Mikä olikaan se vuosi kun Jammu-Setä teki tuon hirvittävän tekonsa? Muistan ainoastaan sen, että siitä oli silloin juttua Alibissa ja luinkin sen peloissani. Olin silloin aika pieni poika ja tietysti sellainen pelotti kovasti!
Yritin vaan palauttaa tuon teon mieleen etsimällä siitä Internetistä tietoa mutta eipä löytynyt. Muistaako joku tarkasti miten tapahtuma sai alkunsa ja miten se eteni? Oliko Jammu sukupuoliyhteydessä niihin pikkutyttöihin? Jossain väitettiin että ei olisi ollut.
Jammu Siltavuori
17
2825
Vastaukset
- Inga-Liina
1989.
Saaako kysyä, että miksi tuo sukupuoliyhteys sinua niin kovasti asiassa kiinnostaa?- Minä
...sukupuoliyhteys sinänsä kiinnostakaan. Mutta se tieto kiinnostaisi vaan kovasti että mitä Jammu hyötyi siitä teosta? Nimittäin jos ei ollut sukupuoliyhteydessä eikä muutenkaan olisi tehnyt muuta kuin vienyt uhrit asunnolleen. Minkä helvetin takia ne tappaa piti? Ei tainnut hänellä käydä mielessä että jää kuitenkin kiinni.
Vai saiko hän kenties siitä jotain seksuaalista mielihyvää vasta sitten kun oli tappanut uhrinsa? Kumma mies...
Ne uhrit olivat ja olisivat nyt saman ikäisiä kuin itse olen. - Inga-Liina
Minä kirjoitti:
...sukupuoliyhteys sinänsä kiinnostakaan. Mutta se tieto kiinnostaisi vaan kovasti että mitä Jammu hyötyi siitä teosta? Nimittäin jos ei ollut sukupuoliyhteydessä eikä muutenkaan olisi tehnyt muuta kuin vienyt uhrit asunnolleen. Minkä helvetin takia ne tappaa piti? Ei tainnut hänellä käydä mielessä että jää kuitenkin kiinni.
Vai saiko hän kenties siitä jotain seksuaalista mielihyvää vasta sitten kun oli tappanut uhrinsa? Kumma mies...
Ne uhrit olivat ja olisivat nyt saman ikäisiä kuin itse olen.Jammu oli sairas ihminen. Syyllinen tragediaan ei ollut Jammu itse, vaan yhtetiskunta, joka antoi sairaan ihmisen kulkea vapaana.
- yhteiskunnan vikahan se oli
Inga-Liina kirjoitti:
Jammu oli sairas ihminen. Syyllinen tragediaan ei ollut Jammu itse, vaan yhtetiskunta, joka antoi sairaan ihmisen kulkea vapaana.
yhteiskunta syytteeseen HETI ja Tuominen tutkimaan.
Jammussa ei ollut mitään vikaa. Kutsuttiinkohan sitä nuorempana Yamahaksi - pelkästään
Inga-Liina kirjoitti:
Jammu oli sairas ihminen. Syyllinen tragediaan ei ollut Jammu itse, vaan yhtetiskunta, joka antoi sairaan ihmisen kulkea vapaana.
syyttäjien olettamuksilla.
Mitään näyttöä ei ollut.Jammu kiisti itse koko ajan.
Penskat menivät itse salaa tynnyriin ja sytyttivät sen tuleen. Ja tutkittiinko muuten, ettei kukaan ulkopuolinen ohikulkumatkalla ollut psykopaattivakooja polttanut tyttöjä?
Erkki Aurejärvi apuun! - vertailukelpoinen
pelkästään kirjoitti:
syyttäjien olettamuksilla.
Mitään näyttöä ei ollut.Jammu kiisti itse koko ajan.
Penskat menivät itse salaa tynnyriin ja sytyttivät sen tuleen. Ja tutkittiinko muuten, ettei kukaan ulkopuolinen ohikulkumatkalla ollut psykopaattivakooja polttanut tyttöjä?
Erkki Aurejärvi apuun!tämäkään tapaus!
