Kuka muistaa Kuopion nailonsukkamurhat?

stadi_lainen

Pikkukundina sain aikamoisen trauman tuosta Kuopion tragediasta. Muistan murhaajan (en laita nimeä), mutta lienee jo vuosikymmeniä ollut vapaana. Muistaako joku vanhempi henkilö, mitä siellä oikein tapahtui. Olin aika snadi tuolloin, enkä muista yksityiskohtia.

8

2252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan kuristi jonkun

      misun nailonsukalla.

      • muistelija

        Eikös tämä miekkonen surmannut useita naisia?Muistaakseni hän sairasti skitsofreniaa..mutten ole tästä varma..


    • tapahtui...

      Ilkka Kivioja murhasi kaksi tyttöä nailonsukalla,toinen tytöistä oli tuttava murhaajalle.Oikeus tuomitsi tapoista,mistä tuomiosta istui puolet.Asuu täällä eteläsuomessa eikä tietääkseni ole kuristanut juurikaan ketään sen koommin.

      • stadi_lainen

        Eli muistatte tasan tarkkaan yhtä paljon kuin itsekin. Jostain olin joitakin vuosia sitten ollut lukevinani haastattelun, tyyliin: "mitä nyt kuuluu"?

        Siinä todella hän esiintyy hyvin porvarillisena, menestyvänä kansalaisena. Joillekin käy ihan hyvin ja tuomionsa kärsineenä, hän on hyvä esimerkki paluusta yhteiskunnan täysvaltaiseksi jäseneksi.

        Ajattelin vain, jos täällä on sellaisia, jotka muistavat tarkemmin. Itse olin kymmenvuotias tai jotain, ja sen aikainen uutisointi oli aika intensiivistä. Meille tuli Usari tuolloin ja täytyy varmaan kääntyä arkistojen puoleen, - siis kaivaa noita vanhoja sanomalehtiä esiin.


      • 13+8
        stadi_lainen kirjoitti:

        Eli muistatte tasan tarkkaan yhtä paljon kuin itsekin. Jostain olin joitakin vuosia sitten ollut lukevinani haastattelun, tyyliin: "mitä nyt kuuluu"?

        Siinä todella hän esiintyy hyvin porvarillisena, menestyvänä kansalaisena. Joillekin käy ihan hyvin ja tuomionsa kärsineenä, hän on hyvä esimerkki paluusta yhteiskunnan täysvaltaiseksi jäseneksi.

        Ajattelin vain, jos täällä on sellaisia, jotka muistavat tarkemmin. Itse olin kymmenvuotias tai jotain, ja sen aikainen uutisointi oli aika intensiivistä. Meille tuli Usari tuolloin ja täytyy varmaan kääntyä arkistojen puoleen, - siis kaivaa noita vanhoja sanomalehtiä esiin.

        ****haastattelun, tyyliin: "mitä nyt kuuluu"?****

        ***Siinä todella hän esiintyy hyvin porvarillisena, menestyvänä kansalaisena. ****

        Vanha juttu, mutta viime sunnuntain Hesari lämmitti murhia aukeaman verran ja paikkansa pitävästi.
        Olin kerran Vanhassa Maestrossa tanssimassa. Ilkka oli jo vapautunut vankilasta ja tuli sinne tanssimaan. Eivätpä arvanneet naiset, joita Ilkka haki tanssiin, että kaksinkertainen murhaaja heitä pyörittelee parketilla.


      • linkistä!


    • KAKE paloasemalta

      Asuin silloin paloasemalla asuntomme ikkunat olivat tutkintovankeus sellien vastapäätä sieltä näin murhaajan kun se kävi ristikoiden takana tupakalla.En muista vuotta muutta yksi oli kaverini sisko !!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe