onkos kenelläkään mitään tietoa seuraavasta gta-pelistä? milloin ilmestyy tai mihin kaupunkiin sijoittuu tai muuta?
seuraava gta
.....
3
557
Vastaukset
- Tuttiritari
Juu eli uusi GTA on Liberty City Stories joka perustuu mihinkäs muuhun kuin Liberty Cityyn. Kone on PSP. Julkaisupäivää en tiedä mutta on varmaankin samanlainen kuin kolmonen. Paitsi että mukana on moottoripyörät, helikopterit ja eri pukuja.
- teme
uusi gta on tulossa PS3:lle!
seuraava gta on playstation 3 julkaisu peli eli tulee noin 1vko-4kk päästä kolmosen julkaisusta ja pleikkari 3 julkaistaan maalis-toukokuussa 2006 (näilä näkymin)siitä minne se peli sijoittuu ei ole tietoa (HUOM: tiedot eivät ole vahvistettua tietoa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895005
- 513982
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512621Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442061- 231913
- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271697Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131541- 151404