onko kukaan pelannu san andreasia läpi?
mikä on vika tehtävä. Hain justiinsa sen veljen vankilasta ja nyt alko taas jengisodat... mitä tän jälkeen, alkaako olemaan peli kohta lopussa?
onko kukaan pelannu andreasia läpi?
5
703
Vastaukset
- kotilo-ja-gekkofani
..serkku on ihan viittä vaille saanu sen pelin läpi ja sen pitäis viä tehä joku tehtävä että se sais Los Santosin "kaikki vastaan kaikki" sodan loppumaan..Eli peli on käytännössä läpi...
- Mc_rusina
Joo oon
ihan helppo peli:) läpi ensimmäisen peli viikon aikana.tuon tehtävän jälkeen muistaakseni tulee ainakin 1-4tehtävää en muista ihan 100% mut alkaa olemaan lopussa juoni tehtävien osalta (peli kestää viel kauan jos teet kaikki lisätehtävät sekä ettinyt piilotetut esineet
- Minä
oon pelannu 100% ja ajat sitte
- Rankaisija II
Moi. Sain pelattua läpi 45 min sitten. Otsikossa viimeinen tehtävä. Mainio peli, haikeat jäähyväiset jätän Carlille ja San Andreakselle ja suuntaan kohti uusia seikkailuja. Paras pelaamani peli, suosittelen kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448881
- 785392
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383894Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543262Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273135- 423121
- 412256
- 341842
- 2091737