L-Koodin Naisista Kysymystä?

Sami Vaan

Semmoinen asia kiinnostaa näin miehenä että
kun täällä keskustellaan aika paljon L-koodista
ja usein kysytään kuka siinä sarjassa on upein nainen niin harva mainitsee Tinan vaikka näin minun näkö kulmasta juuri Tina on upein nainen sarjassa.Eli miksi Tinan nimi mainitaan niin harvoin keskusteluissa?

19

4217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enpä tiedä..itse kun seuraan tuota sarjaa niin harvoin niin en osaa sanoa..

      • vastaus

        kannatti kirjoittaa ja osoittaa oma mänttimäisyys.


    • sirunen

      No minusta Tina on se ihanin. Naisellinen ja herkkä.=) Syy vähäisen mainintaan lienee se, että suurimmalle osalle lepakoista kolahtaa ei niin femme nainen?

      • Pamplemousse

        Tina on just paras. Niin ihana!


      • muuten...
        Pamplemousse kirjoitti:

        Tina on just paras. Niin ihana!

        Onko Laurel Holloman (eli Tina) oikeasti saanut lapsen, kun noissa toisen tuotantokauden jaksoissa hänellä on se mahakin niin aidonnäköinen....Niin ja kyllä Tina on ihan kaunis nainen, mutta itse kallistun tummempaan eli Beten puoleen.


      • emäntä
        muuten... kirjoitti:

        Onko Laurel Holloman (eli Tina) oikeasti saanut lapsen, kun noissa toisen tuotantokauden jaksoissa hänellä on se mahakin niin aidonnäköinen....Niin ja kyllä Tina on ihan kaunis nainen, mutta itse kallistun tummempaan eli Beten puoleen.

        Eli on saanut oikeasti lapsen. Ja Beten esittäjäkin on saanut oikeasti lapsen mutta sitä ei kai liitetty sarjaan vaan peitettiin? Näin mullen on kerrottu. Mäkin kallistun Beten puoleen, se on varsin ihana.


      • Friidu

        Millä perusteella noin sanot että suurimalle osale kolahtaa ei femmet. Ei pidä paikkansa. Femmejä on vain niin vähän "vapaalla jalalla" eli mitä jää jäljelle?


      • dingbat
        emäntä kirjoitti:

        Eli on saanut oikeasti lapsen. Ja Beten esittäjäkin on saanut oikeasti lapsen mutta sitä ei kai liitetty sarjaan vaan peitettiin? Näin mullen on kerrottu. Mäkin kallistun Beten puoleen, se on varsin ihana.

        Tinan esittäjä Laurel Holloman sai todellakin lapsen ja koko raskausaika näytetään sarjan toisella tuotantokaudella. Holloman oli kuvauksissa ihan raskauden loppuun saakka (kunnes lapsivesi meni ja joutui hätäsektioon). Holloman on siis naimisissa miehen kanssa, mutta on seurustellut myös naisten kanssa aiemmin.

        Betten esittäjä Jennifer Beals ei ole vielä saanut lasta, mutta on raskaana (laskettu aika marraskuussa 2005). Raskautta ei tiettävästi näytetä sarjassa (olisi liikaa toistoa, kun Holloman/tina oli raskaana edellisellä kaudella.


      • emäntä
        dingbat kirjoitti:

        Tinan esittäjä Laurel Holloman sai todellakin lapsen ja koko raskausaika näytetään sarjan toisella tuotantokaudella. Holloman oli kuvauksissa ihan raskauden loppuun saakka (kunnes lapsivesi meni ja joutui hätäsektioon). Holloman on siis naimisissa miehen kanssa, mutta on seurustellut myös naisten kanssa aiemmin.

        Betten esittäjä Jennifer Beals ei ole vielä saanut lasta, mutta on raskaana (laskettu aika marraskuussa 2005). Raskautta ei tiettävästi näytetä sarjassa (olisi liikaa toistoa, kun Holloman/tina oli raskaana edellisellä kaudella.

        kiitos tarkennuksista :)


    • dingbat

      Niin... minunkin suosikkini sarjan naisista on Tina (ja Bette). Siis molempi parempi. En osaa päättää! Veikkaan, että Tinan nimi näkyy tällaisilla listoilla vähemmän siksi, että keskustelupalsta-aktiivit ovat pääsääntöisesti nuoria (alle 40v ja jopa alle 30 v) naisia. Nuoret lepakot tykkää Shanesta ja Danasta. Vanhemmat (30 ) yleensä Tinasta ja Bettestä. Tosin Bettestä (Jennifer Beals) tykkää kaikki.

      Mielenkiintoista on kuitenkin, ettei Tinaa rakasteta vielä enemmän, koska Tina (Laurel Holloman) on enemmän tai vähemmän avoimesti bisse (vaikka onkin nykyisin naimisissa miehen kanssa ja pienen tyttövauvan tuore äiti). Jennifer Beals taas on sataprosenttinen hetero. Alice (Leisha Haley) on muuten sarjan näyttelijöistä ainut julkilesbo (seurusteli pitkään mm. kd langin kanssa).

    • juupajuu

      Ihana:)

    • Bisse

      Marina on niin upean näköinen, että ihan heikottaa!
      Tina on ihan söpö, mutta (mun mielestä) ehkä kuitenkin ulkonäöltään ja ehkäpä hahmonakin tylsimmästä päästä sarjan naisia. Marinan lisäksi silmää miellyttävät eniten Bette, Jenny ja Dana (ei välttämättä tässä järjestyksessä).

    • vie kyllä

      jalat alta!

      • angelina10

        marina on minun ehdoton suosikkini! aivan ihana nainen :) alicekin on jotenkin todella suloinen, mutta marina silti ihanin.


    • Nainen

      siinä on seksiä!!!

      • emäntä

        onks se se joka rankens sinne näyttelyyn niitä seiniä ja sekstaili sit beten kans? jos joo niin tosiaan se on ihana :o)


    • Maitreya

      Haluan yhtä ihanan äänen kuin Shanella on...

      ÄÄÄÄÄÄäääääääää...Voiko sitä jotenkin harjoitella? ;)

      • reenari

        kaiken aa ja oo on, ettei nenästä kulje ilma puhuessa... Sit vaa möriset omias..


    • esim.

      siksi kun se ei kiinnosta! ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe