Lähetelkää palautetta Suomi24:lle, että saataisiin Bodomille oma palsta. Ei tämä jauhaminen siihen käräjäoikeuden tuomioon lopu. Tällä palstalla hukkuvat kaikki muut aiheet tämän lässytyksen joukkoon.
OMA PALSTA BODOMILLE!
13
657
Vastaukset
- Pirunviina rulettaa
kannatat itse, koliseeko viina ja naiset vaiko herr ääsmään tai ddr-kioski?
- olen
Varma, että nils on syytön,,
- sait sen
olen kirjoitti:
Varma, että nils on syytön,,
varmuuden että on syytön? Millätavoin löysit sen totuuden? Itse en uskalla ottaa varmaa kantaa kumpaankaan suuntaan, ja olisi kiva kun näyttö tulisi varmana suuntaan tai toiseen.
- Vapahtaja
sait sen kirjoitti:
varmuuden että on syytön? Millätavoin löysit sen totuuden? Itse en uskalla ottaa varmaa kantaa kumpaankaan suuntaan, ja olisi kiva kun näyttö tulisi varmana suuntaan tai toiseen.
Tosiaan se näyttö tai ei näyttöä mikä on julkisuudessa, niin itse lautamiehenä/tuomarina antaisin seuraavan päätöksen SYYTÖN ja se ei tulisi syytetyn edeun mukaan, mutta se ei olisi kumminkaan kaukana siitä. Minkäänlaista tuomiota ei ko. näytöillä voisi missään tapauksessa antaa.
- Liberator
Vapahtaja kirjoitti:
Tosiaan se näyttö tai ei näyttöä mikä on julkisuudessa, niin itse lautamiehenä/tuomarina antaisin seuraavan päätöksen SYYTÖN ja se ei tulisi syytetyn edeun mukaan, mutta se ei olisi kumminkaan kaukana siitä. Minkäänlaista tuomiota ei ko. näytöillä voisi missään tapauksessa antaa.
Miten tulkitset syytetyn puheet 45v. aikana?
- varmasti myös
Vapahtaja kirjoitti:
toimisin, jos tiedossa olisi vain nämä julkisuudessa esillä olleet asiat, niin varmasti sanoisin syytön, vaikka en täysin varma siitä olisikaan.
Mielestäni näillä tiedoilla ei voi tehdä mitään johtopäätökiä syyttömyyden tai syyllisyyden puolesta. Siis ihan oikean totuuden puolesta, ei vain oikeudellisen, koska mielestäni vaikka oikudessa todetaan syyttömäksi, niin voiko kuitenkaan olla varma että se juuri on totuus? Tai jos todetaan syylliseksi ilman mitään tunnustusta tai suurta näyttöä, niin silloinkin jää epäilys että onkohan oikeasti syyllinen? - Vapahtaja
Liberator kirjoitti:
Miten tulkitset syytetyn puheet 45v. aikana?
Puheet ja ei puheita, muistilla ja muistamattomuudella ja ajan muokkaamalla muistilla.
Ehkä Nils ei ottanut kovinkaan vakavasti juttua alkuun, monet lausunnot ovat kielipuolelta ei mielipuolelta. - Liberator
varmasti myös kirjoitti:
toimisin, jos tiedossa olisi vain nämä julkisuudessa esillä olleet asiat, niin varmasti sanoisin syytön, vaikka en täysin varma siitä olisikaan.
Mielestäni näillä tiedoilla ei voi tehdä mitään johtopäätökiä syyttömyyden tai syyllisyyden puolesta. Siis ihan oikean totuuden puolesta, ei vain oikeudellisen, koska mielestäni vaikka oikudessa todetaan syyttömäksi, niin voiko kuitenkaan olla varma että se juuri on totuus? Tai jos todetaan syylliseksi ilman mitään tunnustusta tai suurta näyttöä, niin silloinkin jää epäilys että onkohan oikeasti syyllinen?Miten siis tulkitset syytetyn puheet 45v. aikana?
- omien
Liberator kirjoitti:
Miten siis tulkitset syytetyn puheet 45v. aikana?
puheiden ja kertomuksen perusteella päättyisin siihen, että on syyllinen. Mutta kun se varsinainen täydellisen totuuden tuoma fakta puuttuu, niin pakko olisi äänestää syyttömäksi, ainakin näiden tietojen perusteella mitä on julkisuudessa. Voihan olla että lautamiehet löytävät tarvittavat faktat suuntaan tai toiseen siitä materiaalista mikä heillä on käytössään.
- meinaatko
että ikioma pikku puutarhapalsta vai kävisikö joku kaupungin vuokrapalsta. Kuokkimaan joka tapauksessa on hyvä harjoitella
- Citrusta huiviin
murhamysteeri on luonnollisesti esillä!
Draama on täydellinen koska syytetty puhuu ihan mitä sylki suuhun tuo ja Jorma populisoi ja Ääsmänni pesee käsiään ja poliisi koheltaa ja sosiaalitantat paapoo.- palstahan
on aivan oikea foorumi Bodom mysteerille,sillä jos täällä käsiteltäisi vain selvinneitä tapauksia kukapa niistä niin olisi kiinnostunut.Murhamysteerit, niin kirjallisuudessa kuin oikeassa elämässäkin,ovat aina kiehtoneet ihmisten mieliä.On syntynyt keskustelua ja väittelyä.
tapauksesta on tullut jo aikamoinen farssi!Ensin väitetään,että dna-testit todistavat NG:n olevan syyllinen. Sitten oikeudessa selviääkin,että veriroiskeista ei voi selvittää syyllistä lisäksi nämä kaappitodistajat astuvat ulos komeroistaan ja väittävät nähneensä nilsin tekevän sitä ja tätä..eihän tässä enää tiedä ketä uskoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905479Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553637Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612995Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2961866- 471616
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441397Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363