Onko kellän tietoa mitä muutoksia tulee esivuodelle, tukiehtoihin-tukimääriin-mitä lisäehtoja on tekeillä?
Hämmästyttävän hiljaista tiedottamisen suhteen.
Tukiuudistus
15
1914
Vastaukset
- Eu-avustaja
En jaksa kirjoittaa mitään, löytyyhän netistä jotain :
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=tilatuki&meta=
vaikka kolmas linkki
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=tilatuet&meta= toinen linkki
jne...- mitään uutta
ja lopullista, murunen sieltä toinen täältä lopuksi ei mitää selvyyttä kokonaisuudesta, kiinnostais lähinnä yksimahaisten kohtalo.
- jou
toivottavasti tuet irroitetaan tuotannosta tulevaisuudessa.
olis mukavaa kun rahaa tulee eikä tarvi tehdä mitään.älkää nyt hölmöt kanssaviljelijät tällaista vastustako- mikä tonttu
olet! Luuletko että kauankin maksetaan ei mitään tekemisestä. Kylläpä saavat puolueet vauhtia äänestäjiin jos tekemättömästä työstä maksetaan!! Loppu tuollaisille puheille on pikainen.
- tekevälle
mikä tonttu kirjoitti:
olet! Luuletko että kauankin maksetaan ei mitään tekemisestä. Kylläpä saavat puolueet vauhtia äänestäjiin jos tekemättömästä työstä maksetaan!! Loppu tuollaisille puheille on pikainen.
työttömälle makseta jo nyt.
- mitäääh
mikä tonttu kirjoitti:
olet! Luuletko että kauankin maksetaan ei mitään tekemisestä. Kylläpä saavat puolueet vauhtia äänestäjiin jos tekemättömästä työstä maksetaan!! Loppu tuollaisille puheille on pikainen.
eikös ensi vuonna jo saa cap tuen vaikka ei mitään viljelisikään
- sitä saanut
mitäääh kirjoitti:
eikös ensi vuonna jo saa cap tuen vaikka ei mitään viljelisikään
tähänkinasti mutta millä ehdoilla tästä eteenpäin?????
- tuo.
mikä tonttu kirjoitti:
olet! Luuletko että kauankin maksetaan ei mitään tekemisestä. Kylläpä saavat puolueet vauhtia äänestäjiin jos tekemättömästä työstä maksetaan!! Loppu tuollaisille puheille on pikainen.
Täähän greisi kaveri on.Se haluaa tehdä työtä vaikka ilmaiseksi kepun maaorjana.Nythän on niin,että Meillä tuo cap-tuki on n kolmannes Keski-Euroopan tuesta,ja ne saa nyt sen ilman viljelyvelvoitetta ja samalla myös ilman puskapoliiseita.Suomi maksaa kyllä muiden laiskottelun,mutta täällähän ei saa pitää minkäänlaista vapaa-aikaa,jotta kepu saa rauhassa hääriä.
- kuuntelee
tuo. kirjoitti:
Täähän greisi kaveri on.Se haluaa tehdä työtä vaikka ilmaiseksi kepun maaorjana.Nythän on niin,että Meillä tuo cap-tuki on n kolmannes Keski-Euroopan tuesta,ja ne saa nyt sen ilman viljelyvelvoitetta ja samalla myös ilman puskapoliiseita.Suomi maksaa kyllä muiden laiskottelun,mutta täällähän ei saa pitää minkäänlaista vapaa-aikaa,jotta kepu saa rauhassa hääriä.
tarkoin mitä nämä meidän ns. neuvoja-asiantuntijat syöttää meille itsensä työllistämiseksi, jotkut aivottomat niitten juttuja sitten toistelee pilkusta pilkkuun eikä ajattele omaa parastaan.
kuuntelee kirjoitti:
tarkoin mitä nämä meidän ns. neuvoja-asiantuntijat syöttää meille itsensä työllistämiseksi, jotkut aivottomat niitten juttuja sitten toistelee pilkusta pilkkuun eikä ajattele omaa parastaan.
saa olla vieläpä maksumiehenä joskus tulevaisuudessa, jos rupeaa laajentamaan niiden
laskelmien perusteella.
Taitaa kyllä jo vähän "johtoportaassakin" olla
huomattu se, että jaksaminenkin voi olla vaikeaa liian suurissa yksiköissä pitemmän päälle, sillä Suomi ei ihan ole samalla viivalla keskieuroopan ilmaston ym.kanssa.- ne tietää
kawasaki250 kirjoitti:
saa olla vieläpä maksumiehenä joskus tulevaisuudessa, jos rupeaa laajentamaan niiden
laskelmien perusteella.
Taitaa kyllä jo vähän "johtoportaassakin" olla
huomattu se, että jaksaminenkin voi olla vaikeaa liian suurissa yksiköissä pitemmän päälle, sillä Suomi ei ihan ole samalla viivalla keskieuroopan ilmaston ym.kanssa.paljon paremmin kun me itse mikä meille on hyvää ja hyväksi. Hö
- vitsi?
ne tietää kirjoitti:
paljon paremmin kun me itse mikä meille on hyvää ja hyväksi. Hö
Kun työtä ikänsä laistanut lapsukainen tulee neuvomaan asiantuntijaa,niin onhan siinä naurussa pitelemistä.Tämä byrokratia ja valtakoneisto vaan hyydyttää naurun.Ei tässä valtiossa järki ja todellinen tieto merkitse mitään.
- malliesimerkki
mikä tonttu kirjoitti:
olet! Luuletko että kauankin maksetaan ei mitään tekemisestä. Kylläpä saavat puolueet vauhtia äänestäjiin jos tekemättömästä työstä maksetaan!! Loppu tuollaisille puheille on pikainen.
Sosiaalituilla rakennetaan rakennuksia ja ostetaan koneita.Täähän on juuri sitä vastikkeetonta rahaa,johon ei tarvi tehdä työtä.Toiset sentään säästää omasta palkastaan investoinnit.
- vitsi
vitsi? kirjoitti:
Kun työtä ikänsä laistanut lapsukainen tulee neuvomaan asiantuntijaa,niin onhan siinä naurussa pitelemistä.Tämä byrokratia ja valtakoneisto vaan hyydyttää naurun.Ei tässä valtiossa järki ja todellinen tieto merkitse mitään.
Juuri tuota samaa tarkoitin mistä sinäkin kirjoitit.
Aivan oikein valtakoneisto ja sen käsikassarat, pikkuhiljaa taka-alalla murennetaan vaikuttamismahdollisuutta omaan elämäänsä ja tilansa toimintaan. - täytyy
vitsi? kirjoitti:
Kun työtä ikänsä laistanut lapsukainen tulee neuvomaan asiantuntijaa,niin onhan siinä naurussa pitelemistä.Tämä byrokratia ja valtakoneisto vaan hyydyttää naurun.Ei tässä valtiossa järki ja todellinen tieto merkitse mitään.
antaa anteeksi heidän kokemattomuutensa kaikesta huolimatta.
Mutta taustalla häärii ne norsunluutorneissa makaavat vanhat jäärät jotka edelleen haaveilevat jostain kolhoosipäällikön urasta joiden juoksupoikia nämä nuoret ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519