Pieni kysely, mikä näistä kolmesta on teidän mielestänne paras työnantaja IT-alalla ja miksi?
Itse olen työskennellyt yksityisellä tosi huonossa työilmapiirissä --> jatkuvassa kiireessä ja ylityösumassa. Nyt olen valtiolla hommissa ja vaikka palkka on valtion leivissä pari hunttia pienempi kuin yks.sektorilla niin on täällä näköjään ihan eri työtahti eli valtiolla on kyllä inhimillisempää ja välillä jopa oikein mukavaa olla hommissa vaikka palkka/etuudet onkin vähän huonompia. Mutta näin siis minulla, kertokaa muutkin kokemuksianne aiheesta yksityinen vs. julkinen-sektori:)
Yksityinen/valtio/kunta
3
776
Vastaukset
- ja työnantajasta
Jos arvostaa eniten rahaa ja kestää stressiä, yksityinen on oikea vaihtoehto. Jos taas haluaa hieman inhimillisempää työilmapiiriä, valtio tai kunta voisi tulla kyseeseen. Kunnalla näistä kuitenkin huonoimmat palkat ja varmasti myös eniten resurssipulaa (riippuu toki kunnasta), joten stressiä saattaa pukata päälle välillä myös siellä.
Eikös se mene niin, että nuorena painetaan peräsuoli pitkällä yksityisellä sektorilla ja sitten kun ei enää pää kestä, siirrytään ed.mainituille tai sitten opettamaan :)
- kun siis
e_tony kirjoitti:
Eikös se mene niin, että nuorena painetaan peräsuoli pitkällä yksityisellä sektorilla ja sitten kun ei enää pää kestä, siirrytään ed.mainituille tai sitten opettamaan :)
opettamaan siirrytään sitten kun ei enää itse osata mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942274Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1671868- 1781414
- 239876
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 62779
- 65774
- 55682
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349601