Moro!
Kertokaas saavutuksista ja päämääristänne.
Mihin säästätte?
Mikä on suurin saavutuksenne mitä olette saanut hankittua säästämillänne rahoilla?
Mihin säästät
8
2859
Vastaukset
- minä vaan....
ja kivaa oli:) vuoden säästin 300e kk jäi sitten ihan mukavasti käyttöönkin siellä.
- tymä
olen säästänyt monia vuosia, mutta en tiedä mihin. ehkä olen vain ahne. nyt minulla on säästössä viisinumeroinen luku
- jokapäivä tulee nälkä?
Harmi,kun jokapäivä haluaisi syödä? Vaikka ruokaa saisi vaan silloin tällöin,jos rahaa on!
Olen raitis en polta tupakkaa,mutta sairauksia on ja lääkkeet sekä lääkärit maksaa. Nytkin olisi saatava silmälasit,mutta miten? Kertokaa vinkkejä?- oliokoliok
mieti kaupassa mitä ilman voit tulla toimeen, vaikkapa juustokilo. sen rahan laitat sivuun Näin jatkat, joka kerta kun käyt kaupassa, jätät yhden asian ostamatta. Ja se raha sivuun.
Jos sun silmälasit maksaa vaikkapa 150 euroo, päivässä ei tarvii säästää kuin 0.41 senttiä ja sulla on vuoden kuluttua uudet pokat.
Jos säästät euron päivässä, saat ne pokat nopeemmin. - googlettaja
tilaa silmälasit netistä. maksaa alle 100€.
- ela mies.
googlettaja kirjoitti:
tilaa silmälasit netistä. maksaa alle 100€.
Netissä tilatut silmälasit ovat kalliita 100 €.
Esim. kesällä Tampereella sai normaalisilmälaseja 50 €
Toiseksi netissä tilatut sankat
on hyvin vaikea laittaa kasvoille ja nähdä
soippiko.
Myös pieniä hiontavieheirä ib vaikea todistaa.
Ja kyllä niitä väärinkin hiotaan.
Minä menei uusimaan laseja, kun optikki senoi että nämä vanhat on väärin hiottu.
Ensin luulin että se on vain kilpailun tuomaa toisen haukkumista.
Mutta totuus oli,
3 vuota käytetyt lasini oli väärin hiotut.
Sain uuset edelliseltä optikoltani ilmaiseksi.
Säästän omaa eläkettä, jonka voin sitten isona nostaa OMALTA tililtä VEROTTOMANA:)
Vakuutusyhtiöön eläkkeen säästäminen on typeryyttä.
Niin kauan kuin maa makaa poliitikkojen käsissä kaikkeen kannattaa suhtautua epäillen:(- Noppa
Suurin saavutus lienee tämä talo: pytingistä saisi tällä hetkellä myydessä todennäköisesti lähemmäs miljoona euroa, lainaa on jäljellä vähän toistasataa euroa.
Lapsena ja opiskeluaikana säästin matkusteluun ja asuntoon: oma asunto ja ylipäänsä asuminen, rakentaminen ja sisustaminen on aina ollut yksi suuri unelmani. Ja kun yhden asunnon sain maksettua, niin mieli rupesi tekemään seuraavaa - vähän suurempaa ja hienompaa. Ja olen tosiaan aina matkustellut todella paljon, vaikka olenkin tehnyt myös sen edullisesti.
Tällä hetkellä meillä on siis jo aika suuri pytinki, mutta ei sekään taida ihan minulle riittää: periaatteessa haluaisin vielä vähän isomman ja hienomman talon ja RANTATONTIN. Kun nyt kuitenkaan lasten takia ei viitsisi jatkuvasti enää muuttaa eikä enää rakentaakaan, niin jossain mielessä unelmointi on vaihtunut kesämökkiin - sellaiseen hienoon ja komeaan, mutta sen pitäisi olla kohtuullisen matkan päässä.... Toinen vaihtoehto olisi sijoittaa vanhuuden keskusta-asuntoon tai ostaa lapsille omat yksiöt/kaksiot Helsingin keskustasta opiskeluaikojen varalle.
No joo... nämä sijoitusajatukset eivät sinänsä aiheuta meillä mitään ylenpalttista säästämistä, vaan ovat vain sellaisia juttuja, joita toteutetaan jos jää rahaa yli kun on tullut sisäistettyä nuo edulliset elämäntavat...
Lyhyemmän tähtäimen projekteja meillä ovat jokavuotiset ulkomaanmatkat koko perheen kanssa ja yksi tärkeä juttu on töiden vähentäminen niin että voi viettää enemmän aikaa lasten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654