Kuka muistaa Kuopion nailonsukkamurhat?

stadi_lainen

Pikkukundina sain aikamoisen trauman tuosta Kuopion tragediasta. Muistan murhaajan (en laita nimeä), mutta lienee jo vuosikymmeniä ollut vapaana. Muistaako joku vanhempi henkilö, mitä siellä oikein tapahtui. Olin aika snadi tuolloin, enkä muista yksityiskohtia.

8

2253

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan kuristi jonkun

misun nailonsukalla.

• muistelija

Eikös tämä miekkonen surmannut useita naisia?Muistaakseni hän sairasti skitsofreniaa..mutten ole tästä varma..

• tapahtui...

Ilkka Kivioja murhasi kaksi tyttöä nailonsukalla,toinen tytöistä oli tuttava murhaajalle.Oikeus tuomitsi tapoista,mistä tuomiosta istui puolet.Asuu täällä eteläsuomessa eikä tietääkseni ole kuristanut juurikaan ketään sen koommin.

• stadi_lainen

Eli muistatte tasan tarkkaan yhtä paljon kuin itsekin. Jostain olin joitakin vuosia sitten ollut lukevinani haastattelun, tyyliin: "mitä nyt kuuluu"?

Siinä todella hän esiintyy hyvin porvarillisena, menestyvänä kansalaisena. Joillekin käy ihan hyvin ja tuomionsa kärsineenä, hän on hyvä esimerkki paluusta yhteiskunnan täysvaltaiseksi jäseneksi.

Ajattelin vain, jos täällä on sellaisia, jotka muistavat tarkemmin. Itse olin kymmenvuotias tai jotain, ja sen aikainen uutisointi oli aika intensiivistä. Meille tuli Usari tuolloin ja täytyy varmaan kääntyä arkistojen puoleen, - siis kaivaa noita vanhoja sanomalehtiä esiin.

• 13+8
        stadi_lainen kirjoitti:

Eli muistatte tasan tarkkaan yhtä paljon kuin itsekin. Jostain olin joitakin vuosia sitten ollut lukevinani haastattelun, tyyliin: "mitä nyt kuuluu"?

Siinä todella hän esiintyy hyvin porvarillisena, menestyvänä kansalaisena. Joillekin käy ihan hyvin ja tuomionsa kärsineenä, hän on hyvä esimerkki paluusta yhteiskunnan täysvaltaiseksi jäseneksi.

Ajattelin vain, jos täällä on sellaisia, jotka muistavat tarkemmin. Itse olin kymmenvuotias tai jotain, ja sen aikainen uutisointi oli aika intensiivistä. Meille tuli Usari tuolloin ja täytyy varmaan kääntyä arkistojen puoleen, - siis kaivaa noita vanhoja sanomalehtiä esiin.

****haastattelun, tyyliin: "mitä nyt kuuluu"?****

***Siinä todella hän esiintyy hyvin porvarillisena, menestyvänä kansalaisena. ****

Vanha juttu, mutta viime sunnuntain Hesari lämmitti murhia aukeaman verran ja paikkansa pitävästi.
        Olin kerran Vanhassa Maestrossa tanssimassa. Ilkka oli jo vapautunut vankilasta ja tuli sinne tanssimaan. Eivätpä arvanneet naiset, joita Ilkka haki tanssiin, että kaksinkertainen murhaaja heitä pyörittelee parketilla.

• linkistä!

• KAKE paloasemalta

Asuin silloin paloasemalla asuntomme ikkunat olivat tutkintovankeus sellien vastapäätä sieltä näin murhaajan kun se kävi ristikoiden takana tupakalla.En muista vuotta muutta yksi oli kaverini sisko !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      83
      1229
    2. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1092
    3. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      200
      848
    4. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      245
      808
    5. Mikä on kaivattusi ikä?

🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      41
      800
    6. Miesten vs naisten älykkyys

Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br
      Sinkut
      226
      782
    7. Kaipaako eräs nainen J-miestä

Salaisuutta voisi hieman raottaa.
      Ikävä
      70
      772
    8. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      107
      716
    9. Oletko kaivattusi tyyppiä

Ulkoisesti tai henkisesti? Mitä veikkaat?
      Ikävä
      60
      679
    10. Rohkeasti mies viestiä vaan

Yllätä mut ja ota yhteyttä, vaikka luulet että en enää toivo sitä.
      Ikävä
      49
      598
    Aihe