Mimmoisia kokemuksia teillä on kiinteistönvälitystoimistoista Hyvinkäällä? Ottaako ne yhteyttä jos niille jättää yhteystietonsa ja haluaa osataa vaan tavallisen kerrostaloasunnon eikä mitään kartanoa?
Vai mikä on paras tapa löytää haluamansa asunto nopeasti? Hyvät menee äkkiä.
Hyvinkään kiinteistönvälitystoimistot
8
1300
Vastaukset
- oikotie
Välitystoimistojen tarjonta näyttää olevan netissä oikotie.fi ja etuovi.com osoitteissa. Ruksaa haluamasi kohdat hakulomakkeessa ja valitse sieltä.
- TPG
Minulla on ollut haku kerrostaloon jo pitkään olen kiertänyt monia katsomassa ja aina sanonut et jos tulee niin ilm. ihmeessä.ovat luvanneet, kenestäkään ei ole kyllä kuulunut yhtään mitään. en tiedä miks ei??!!
- Yrjö_Y
TPG kirjoitti:
Minulla on ollut haku kerrostaloon jo pitkään olen kiertänyt monia katsomassa ja aina sanonut et jos tulee niin ilm. ihmeessä.ovat luvanneet, kenestäkään ei ole kyllä kuulunut yhtään mitään. en tiedä miks ei??!!
Osaan hakea netistä asuntoja, kiitos! Kyselinkin ihan muuta.
Minulla on nimittäin sama kuin edellisellä vastaajalla: yhteystietoni olen antanut muutamaan paikkaan ja koskaan ei kuulu mitään. Mutta kuitenkin asuntoja myydään "tiskin alta". Välittäjät myöntävät, että tätä tapahtuu, mutta miten he valikoivat ne, joille asuntoa sitten tarjotaan "tiskin alta"? - välimies
TPG kirjoitti:
Susta varmaan haistaa, ettet ole oikeesti mitään ostamassa. Ei ne kaikki välittäjät oo niin tyhmiä, et jos ne haistaa sun olevan tosissaan, niin etteikö ne sulle jotain tarjois. Osta peli ja katso siihen.
- Yrjö Y
välimies kirjoitti:
Susta varmaan haistaa, ettet ole oikeesti mitään ostamassa. Ei ne kaikki välittäjät oo niin tyhmiä, et jos ne haistaa sun olevan tosissaan, niin etteikö ne sulle jotain tarjois. Osta peli ja katso siihen.
Miten niin muka haistaa etten oo ostamassa, kun esittelyissäkin katson kaikki paikat kellarikomeroita myöten, joista muut ei ole koskaan kiinnostuneita. En ymmärrä, mitä se peiliin katsominen auttaisi.
Olen antanut tietoni muutamalle välittäjälle selvästi kertonut, mitä etsin. Ei ainoatakaan yhteydenottoa.
- Hyvinkääläinen
Kiinteistövälitys Teinilä ainakin toimi mun kohdalla joustavasti ja mukavasti. Ei mitään ryöstönmakua vaan asiakkaan tarpeet huomioivaa palvelua. Täysi kymppi sinne.
paitsi kaikki tuntuu myyvän ei-oota ainakin yksiöiden osalta. tokiostakin sais helpommin luukun kuin hyvinkäältä.
- asunnonvaihtaja
Voin erittäin lämpimästi suositella Hyvinkään SKV:tä ja sieltä etenkin Tuire Myhrbergiä. Ihana ihminen joka ei työtuntejaan laske ja tekee mitä lupaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614