Pikkukundina sain aikamoisen trauman tuosta Kuopion tragediasta. Muistan murhaajan (en laita nimeä), mutta lienee jo vuosikymmeniä ollut vapaana. Muistaako joku vanhempi henkilö, mitä siellä oikein tapahtui. Olin aika snadi tuolloin, enkä muista yksityiskohtia.
Kuka muistaa Kuopion nailonsukkamurhat?
8
2220
Vastaukset
- vaan kuristi jonkun
misun nailonsukalla.
- muistelija
Eikös tämä miekkonen surmannut useita naisia?Muistaakseni hän sairasti skitsofreniaa..mutten ole tästä varma..
- tapahtui...
Ilkka Kivioja murhasi kaksi tyttöä nailonsukalla,toinen tytöistä oli tuttava murhaajalle.Oikeus tuomitsi tapoista,mistä tuomiosta istui puolet.Asuu täällä eteläsuomessa eikä tietääkseni ole kuristanut juurikaan ketään sen koommin.
- stadi_lainen
Eli muistatte tasan tarkkaan yhtä paljon kuin itsekin. Jostain olin joitakin vuosia sitten ollut lukevinani haastattelun, tyyliin: "mitä nyt kuuluu"?
Siinä todella hän esiintyy hyvin porvarillisena, menestyvänä kansalaisena. Joillekin käy ihan hyvin ja tuomionsa kärsineenä, hän on hyvä esimerkki paluusta yhteiskunnan täysvaltaiseksi jäseneksi.
Ajattelin vain, jos täällä on sellaisia, jotka muistavat tarkemmin. Itse olin kymmenvuotias tai jotain, ja sen aikainen uutisointi oli aika intensiivistä. Meille tuli Usari tuolloin ja täytyy varmaan kääntyä arkistojen puoleen, - siis kaivaa noita vanhoja sanomalehtiä esiin. - 13+8
stadi_lainen kirjoitti:
Eli muistatte tasan tarkkaan yhtä paljon kuin itsekin. Jostain olin joitakin vuosia sitten ollut lukevinani haastattelun, tyyliin: "mitä nyt kuuluu"?
Siinä todella hän esiintyy hyvin porvarillisena, menestyvänä kansalaisena. Joillekin käy ihan hyvin ja tuomionsa kärsineenä, hän on hyvä esimerkki paluusta yhteiskunnan täysvaltaiseksi jäseneksi.
Ajattelin vain, jos täällä on sellaisia, jotka muistavat tarkemmin. Itse olin kymmenvuotias tai jotain, ja sen aikainen uutisointi oli aika intensiivistä. Meille tuli Usari tuolloin ja täytyy varmaan kääntyä arkistojen puoleen, - siis kaivaa noita vanhoja sanomalehtiä esiin.****haastattelun, tyyliin: "mitä nyt kuuluu"?****
***Siinä todella hän esiintyy hyvin porvarillisena, menestyvänä kansalaisena. ****
Vanha juttu, mutta viime sunnuntain Hesari lämmitti murhia aukeaman verran ja paikkansa pitävästi.
Olin kerran Vanhassa Maestrossa tanssimassa. Ilkka oli jo vapautunut vankilasta ja tuli sinne tanssimaan. Eivätpä arvanneet naiset, joita Ilkka haki tanssiin, että kaksinkertainen murhaaja heitä pyörittelee parketilla.
- KAKE paloasemalta
Asuin silloin paloasemalla asuntomme ikkunat olivat tutkintovankeus sellien vastapäätä sieltä näin murhaajan kun se kävi ristikoiden takana tupakalla.En muista vuotta muutta yksi oli kaverini sisko !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905499Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553647Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3001898- 471616
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363