pikkuteinariko?

Angel

laittakaa vähän ikää tänne.. on niin mielenkiintoinen toi pikkuteinariväite.. :) ite oon 22..

39

3486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanha akka

      olen 34...ja iina todella joutaa lähteen myrkyttämästä talon valmiiksi huonoa ilmapiiriä.

    • WANHUShus

      31v

    • vetasen pohjat

      49v ja Iiina pois.

    • ukko jo

      eli ikää on kertynyt jo 39 v - eli äipän ikäinen.mikähän se tässä sarjassa minua kiinnostaa ?? itse enlöydä syytä. Olisiko sitä iki nuori ja teini aina vaan.

      • vanha muori

        Ikää 41 ja olen niin nuori. Jokin tässä sarjassa kiehtoo, ihan pakko katsoa.


    • nuorikolli

      25 ja Terhi pois

    • Aurora

      kts otsikko

    • fdsgng

      M23 ja Iina veks.

    • .....

      Tässä pikkuteinari 28 vuotta. Iina lähtee kotiinsa

    • Tsiisus

      Eläkeikään onneks vielä 30 vuotta. Mut teiniks ei enää haukuta, sillä ikää on 33. BB:tä katson sunnuntain jakson ja arkisin ehkä yhden jakson verran.

      Iina joutui onneksi äänestykseen. Hanna joutaisi myös, sillä molemmat ovat persoonattomia mitäänsanomattomuuksia. Ilman heitä ohjelma ei huonone yhtään. Oikeastaan Kathy, Mika ja Tiina ovat ainoat joita en inhoa...

    • Angel

      tuli äsken vaan mieleen, että toivottavasti perttu ei tipu vahingossa tuolta.. :( jos nimittäin sieltä lähtis kaksi.. porukka äänestää kuitenkin iinaa ja iinan kannattajat tod.näk perttua, jolloin siinä saattaa olla kaksi eniten ääniä saanutta ja tällöin perttu joutuu pihalle.. toivottavasti bb ei heitä, kun yhden pihalle.. ja se on iina!! :D

      • pepe

        Ei BB uskalla Perttua pudottaa, jos tämä tulee toiseksi. Ainakaan ilmoittamatta etukäteen tällaisesta mahdollisuudesta selvästi. Reilua olisi, että sitten ei Kathyakaan toisena pudoteta, vaikka jopa itse haluaisikin lähteä.


    • torvinen

      Nelikymppinen ja ns. korkeasti koulutettu. En pidä Iinasta, koska näen hänessä omat huonot puoleni siinä iässä.

      Itse asiassa tuo usein "olette vain kateellisia Iinalle" -näkökulma tuo selvästi esiin sen, että teinipissikset ne eniten juuri hänestä diggaavat. Ei täyspäiset aikuiset noin kirjoita, sillä täällä maailmassa on isompiakin asioita ja huomattavasti kauniimpia/menestyvämpiä ihmisiä joita kadehtia. Ainakin minä olen haluamassani itse valitemassani ammatissa, josta moni on itsenäisyyden takia kade. Ihan tyytyväinen ulkonäkööni, jos oma mies sanoo vielä "kopillaan olevaksi", niin se riittää. Muiden ajatuksilla ei väliä. BB:hen en ole hakenut, joten siellä olemisestakaan ei ole syytä olla kade.

      • Ja en

        kyllä voi tunnistaa itsessäni teinarin/pissiksen tunnusmerkkejä.


      • bööööö
        Ja en kirjoitti:

        kyllä voi tunnistaa itsessäni teinarin/pissiksen tunnusmerkkejä.

        iina ei tajua että on itse naulannut arkkunsa haukkumalla niitä jotka ainoana hänet olisivat voineet vielä pelastaa


    • olen minä

      Enkä mielestäni teini enää.

    • n21

      Myös neito 21v... teinari siis :)

    • Rouva 31

      Teinejäpä todellakin. Mulla ei oo tota 24/7:ää joten en tiiä Iinan ininöistä ja haukkumisista muuta ku mitä täällä oon lukenu, mutta todella törkeetä käytöstä neidiltä. Huhhuh!

    • stardust

      Alusta asti inhonnut ylimielistä Iinaa! Ja aioin tällä kertaa todellakin äänestää. Ikää kertynyt 39v.

      • äippä

        36v IINA ULOS!!


    • Eve

      En ole teinari ja äänestän Iinaa. Tuntuu olevan varsin epämiellyttävä ihminen. Perttu oli kyllä oikeassa siinä, kun sanoi, että häntä ei kyllä ole kuin pari ihmistä lohduttanut kun on joutunut pudotusuhkaan ja Iinaa hyysätään ja porukalla itkeskellään sitten vastaavassa tilanteessa aivan älyttömästi. Myöskin se Pertun eilinen "leikitäänkö taas hippaa"-kuitti oli aika osuva. Iina ei sitäkään kestänyt. Mutta Iina taitaa saada sitä mitä tilaa.

      • pertti

        ..yhdelläkään tähän ketjuun vastanneista ei vielä edes karvat kasva. Vitun Teinarit!!


    • Mansikki2

      23 olen. Iina kuvittelee,että aikuisemmat ihmiset pitää häntä niin fiksuna eikä edes äänestä. Mutta taitaa olla niin,ettei ne pikkuteinarit edes äänestä Iinaa.

      • täällä

        ...24-vuotias "teini" joka aikoo äänestää Iinaa! ;)


    • mie vaa

      nainen 24v

    • tth

      ja Iina ulos! Neiti on niin täynnä itseään, ettei edes tajua, miksi on tilanteeseen joutunut. Voi voi...

    • pipari

      32v "teini"

      • iina ulos perttu voittoon!

        24 wee "teinari" tyttö ja Iina pois! xD Enkä todellakaan ole kateellinen siitä että Iina kuhertelee Antin kanssa, vaikka iina itse on sitä mieltä että juuri kateelliset teinarit häntä äänestää! Ja pyh!!! Mä en jaksa enää kuunnella sen narinaa!


    • Iina lähtee!

      Se s******n näsäviisas h****!
      Seuraavaksi ulos Minna.

    • N35v

      vieläkö mie olen teini??! noh, ollaan sitten :D

    • 32+32

      32. Iina pihalle.

    • therealteinari86

      19v

    • Että se siitä teinistä... ;)

    • vetasin pohjat

      minä näemmä johdan vielä 49v

    • pena

      sie vielä täysi pentu olet jos vielä 22 täysi teini

    • tohttp://jasen.suomi24.fi/s...

      mies 24v. ja iina kotiin!!!!

    • 29v

      29v (iina pois)

    • eulalie

      jo jonnekin, että aika metkalta tuntuu, kun mustakin tuli pikkuteinari. Olen 52-vuotias.

    • Loplop

      Suurin osa porukkaa ketkä tääl kirjottaa on teinejä...kai sen voi jo päätellä juttujen tasosta...sanosin et ikähaarukka on 10 -16.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe