onko kukaan pelannu san andreasia läpi?
mikä on vika tehtävä. Hain justiinsa sen veljen vankilasta ja nyt alko taas jengisodat... mitä tän jälkeen, alkaako olemaan peli kohta lopussa?
onko kukaan pelannu andreasia läpi?
5
734
Vastaukset
- kotilo-ja-gekkofani
..serkku on ihan viittä vaille saanu sen pelin läpi ja sen pitäis viä tehä joku tehtävä että se sais Los Santosin "kaikki vastaan kaikki" sodan loppumaan..Eli peli on käytännössä läpi...
- Mc_rusina
Joo oon
ihan helppo peli:) läpi ensimmäisen peli viikon aikana.tuon tehtävän jälkeen muistaakseni tulee ainakin 1-4tehtävää en muista ihan 100% mut alkaa olemaan lopussa juoni tehtävien osalta (peli kestää viel kauan jos teet kaikki lisätehtävät sekä ettinyt piilotetut esineet
- Minä
oon pelannu 100% ja ajat sitte
- Rankaisija II
Moi. Sain pelattua läpi 45 min sitten. Otsikossa viimeinen tehtävä. Mainio peli, haikeat jäähyväiset jätän Carlille ja San Andreakselle ja suuntaan kohti uusia seikkailuja. Paras pelaamani peli, suosittelen kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644