http://www.kissaliitto.fi/etusivu.php
Eli minkä rotuinen on tuo kissa? Ja onkohan niit'pohjois suomessa, ja minkä hintasia rotukissat on?
Mikä rotu?
10
530
Vastaukset
- nuudelsi
Ihan varma en ole, mutta näyttää kovasti venäjänsiniseltä. Jos laitat vaikka Googleen hakusanaksi tuon rodun, niin sieltä varmaankin löytyy lisää tietoa rodusta ja suomalaisia kasvattajia.
- Tabby
Oliskos kyseessä sininen burma? Tai jokin muu samantyyppinen sininen kissa. Venäjänsinisen upeita vihreitä silmiä tuolla kissalla ei ainakaan ole, eikä mielestäni muutenkaan tyypiltään näytä venäjänsiniseltä :)
- Tabby
Eli burmahan tuo. Kun klikkaa kuvan päällä hiiren oikeaa painiketta ja valitsee "näytä kuva", voi kuvan nimestä päätellä, että kyseessä on burma (BUR) ;)
- minä
Minä taas vekkaisin korat:a. On niin pikkuisen oloinen ja muutenkin ruumiinrakenteeltaan
- Tabby
Tuskinpa on koratkaan ;) Katsopa tarkemmin koratin silmien väriä: sama juttu kuin venäjänsinisen kohdalla, eli silmät ovat erittäin vihreät. Ominaista näille roduille.
Kartusiaani on tietysti yksi vaihtoehto, mutta mielestäni tuo kissa on rakenteelta enemmän burma kuin kartusiaani :) - minä
Tabby kirjoitti:
Tuskinpa on koratkaan ;) Katsopa tarkemmin koratin silmien väriä: sama juttu kuin venäjänsinisen kohdalla, eli silmät ovat erittäin vihreät. Ominaista näille roduille.
Kartusiaani on tietysti yksi vaihtoehto, mutta mielestäni tuo kissa on rakenteelta enemmän burma kuin kartusiaani :)Mun käsitteekseni niillä on hyväksytty myös meripihkan väriset silmät.
- Tabby
minä kirjoitti:
Mun käsitteekseni niillä on hyväksytty myös meripihkan väriset silmät.
Mutta toivotuin on käsittääkseni juuri se vihreä. Tosin burmahan tuo kissa on, kuten jo alunperin epäilinkin :) Lue tuosta yläpuolelta perustelut asialle.
- omistaja(:
Tabby on oikeassa.Se on burma.Ja kasvattajien linkit löytyy tuolta SUROK, sivuilta.
- TEEEE
Mikä SUROK?
tulisi mieleen kuvan perusteella..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905479Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553637Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612995Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2961866- 471616
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441397Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363