- tytöille oma 'koppi'
Jammu poimi tytöt kyytiin oliko se Myllypurosta. Kuljetti heidät jonnekin syrjäiseen paikkaan missä Jammulla oli talo. Siellä oli valmiiksi rakennettu tyttöjä varten pieni lukittava huone ja hän oli tehnyt tyttöjä varten jopa 'lasten huussin' (kuva Alibissa pienireikäisestä istumalaudasta). Tytöt olivat niin pahoin palaneet, ettei saatu tietää millä tavalla tyttöjä oli vahingoitettu ennen polttamista. Muistan ehkä väärin, tai en ole nähnyt myöhempiä selvityksiä. Tyttöjen ruumiit löydettiin auton takaluukusta. En muista käänteitä, miten keikki tuli ilmi. Jammu oli sitten vangitsemisensa jälkeen TV:ssä eräässä talk-ohjelmassa, kaksi naista veti sitä, joku teologinainen (joka on nykysin pappi ja aika usein naistenlehtien kaneessa jossa puhekupla elämänohjeeksi sen mukaan kuinka hän nyt aikoo elää, nöyränä ja muuta vastaavaa).
Jammu sanoi että ne tytöt ovat aika usein ilkeitä, ja että se on että eihän lapsia saa tappaa, omasta teostaan ei anatnut tietoja.- harva tietää juuri mitään
Jammulta löydettiin jostain lapista kämppä, minne hän oli rakentanut sellin tai sellejä. Uhreja oli vuosien varrella todella paljon. Hänet on tuomittu lasten seksuaalisista hyväksikäytöistä jo 60-luvulla, ja hän yritti tappaa Kakolan johtajan joskus silloin.
- sieltä voi löytyä tietoa
Kaikki otsikossa.
- nainen
Namusetä joka etsi uhria.
Tuli vastaan silmät seisoen tapahtuma päivänä kun olin menossa töihin.
Vieläkin muistan naaman ja ilmeen hrrr... - toisaalta
Eihän tuollaisia tee kuin sairas. Ja mikä on yhteiskunta, joka pistää vankilaan sairaita? Eikö sairaat pitäisi pistää sairaalaa?
- Niuvanniemessä?
Näin minä ymmärsin kun hän oli suorittanut vankeusrangaistuksensa ja oli pääsemässä vapaaksi. Nousi häly ja huomattiin, ettei Jammun omaakaan turvallisuutta voitu varmistaa. Niin hän ei sitten päässytkään ihan niin vapaaksi kuin olisi ehkä toivonut. Kenen etu, kenen vahinko, joskus asiat menevät niin ristiin, että on valittava yhden sulkeminen pois, ja estää mahdolliset uudet uhrit. Jammun taipumus ei ehkä ole vielä parantunut?
Olisitko halunnut Jammun naapuriisi, jos sinulla on lapsia? - KEV
Niuvanniemessä? kirjoitti:
Näin minä ymmärsin kun hän oli suorittanut vankeusrangaistuksensa ja oli pääsemässä vapaaksi. Nousi häly ja huomattiin, ettei Jammun omaakaan turvallisuutta voitu varmistaa. Niin hän ei sitten päässytkään ihan niin vapaaksi kuin olisi ehkä toivonut. Kenen etu, kenen vahinko, joskus asiat menevät niin ristiin, että on valittava yhden sulkeminen pois, ja estää mahdolliset uudet uhrit. Jammun taipumus ei ehkä ole vielä parantunut?
Olisitko halunnut Jammun naapuriisi, jos sinulla on lapsia?Vankimielisairaala sijaitsee Turussa Kakolanmäellä, eikä Kuopiossa Niuvanniemessä.
- muistan
KEV kirjoitti:
Vankimielisairaala sijaitsee Turussa Kakolanmäellä, eikä Kuopiossa Niuvanniemessä.
Muistan jostain lehdestä (Alibista) lukeneeni, Jammun kertoneen kuulusteluissa, että hän kepillä sorkki niitä palaneita pikkutyttöjen pääkalloja ne kallot poksahtelivat rikki ...
- Jammu
muistan kirjoitti:
Muistan jostain lehdestä (Alibista) lukeneeni, Jammun kertoneen kuulusteluissa, että hän kepillä sorkki niitä palaneita pikkutyttöjen pääkalloja ne kallot poksahtelivat rikki ...
on itse uhri (näinhän teoreetikot pedofiileista sanovat). Miksi uhria sitten pidetään jossain sairaalassa? Jammu vapaaksi ja heti!
Ritva Santavuoren kirja Rouva syyttäjä siinä on enemmän tuosta Jammu Siltavuoresta juttua.Ritvahan toimi jutussa syyttäjänä..Muistaakseni juttu sattui joko vuonna 89 tai 88..
- voi jokainen
olla mitä mieltä tahtoo. Toisinaan oikeassa toisinaan väärässä. Kukaan ei ole aina oikeassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437