Tuli tässä mieleeni taasen kirjoittaa kun taasen yksi vaimo lähti erään koulukaverini luota.
Tätä avioliittoa kesti 22 vuotta.
Kun lapset lähtivät opiskelemaan, vaimo sanoi, ettei halua asua kiusaajan kanssa kahdestaan.
Vaimo oli samalla luokalla kuin minäkin ja usein puhui miehen töykeästä käytöksestä.
On monta muutakin tapausta ollut vuosien varrella.
Ei ne koulukiusaajien avioliitot oikein ole kestäneet, moni ei ole kestänyt kymmentäkään vuotta.
Mutta en tiedä mitä voisi tehdä.
He kiusaajat eivät todella ymmärrä että toista ei esim. saa töniä, ei töniä vähääkään.
Heidän mielestään se on leikkiä, mutta muiden mielestä se on jotain muuta.
Ja mitä on tullut koulukiusaajien lapsista, koska he ovat niin itsekeskeisiä ja itserakkaita,
eivät ole osanneet antaa rakkautta ja aikaa lapsilleen.
Yksikin sanoi tyytyväisenä että hänen poikansa pääsi tehtaalle töihin kolmeen vuoroon, heti kun täytti 18 v.
Nyt hänellä on jo kai viisi työpaikkaa ja välillä työttömyyttä, mistään ei saa vakituista paikkaa.
Niin jos ei ole koulukiusaajatkaan mukavia,
ei heidän elämänsäkään ole kovin miellyttävää aikuisena.
Kiusaajan tulevaisuus, on onneton.
isäisä
2
508
Vastaukset
oliko vaimosi kiusattu vai kiusaaja?Ja asuiko vaimosi tämän kiusaajan kanssa?Putosin kärryiltä..
- isäisä
Huomaatko kuinka nopeaa palvelua.
Minä olen halinut jo paljon yli 30 vuotta sitä samaa jota edelleen halin.
Osa lapsistanikin on halinut samaa, omaansa jo yli 10 vuotta.
Pysyiköhän pikkuinen kärryillä.
En ole koskenutkaan koulukiusaajaan.
Tarkoitus oli vain sanoa että heillä on sellainen "hieman sairas” huumorintaju,
että eivät menesty elämässäänkään aina hyvin,
vaikka ulospäin näyttävät olevan avioliitossa,
silti siitä puuttuu todennäköisesti se onnellisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437