http://www.kissaliitto.fi/etusivu.php
Eli minkä rotuinen on tuo kissa? Ja onkohan niit'pohjois suomessa, ja minkä hintasia rotukissat on?
Mikä rotu?
10
537
Vastaukset 10
- nuudelsi
Ihan varma en ole, mutta näyttää kovasti venäjänsiniseltä. Jos laitat vaikka Googleen hakusanaksi tuon rodun, niin sieltä varmaankin löytyy lisää tietoa rodusta ja suomalaisia kasvattajia.
- Tabby
Oliskos kyseessä sininen burma? Tai jokin muu samantyyppinen sininen kissa. Venäjänsinisen upeita vihreitä silmiä tuolla kissalla ei ainakaan ole, eikä mielestäni muutenkaan tyypiltään näytä venäjänsiniseltä :)
- Tabby
Eli burmahan tuo. Kun klikkaa kuvan päällä hiiren oikeaa painiketta ja valitsee "näytä kuva", voi kuvan nimestä päätellä, että kyseessä on burma (BUR) ;)
- minä
Minä taas vekkaisin korat:a. On niin pikkuisen oloinen ja muutenkin ruumiinrakenteeltaan
- Tabby
Tuskinpa on koratkaan ;) Katsopa tarkemmin koratin silmien väriä: sama juttu kuin venäjänsinisen kohdalla, eli silmät ovat erittäin vihreät. Ominaista näille roduille.
Kartusiaani on tietysti yksi vaihtoehto, mutta mielestäni tuo kissa on rakenteelta enemmän burma kuin kartusiaani :) - minä
Tabby kirjoitti:
Tuskinpa on koratkaan ;) Katsopa tarkemmin koratin silmien väriä: sama juttu kuin venäjänsinisen kohdalla, eli silmät ovat erittäin vihreät. Ominaista näille roduille.
Kartusiaani on tietysti yksi vaihtoehto, mutta mielestäni tuo kissa on rakenteelta enemmän burma kuin kartusiaani :)Mun käsitteekseni niillä on hyväksytty myös meripihkan väriset silmät.
- Tabby
minä kirjoitti:
Mun käsitteekseni niillä on hyväksytty myös meripihkan väriset silmät.
Mutta toivotuin on käsittääkseni juuri se vihreä. Tosin burmahan tuo kissa on, kuten jo alunperin epäilinkin :) Lue tuosta yläpuolelta perustelut asialle.
- omistaja(:
Tabby on oikeassa.Se on burma.Ja kasvattajien linkit löytyy tuolta SUROK, sivuilta.
- TEEEE
Mikä SUROK?
tulisi mieleen kuvan perusteella..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va511519Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää831299Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai288970- 52937
- 78918
Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani200878- 128852
Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br230817- 62729
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu12704