulee omallekki koneelle,ehkä sen takia ku mulla ei nuo suojaukset oo ihan huipussa.

joo vaihtelua sekin. Mulla on vissiin aika tiukalla nuo asetukset kun mitään ei tuu. Toki en ehdi paljon surffailemaan.

• vaihdoit Nortonin pois ;) (eikös sulla ollu se aiemmin?)
      Ootko muuten SP2 jo tohtinut ottaa?

• Juu

Kyllä mulla Nortti on vielä ja SP2 on asentamatta.

• Juu kirjoitti:

Kyllä mulla Nortti on vielä ja SP2 on asentamatta.

se olikin vain virusnortti, eli en sentään ihan höpöjä muistellut :)

"ja SP2 on asentamatta." = Mamis ;))

• juggis
        HJT kirjoitti:

se olikin vain virusnortti, eli en sentään ihan höpöjä muistellut :)

"ja SP2 on asentamatta." = Mamis ;))

Mitä miehelle kuuluu? Vapun aikoihin viimeeksi taisi susta kuulua. Ei mullakaan ole asennettuna SP2 :sta.

• juggis kirjoitti:

Mitä miehelle kuuluu? Vapun aikoihin viimeeksi taisi susta kuulua. Ei mullakaan ole asennettuna SP2 :sta.

Eipähän tänne mitään ihmeempiä kuulumisia ole kertynyt.
        Jaa toinen mamis :D
        Noo en minäkään sitä heti ottanut mutta on se nyt reilun ½vuotta ollut ja hyvin on toiminut alusta asti. Onko joku syy että ette ole asentaneet? Onhan se kuitenkin melkoinen tietoturvapäivitys(osittain).

• juggis
        HJT kirjoitti:

Eipähän tänne mitään ihmeempiä kuulumisia ole kertynyt.
        Jaa toinen mamis :D
        Noo en minäkään sitä heti ottanut mutta on se nyt reilun ½vuotta ollut ja hyvin on toiminut alusta asti. Onko joku syy että ette ole asentaneet? Onhan se kuitenkin melkoinen tietoturvapäivitys(osittain).

On se kyllä ladattuna koneelle, mutten ole asentanut sitä, koska olen vissiin tukkinut koneen niin täyteen suojauksia ettei örkit ole osanneet koneelleni pitkään aikaan

• Fox
        juggis kirjoitti:

On se kyllä ladattuna koneelle, mutten ole asentanut sitä, koska olen vissiin tukkinut koneen niin täyteen suojauksia ettei örkit ole osanneet koneelleni pitkään aikaan

SP2 löytyy tuolta toiselta levyltä, mutta tässä hyrisee PCLinuxOs...
        No, en kait ihan kokonaan vielä siirry winukasta pois...

• Fox kirjoitti:

SP2 löytyy tuolta toiselta levyltä, mutta tässä hyrisee PCLinuxOs...
        No, en kait ihan kokonaan vielä siirry winukasta pois...

Varsinainen mamistenkerho :D
        Fox!! ryhdistäydy ja laita Linuxiin SP2 :)))
        No joo, eihän se sinänsä mikään pakkohankinta ole, onhan noita suojaohjelmia pilvinpimein, mutta mutta, paikkaako ne jatkossa enää XP:ssä olevia aukkoja?? Huunou.

• Fox
        HJT kirjoitti:

Varsinainen mamistenkerho :D
        Fox!! ryhdistäydy ja laita Linuxiin SP2 :)))
        No joo, eihän se sinänsä mikään pakkohankinta ole, onhan noita suojaohjelmia pilvinpimein, mutta mutta, paikkaako ne jatkossa enää XP:ssä olevia aukkoja?? Huunou.

Eikös se jo kohta häämötä hamassa tulevaisuudessa tuokin uutuus, jospa siinä reiät jätetty pois!?

Ootko koskaan testannu live-cd-linuxia, ihmeen kätevästi asentuu ja toimii vaikka ilman kovalevyä. Jos jotain kuitenkin haluaa surffaillessaan tallentaa, niin muistitikku ja romput antaa siihen mahdollisuuden. Meinaan, jos ei halua kovalevyä käytettävän.
        On aika hiljaista, kun ei kovalevykään rutise.
        Testing:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=656&posting=22000000010351249

• Fox kirjoitti:

Eikös se jo kohta häämötä hamassa tulevaisuudessa tuokin uutuus, jospa siinä reiät jätetty pois!?

Ootko koskaan testannu live-cd-linuxia, ihmeen kätevästi asentuu ja toimii vaikka ilman kovalevyä. Jos jotain kuitenkin haluaa surffaillessaan tallentaa, niin muistitikku ja romput antaa siihen mahdollisuuden. Meinaan, jos ei halua kovalevyä käytettävän.
        On aika hiljaista, kun ei kovalevykään rutise.
        Testing:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=656&posting=22000000010351249

Jaa Mikkisofta ilman reikiä?? jaaniin joojoo, thät is hjumor :D
        On kyllä mielessä ollu mutta ei ole vielä tullut kokeiltua(pitäis varmaan ryhdistäytyä ;) Kovollakin olis tilaa jos vaikka asentais sen oman osioon, mikä muuten olis sopiva versio...Suomeksi?
        Tosin tuo live-cd olis ainakin helppo kokeilu...hmmm

• Fox
        HJT kirjoitti:

Jaa Mikkisofta ilman reikiä?? jaaniin joojoo, thät is hjumor :D
        On kyllä mielessä ollu mutta ei ole vielä tullut kokeiltua(pitäis varmaan ryhdistäytyä ;) Kovollakin olis tilaa jos vaikka asentais sen oman osioon, mikä muuten olis sopiva versio...Suomeksi?
        Tosin tuo live-cd olis ainakin helppo kokeilu...hmmm

Tähänastisista tää PCLOS tuntuu parhaalta, mutta p9.1 Preview'iä ei saa kun englanniksi. Vanhempiakin varmaan on vaan en tiedä; latasin tän tuolta:
        http://ftp.nluug.nl/pub/os/Linux/distr/texstar/pclinuxos/live-cd/english/preview/
        Kannattaa käyttää ftp:tä tai jotain muuta, joka osaa jatkaa latauksen katketessa (kolmannella tuli kokonaan...)
        Emolle integroitu nvidian ethernettikin toimi heti, printteri oli ainoa joka piti asentaa.

• Fox kirjoitti:

Tähänastisista tää PCLOS tuntuu parhaalta, mutta p9.1 Preview'iä ei saa kun englanniksi. Vanhempiakin varmaan on vaan en tiedä; latasin tän tuolta:
        http://ftp.nluug.nl/pub/os/Linux/distr/texstar/pclinuxos/live-cd/english/preview/
        Kannattaa käyttää ftp:tä tai jotain muuta, joka osaa jatkaa latauksen katketessa (kolmannella tuli kokonaan...)
        Emolle integroitu nvidian ethernettikin toimi heti, printteri oli ainoa joka piti asentaa.

En saanut PCLOS:ia käynnistymään sitten millään, mutta yllätys yllätys...kirjoitan tätä knopix(tai jotain sinnepäin:)suomi versiolla jonka sain just asennettua, joten kokeillaan ja tekstaillaan nyt tätä sitten :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe