mikä olis paras monster jam tyylinen peli ps2:lle.pojat o ihan hulluina monstereihin ja pääsevät nyt syksyllä niitä hesaan kattomaan.että aattelin yllättää ne vielä pelillä.
monster jam
3
502
Vastaukset
tiedän ainostaan pc:lle ja nintendolle (sen iki vanhan)monsteri pelin ps2 ei taida olla lähellekkään monsterin tapaista peliä (ikävä kyllä)tuo pc versiokin on iki vanha (monster truck madness tais olla nimi)mut jos oon väärässä oikastaa ihmeessä asia
- etsivä
www.monster4x4.com
- patu
Olin viime syksynä kattomassa Monster Showta, liput makso ihan sairaasti joten odotin ehkä liikaa näytökseltä.
Pettymys oli suuri kun tajusin kuinka isoja Monster autot on ja kuinka pieni Hartwall arena niille näytös tilana on.
Ehdottomasti ulkoilma show!
Parasta oli toisella väliajalla esitelty polkuauto johon oli ympätty 1500hp taisteluhelikopterin suihkuturbiini, v*..tu minkä jytkeen se piti, pölyt lähti hallin katosta välittömästi.
Mutta muuten Esitys oli siis suuri pettymys, ei ne autot ehdi mitään siellä ajaa kun on jo seinä vastassa tilat loppuu niihin hevosvoimiin ehdottomasti kesken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448881
- 785392
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383894Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543262Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273135- 423121
- 412256
- 341842
- 2091737