Moro
Jos on kokemuksia F6 Valkyriasta, niin kertoilkaahan hieman. Onko hyvä ajaa, luotettava, huokea pitää yms..
Vaiko liian kookas ja kallis ja..
Hankintaa harkitsevalle arvokasta tietoa!
Kiitos etukäteen..
Kokemuksia F6 Valkyriasta?
5
900
Vastaukset
- GL1800
Kaikkea näitä; hyvä ajaa (customiksi), hyvä ja kestävä kone sekä mielestäni hinnat nykyään paikallaan.
- fätsix
ok, eli hyvältä ja luotettavalta vaikuttaa.
Mites mahtuu pukille tämmönen reilu 1,8 metrinen iso ukko ja mites polvikulmat? Mulla joissain customeissa ahdasta..Onks siirtosarjat ylipäätään mahdollisia tai tarpeenkaan, monot oikosena kiva ajaa.. fätsix kirjoitti:
ok, eli hyvältä ja luotettavalta vaikuttaa.
Mites mahtuu pukille tämmönen reilu 1,8 metrinen iso ukko ja mites polvikulmat? Mulla joissain customeissa ahdasta..Onks siirtosarjat ylipäätään mahdollisia tai tarpeenkaan, monot oikosena kiva ajaa..löytyy. Jossain vaiheessa keväällä löysin jenkeistä sivun jossa oli myynnissä (muistaakseni jotain 700$) siirtosarja jossa alkuperäiset tapit jäivät paikalleen, mutta hukkasin sen liikkeen.
Itsellä mittaa 190cm, eikä mitään ongelmia ajoasennon kanssa.
eikä mitään moitittavaa. Möhkälemäisestä ulkomuodostaan huolimatta yllättävän helppo ajettava, vallankin mutkapätkät ovat nautinto ajella. Tarvikkeita saa vaivattomasti saksasta,englannista tai jenkkilästä (täällä aika sikahinnoissa).
- Fätsix
taitaa pysyä customimaiseen tyyliin lähes muuttumattomana, taisi markka aikaa maksaa liki sataviiskymppiä..Eli turvallinen hankinta vuosiksi, oletan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530