No niin. ja taas kyselemässsä :D
Ja mitä tälläkertaa?
No sellastapa että mtenkäs PS2:n GTA San Andreaksessa saapi kaksinpelin ja miten sitä kakkos hahmoo saa muokattua? Ja jos joku tietää koodii millä sen ukon saa akaks niin ilmotelkaa!!! Nopeita ja oikeita vastauksia kiitos!
PS2 GTA San Andreas
Minäp
2
327
Vastaukset
- taaskaan
kukaan osaa vastata?
kaksin pelin saa sellasesta "logosta" joita on mm.ensimmäisen tyttöystävän talon edessä (silloim kun se on kotona)hahmoa voi vaihtaa nuolinäppäimillä vaihtoehtona on myös nainen (päähenkilö ei voi siis muokata)jossakin netissä oli kartta missä nuo kaksin peli paikat on mutten tähän hätään muista osoitetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980