OMA PALSTA BODOMILLE!

PALAUTETTA S24:LLE

Lähetelkää palautetta Suomi24:lle, että saataisiin Bodomille oma palsta. Ei tämä jauhaminen siihen käräjäoikeuden tuomioon lopu. Tällä palstalla hukkuvat kaikki muut aiheet tämän lässytyksen joukkoon.

13

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirunviina rulettaa

      kannatat itse, koliseeko viina ja naiset vaiko herr ääsmään tai ddr-kioski?

      • olen

        Varma, että nils on syytön,,


      • sait sen
        olen kirjoitti:

        Varma, että nils on syytön,,

        varmuuden että on syytön? Millätavoin löysit sen totuuden? Itse en uskalla ottaa varmaa kantaa kumpaankaan suuntaan, ja olisi kiva kun näyttö tulisi varmana suuntaan tai toiseen.


      • Vapahtaja
        sait sen kirjoitti:

        varmuuden että on syytön? Millätavoin löysit sen totuuden? Itse en uskalla ottaa varmaa kantaa kumpaankaan suuntaan, ja olisi kiva kun näyttö tulisi varmana suuntaan tai toiseen.

        Tosiaan se näyttö tai ei näyttöä mikä on julkisuudessa, niin itse lautamiehenä/tuomarina antaisin seuraavan päätöksen SYYTÖN ja se ei tulisi syytetyn edeun mukaan, mutta se ei olisi kumminkaan kaukana siitä. Minkäänlaista tuomiota ei ko. näytöillä voisi missään tapauksessa antaa.


      • Liberator
        Vapahtaja kirjoitti:

        Tosiaan se näyttö tai ei näyttöä mikä on julkisuudessa, niin itse lautamiehenä/tuomarina antaisin seuraavan päätöksen SYYTÖN ja se ei tulisi syytetyn edeun mukaan, mutta se ei olisi kumminkaan kaukana siitä. Minkäänlaista tuomiota ei ko. näytöillä voisi missään tapauksessa antaa.

        Miten tulkitset syytetyn puheet 45v. aikana?


      • varmasti myös
        Vapahtaja kirjoitti:

        Tosiaan se näyttö tai ei näyttöä mikä on julkisuudessa, niin itse lautamiehenä/tuomarina antaisin seuraavan päätöksen SYYTÖN ja se ei tulisi syytetyn edeun mukaan, mutta se ei olisi kumminkaan kaukana siitä. Minkäänlaista tuomiota ei ko. näytöillä voisi missään tapauksessa antaa.

        toimisin, jos tiedossa olisi vain nämä julkisuudessa esillä olleet asiat, niin varmasti sanoisin syytön, vaikka en täysin varma siitä olisikaan.

        Mielestäni näillä tiedoilla ei voi tehdä mitään johtopäätökiä syyttömyyden tai syyllisyyden puolesta. Siis ihan oikean totuuden puolesta, ei vain oikeudellisen, koska mielestäni vaikka oikudessa todetaan syyttömäksi, niin voiko kuitenkaan olla varma että se juuri on totuus? Tai jos todetaan syylliseksi ilman mitään tunnustusta tai suurta näyttöä, niin silloinkin jää epäilys että onkohan oikeasti syyllinen?


      • Vapahtaja
        Liberator kirjoitti:

        Miten tulkitset syytetyn puheet 45v. aikana?

        Puheet ja ei puheita, muistilla ja muistamattomuudella ja ajan muokkaamalla muistilla.
        Ehkä Nils ei ottanut kovinkaan vakavasti juttua alkuun, monet lausunnot ovat kielipuolelta ei mielipuolelta.


      • Liberator
        varmasti myös kirjoitti:

        toimisin, jos tiedossa olisi vain nämä julkisuudessa esillä olleet asiat, niin varmasti sanoisin syytön, vaikka en täysin varma siitä olisikaan.

        Mielestäni näillä tiedoilla ei voi tehdä mitään johtopäätökiä syyttömyyden tai syyllisyyden puolesta. Siis ihan oikean totuuden puolesta, ei vain oikeudellisen, koska mielestäni vaikka oikudessa todetaan syyttömäksi, niin voiko kuitenkaan olla varma että se juuri on totuus? Tai jos todetaan syylliseksi ilman mitään tunnustusta tai suurta näyttöä, niin silloinkin jää epäilys että onkohan oikeasti syyllinen?

        Miten siis tulkitset syytetyn puheet 45v. aikana?


      • omien
        Liberator kirjoitti:

        Miten siis tulkitset syytetyn puheet 45v. aikana?

        puheiden ja kertomuksen perusteella päättyisin siihen, että on syyllinen. Mutta kun se varsinainen täydellisen totuuden tuoma fakta puuttuu, niin pakko olisi äänestää syyttömäksi, ainakin näiden tietojen perusteella mitä on julkisuudessa. Voihan olla että lautamiehet löytävät tarvittavat faktat suuntaan tai toiseen siitä materiaalista mikä heillä on käytössään.


    • meinaatko

      että ikioma pikku puutarhapalsta vai kävisikö joku kaupungin vuokrapalsta. Kuokkimaan joka tapauksessa on hyvä harjoitella

    • Citrusta huiviin

      murhamysteeri on luonnollisesti esillä!

      Draama on täydellinen koska syytetty puhuu ihan mitä sylki suuhun tuo ja Jorma populisoi ja Ääsmänni pesee käsiään ja poliisi koheltaa ja sosiaalitantat paapoo.

      • palstahan

        on aivan oikea foorumi Bodom mysteerille,sillä jos täällä käsiteltäisi vain selvinneitä tapauksia kukapa niistä niin olisi kiinnostunut.Murhamysteerit, niin kirjallisuudessa kuin oikeassa elämässäkin,ovat aina kiehtoneet ihmisten mieliä.On syntynyt keskustelua ja väittelyä.


    • tapauksesta on tullut jo aikamoinen farssi!Ensin väitetään,että dna-testit todistavat NG:n olevan syyllinen. Sitten oikeudessa selviääkin,että veriroiskeista ei voi selvittää syyllistä lisäksi nämä kaappitodistajat astuvat ulos komeroistaan ja väittävät nähneensä nilsin tekevän sitä ja tätä..eihän tässä enää tiedä ketä uskoa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe