Hyvinkään kiinteistönvälitystoimistot

Yrjö Y.

Mimmoisia kokemuksia teillä on kiinteistönvälitystoimistoista Hyvinkäällä? Ottaako ne yhteyttä jos niille jättää yhteystietonsa ja haluaa osataa vaan tavallisen kerrostaloasunnon eikä mitään kartanoa?

Vai mikä on paras tapa löytää haluamansa asunto nopeasti? Hyvät menee äkkiä.

8

1340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikotie

      Välitystoimistojen tarjonta näyttää olevan netissä oikotie.fi ja etuovi.com osoitteissa. Ruksaa haluamasi kohdat hakulomakkeessa ja valitse sieltä.

      • TPG

        Minulla on ollut haku kerrostaloon jo pitkään olen kiertänyt monia katsomassa ja aina sanonut et jos tulee niin ilm. ihmeessä.ovat luvanneet, kenestäkään ei ole kyllä kuulunut yhtään mitään. en tiedä miks ei??!!


      • Yrjö_Y
        TPG kirjoitti:

        Minulla on ollut haku kerrostaloon jo pitkään olen kiertänyt monia katsomassa ja aina sanonut et jos tulee niin ilm. ihmeessä.ovat luvanneet, kenestäkään ei ole kyllä kuulunut yhtään mitään. en tiedä miks ei??!!

        Osaan hakea netistä asuntoja, kiitos! Kyselinkin ihan muuta.

        Minulla on nimittäin sama kuin edellisellä vastaajalla: yhteystietoni olen antanut muutamaan paikkaan ja koskaan ei kuulu mitään. Mutta kuitenkin asuntoja myydään "tiskin alta". Välittäjät myöntävät, että tätä tapahtuu, mutta miten he valikoivat ne, joille asuntoa sitten tarjotaan "tiskin alta"?


      • välimies
        TPG kirjoitti:

        Minulla on ollut haku kerrostaloon jo pitkään olen kiertänyt monia katsomassa ja aina sanonut et jos tulee niin ilm. ihmeessä.ovat luvanneet, kenestäkään ei ole kyllä kuulunut yhtään mitään. en tiedä miks ei??!!

        Susta varmaan haistaa, ettet ole oikeesti mitään ostamassa. Ei ne kaikki välittäjät oo niin tyhmiä, et jos ne haistaa sun olevan tosissaan, niin etteikö ne sulle jotain tarjois. Osta peli ja katso siihen.


      • Yrjö Y
        välimies kirjoitti:

        Susta varmaan haistaa, ettet ole oikeesti mitään ostamassa. Ei ne kaikki välittäjät oo niin tyhmiä, et jos ne haistaa sun olevan tosissaan, niin etteikö ne sulle jotain tarjois. Osta peli ja katso siihen.

        Miten niin muka haistaa etten oo ostamassa, kun esittelyissäkin katson kaikki paikat kellarikomeroita myöten, joista muut ei ole koskaan kiinnostuneita. En ymmärrä, mitä se peiliin katsominen auttaisi.

        Olen antanut tietoni muutamalle välittäjälle selvästi kertonut, mitä etsin. Ei ainoatakaan yhteydenottoa.


    • Hyvinkääläinen

      Kiinteistövälitys Teinilä ainakin toimi mun kohdalla joustavasti ja mukavasti. Ei mitään ryöstönmakua vaan asiakkaan tarpeet huomioivaa palvelua. Täysi kymppi sinne.

      • paitsi kaikki tuntuu myyvän ei-oota ainakin yksiöiden osalta. tokiostakin sais helpommin luukun kuin hyvinkäältä.


    • asunnonvaihtaja

      Voin erittäin lämpimästi suositella Hyvinkään SKV:tä ja sieltä etenkin Tuire Myhrbergiä. Ihana ihminen joka ei työtuntejaan laske ja tekee mitä lupaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      179
      1146
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1042
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      845
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      73
      818
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      757
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      593
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe