onko kukaan pelannu san andreasia läpi?
mikä on vika tehtävä. Hain justiinsa sen veljen vankilasta ja nyt alko taas jengisodat... mitä tän jälkeen, alkaako olemaan peli kohta lopussa?
onko kukaan pelannu andreasia läpi?
5
717
Vastaukset
- kotilo-ja-gekkofani
..serkku on ihan viittä vaille saanu sen pelin läpi ja sen pitäis viä tehä joku tehtävä että se sais Los Santosin "kaikki vastaan kaikki" sodan loppumaan..Eli peli on käytännössä läpi...
- Mc_rusina
Joo oon
ihan helppo peli:) läpi ensimmäisen peli viikon aikana.tuon tehtävän jälkeen muistaakseni tulee ainakin 1-4tehtävää en muista ihan 100% mut alkaa olemaan lopussa juoni tehtävien osalta (peli kestää viel kauan jos teet kaikki lisätehtävät sekä ettinyt piilotetut esineet
- Minä
oon pelannu 100% ja ajat sitte
- Rankaisija II
Moi. Sain pelattua läpi 45 min sitten. Otsikossa viimeinen tehtävä. Mainio peli, haikeat jäähyväiset jätän Carlille ja San Andreakselle ja suuntaan kohti uusia seikkailuja. Paras pelaamani peli, suosittelen kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895005
- 513982
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512621Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442061- 231913
- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271697Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131541- 151404