Että tämmönen palsta on olemassa! Mutta kummastuttaa kun kukaan ei kirjoita meänkielellä. Juuri sitä haluaisin lukea! Ja oppia lisää. Mulla on hyvä kielipää!
Voi ihmettä!
10
950
Vastaukset
- savosta
Jos ossoot puhhuu hiljoo ja kovvoo niin ossoot myös meijänkieltä : )
- Mieki halvaan
Älä sekaannu ihmisten asioihin.
- mie täältä
Kaippa son niin, ettemmä met ossaa ennää koko meänkieltä. Sitäpaitti jokhaisela aluhheela tuntuu olevan omanlaisensa murre. En mie ainahkhan ymmärä kunnola sitä ruottin meänkieltä, ko niilä on niin kummalisia sanoja. Eikä sole niin helppoa kirjottaakhan tätä murretta. Saattahan solla, että met väylän molemin puolin olema niin vaatimatonta porukkaa, ettemä uskala tuua mielipitheitäme julki. Mutta oikeassa solet, kovin son hiljasta tällä palstala.
- Mieki halvaan
Mie olen ymmärtäny, että Ruottin puolela on julkastu
oikhen oppikirjaki meänkielestä. Mitenkhän sen sais kässiinsä? Ei se kieli kuitenkhan niin erilaista sieläkhän ole, vaikka niilä onki niitä ruottinlähtösiä sanoja. Mie piän, että son vaan hauskaa! Ja jos mieki, umpi etelän eläjä, tykkään
meänkieltä kuunnela ja puhua, ni että tet oikiat väyläläiset saa olla liian vaatimattomia! Mutta opettajan mie kyllä tarvin... - mie täältä
Mieki halvaan kirjoitti:
Mie olen ymmärtäny, että Ruottin puolela on julkastu
oikhen oppikirjaki meänkielestä. Mitenkhän sen sais kässiinsä? Ei se kieli kuitenkhan niin erilaista sieläkhän ole, vaikka niilä onki niitä ruottinlähtösiä sanoja. Mie piän, että son vaan hauskaa! Ja jos mieki, umpi etelän eläjä, tykkään
meänkieltä kuunnela ja puhua, ni että tet oikiat väyläläiset saa olla liian vaatimattomia! Mutta opettajan mie kyllä tarvin...Sinun häätyy ostaa meänkielisiä kirjoja, ko onhan niitä meänkielennetty, jopa jouluevanjeeliymmi. Met ainaki luema jouluna senki meän kielelä, ko sitä ymmärtää lapsekki. Tietekki son "hauskempaa" lukea Raamattuaki meän kielelä. Tai en tiä, onkhan se kokohnan käänetty, ko mulla on vain se Juhaneksen evanjeeliymmi. Son Bengt Pohjasen käänöksiä siis.
Jaa, mie en kyllä tiiä, mistä sie opettajan saisit. Sinun häätyy muuttaa vishin väylän varrele, ko moni poismuuttanu on alkanu määkyhmän etelän murtheela, ko net eivät kehtaa puhua kotikielthään "ihmisten ilmoila".
Mutta hyvinhän solet oppinu jo puhuhman. - Mieki halvaan
mie täältä kirjoitti:
Sinun häätyy ostaa meänkielisiä kirjoja, ko onhan niitä meänkielennetty, jopa jouluevanjeeliymmi. Met ainaki luema jouluna senki meän kielelä, ko sitä ymmärtää lapsekki. Tietekki son "hauskempaa" lukea Raamattuaki meän kielelä. Tai en tiä, onkhan se kokohnan käänetty, ko mulla on vain se Juhaneksen evanjeeliymmi. Son Bengt Pohjasen käänöksiä siis.
Jaa, mie en kyllä tiiä, mistä sie opettajan saisit. Sinun häätyy muuttaa vishin väylän varrele, ko moni poismuuttanu on alkanu määkyhmän etelän murtheela, ko net eivät kehtaa puhua kotikielthään "ihmisten ilmoila".
Mutta hyvinhän solet oppinu jo puhuhman.Emmie täälä etelän kyläsä meänkieltä puhu, ko ei oo kaveria. Ja pitkhän net kattosivat täälä, jos alkasin! Oiskhaan sielä väylän varrela vielä poikamiehiä olemasa, jos mie vaikka sitte eläkeiäsä
sinne muuttasin?
Monta kertaa on ollu mielesä mennä kirjakauphan ja kysyä niitä Pohjasen kirjoja, van en ole saanu aikaseksi. Mutta taijan mie ens jouluna lukia sen
evanjeeliymin meän kielelä. - mie täältä
Mieki halvaan kirjoitti:
Emmie täälä etelän kyläsä meänkieltä puhu, ko ei oo kaveria. Ja pitkhän net kattosivat täälä, jos alkasin! Oiskhaan sielä väylän varrela vielä poikamiehiä olemasa, jos mie vaikka sitte eläkeiäsä
sinne muuttasin?
Monta kertaa on ollu mielesä mennä kirjakauphan ja kysyä niitä Pohjasen kirjoja, van en ole saanu aikaseksi. Mutta taijan mie ens jouluna lukia sen
evanjeeliymin meän kielelä.Voi veikkosten, johan nuita poikamiehiä pessii näilä nurkila. Sinun häätyis laittaa ilmotus paikallislehthen, niin kyllä poka vapaaehtosia alkaa löytyhmän opettajaksi.
- miehet pesivät
mie täältä kirjoitti:
Voi veikkosten, johan nuita poikamiehiä pessii näilä nurkila. Sinun häätyis laittaa ilmotus paikallislehthen, niin kyllä poka vapaaehtosia alkaa löytyhmän opettajaksi.
Ko mie en ole huomanu,vaikka asun täälä jokitörmälä.
Oliski tosi mukava ko löytäsin tukiopettajan,ko pakkaa falskaahmaan tuo muisti.
Sittenko tulle hyvä sivakkafööri niin tuleppa kathoon.Mulla menne tola tuosta nurkan takkaa.
Mikäs paikallislehti sulle tullee? - Mieki halvaan
miehet pesivät kirjoitti:
Ko mie en ole huomanu,vaikka asun täälä jokitörmälä.
Oliski tosi mukava ko löytäsin tukiopettajan,ko pakkaa falskaahmaan tuo muisti.
Sittenko tulle hyvä sivakkafööri niin tuleppa kathoon.Mulla menne tola tuosta nurkan takkaa.
Mikäs paikallislehti sulle tullee?Kummaltako sie kysyt, minultako (Mieki halvaan) vai
tuolta toiseltako (Mie täältä)? Mulle ei tule muita lehtiä ko tuo valtakunnan ykkösjulkasu. Aikaa sitte tuli Lapin Kansaki, muttei enää.
- opetella
Ohan se mukavan kuulosta
http://www.ur.se/sprak/finska/n&m01_1.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429