Moro!
Kertokaas saavutuksista ja päämääristänne.
Mihin säästätte?
Mikä on suurin saavutuksenne mitä olette saanut hankittua säästämillänne rahoilla?
Mihin säästät
8
2843
Vastaukset
- minä vaan....
ja kivaa oli:) vuoden säästin 300e kk jäi sitten ihan mukavasti käyttöönkin siellä.
- tymä
olen säästänyt monia vuosia, mutta en tiedä mihin. ehkä olen vain ahne. nyt minulla on säästössä viisinumeroinen luku
- jokapäivä tulee nälkä?
Harmi,kun jokapäivä haluaisi syödä? Vaikka ruokaa saisi vaan silloin tällöin,jos rahaa on!
Olen raitis en polta tupakkaa,mutta sairauksia on ja lääkkeet sekä lääkärit maksaa. Nytkin olisi saatava silmälasit,mutta miten? Kertokaa vinkkejä?- oliokoliok
mieti kaupassa mitä ilman voit tulla toimeen, vaikkapa juustokilo. sen rahan laitat sivuun Näin jatkat, joka kerta kun käyt kaupassa, jätät yhden asian ostamatta. Ja se raha sivuun.
Jos sun silmälasit maksaa vaikkapa 150 euroo, päivässä ei tarvii säästää kuin 0.41 senttiä ja sulla on vuoden kuluttua uudet pokat.
Jos säästät euron päivässä, saat ne pokat nopeemmin. - googlettaja
tilaa silmälasit netistä. maksaa alle 100€.
- ela mies.
googlettaja kirjoitti:
tilaa silmälasit netistä. maksaa alle 100€.
Netissä tilatut silmälasit ovat kalliita 100 €.
Esim. kesällä Tampereella sai normaalisilmälaseja 50 €
Toiseksi netissä tilatut sankat
on hyvin vaikea laittaa kasvoille ja nähdä
soippiko.
Myös pieniä hiontavieheirä ib vaikea todistaa.
Ja kyllä niitä väärinkin hiotaan.
Minä menei uusimaan laseja, kun optikki senoi että nämä vanhat on väärin hiottu.
Ensin luulin että se on vain kilpailun tuomaa toisen haukkumista.
Mutta totuus oli,
3 vuota käytetyt lasini oli väärin hiotut.
Sain uuset edelliseltä optikoltani ilmaiseksi.
Säästän omaa eläkettä, jonka voin sitten isona nostaa OMALTA tililtä VEROTTOMANA:)
Vakuutusyhtiöön eläkkeen säästäminen on typeryyttä.
Niin kauan kuin maa makaa poliitikkojen käsissä kaikkeen kannattaa suhtautua epäillen:(- Noppa
Suurin saavutus lienee tämä talo: pytingistä saisi tällä hetkellä myydessä todennäköisesti lähemmäs miljoona euroa, lainaa on jäljellä vähän toistasataa euroa.
Lapsena ja opiskeluaikana säästin matkusteluun ja asuntoon: oma asunto ja ylipäänsä asuminen, rakentaminen ja sisustaminen on aina ollut yksi suuri unelmani. Ja kun yhden asunnon sain maksettua, niin mieli rupesi tekemään seuraavaa - vähän suurempaa ja hienompaa. Ja olen tosiaan aina matkustellut todella paljon, vaikka olenkin tehnyt myös sen edullisesti.
Tällä hetkellä meillä on siis jo aika suuri pytinki, mutta ei sekään taida ihan minulle riittää: periaatteessa haluaisin vielä vähän isomman ja hienomman talon ja RANTATONTIN. Kun nyt kuitenkaan lasten takia ei viitsisi jatkuvasti enää muuttaa eikä enää rakentaakaan, niin jossain mielessä unelmointi on vaihtunut kesämökkiin - sellaiseen hienoon ja komeaan, mutta sen pitäisi olla kohtuullisen matkan päässä.... Toinen vaihtoehto olisi sijoittaa vanhuuden keskusta-asuntoon tai ostaa lapsille omat yksiöt/kaksiot Helsingin keskustasta opiskeluaikojen varalle.
No joo... nämä sijoitusajatukset eivät sinänsä aiheuta meillä mitään ylenpalttista säästämistä, vaan ovat vain sellaisia juttuja, joita toteutetaan jos jää rahaa yli kun on tullut sisäistettyä nuo edulliset elämäntavat...
Lyhyemmän tähtäimen projekteja meillä ovat jokavuotiset ulkomaanmatkat koko perheen kanssa ja yksi tärkeä juttu on töiden vähentäminen niin että voi viettää enemmän aikaa lasten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152256- 1662209
- 1121748
- 1451701
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741360- 921205
- 551001
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa417920- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä236864