Matti nettitietojen mukaan sairastaa ko. tautia.
tässäpä informaatiota ko. taudista
http://fi.wikipedia.org/wiki/ADHD
ADHD
14
2236
Vastaukset
- jorkar
Tiedän kyllä Kenny, mitä kyseinen tauti pitää sisällään. Olen seurannut lehtiä ja lukenut ko taudista myös kirjoista. Matti sairastaa mielestäni myös jotain hermostollista sairautta, joka viittaa skitsofreniaan tms.
- paikkaansa
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- hänellä
olla,kaksisuuntainen mielialahäiriö/viittaa kyllä paljon siihen.
Hänen pitäisi saada/etsiä apua.
Miksi kukaan ei ohjaa häntä etsimään apua.
Kyllä hän olis avun ansainnu,ei ole tervettä että vaimo kaataa kuppia rinnalla,ja mitkä on ollu seuraukset. - hulluutta
hänellä kirjoitti:
olla,kaksisuuntainen mielialahäiriö/viittaa kyllä paljon siihen.
Hänen pitäisi saada/etsiä apua.
Miksi kukaan ei ohjaa häntä etsimään apua.
Kyllä hän olis avun ansainnu,ei ole tervettä että vaimo kaataa kuppia rinnalla,ja mitkä on ollu seuraukset.voi pitää tuommoisena niin se vois pitää paikkansa. Sehän on oikeasti selvinpäin unelmavävy, mutta ollut jo ennen merviä väkivaltainen
- ei onnistu
hänellä kirjoitti:
olla,kaksisuuntainen mielialahäiriö/viittaa kyllä paljon siihen.
Hänen pitäisi saada/etsiä apua.
Miksi kukaan ei ohjaa häntä etsimään apua.
Kyllä hän olis avun ansainnu,ei ole tervettä että vaimo kaataa kuppia rinnalla,ja mitkä on ollu seuraukset.Matillahan ei omasta mielestään ole mitään ongelmia ja tällöin ei myöskään tarvetta lähteä hoitoon. Ainakaan vakavissaan. Väkisin ei ketään voi hoitoon viedä eli ongelmaan ei koskaan saada hyvin päättyvää ratkaisua.
ei onnistu kirjoitti:
Matillahan ei omasta mielestään ole mitään ongelmia ja tällöin ei myöskään tarvetta lähteä hoitoon. Ainakaan vakavissaan. Väkisin ei ketään voi hoitoon viedä eli ongelmaan ei koskaan saada hyvin päättyvää ratkaisua.
Matti sairastaa AD/HD:tä!Herra nykänen ja Rouva Nykänen-Tapiola ovat itse monissa haastatteluissa siitä kertoneet!Jos Matti suostuisi vaan sitä AD/HD:seen käytettävää lääkettä käyttämään niin asiat olisivat paremmalla mallilla..
- joka tapauksessa
Leena kirjoitti:
Matti sairastaa AD/HD:tä!Herra nykänen ja Rouva Nykänen-Tapiola ovat itse monissa haastatteluissa siitä kertoneet!Jos Matti suostuisi vaan sitä AD/HD:seen käytettävää lääkettä käyttämään niin asiat olisivat paremmalla mallilla..
Takoitinkin että hän ei tunne tarvetta mennä hoitoon tai ottaa lääkettä. Eikö se silloin ole sama kuin kieltää sairastavansa mitään. Pelkääkö hän ettei voi käyttää alkoholia AD/HD lääkkeen kanssa. Antabushan ei hänen mukaansa oikein sovi yhteen viinan kanssa.
- sillä ole
Leena kirjoitti:
Matti sairastaa AD/HD:tä!Herra nykänen ja Rouva Nykänen-Tapiola ovat itse monissa haastatteluissa siitä kertoneet!Jos Matti suostuisi vaan sitä AD/HD:seen käytettävää lääkettä käyttämään niin asiat olisivat paremmalla mallilla..
noita oireita ja lisäksi se on selvinpäin ujo kaveri
- kenny
muistin virkistykseksi;
2004:
-Yhteinen hotelliyö Itävallassa:Verta,nyrkkiä ja itkua.
-Matti ja Mervi oikeuteen.
-Matti ja Mervi suunnittelevat jälleen häitä.
-Matti ottaa etäisyyttä Mervistä. Matti selvinpäin viikon.
-Mervillä on uusi rakas.
-Matilla salattu tytär. Matti & Mervi jälleen yhdessä.
-Matti Nykästä uhkaa vankeustuomio.
-"Mervi kuristi itse itseään..."
-Mervi viilteli Matin kasvot vappuna.
-Matti julistaa: Olen poikamies.
-Matti vaatii Merviltä 200.000 Euroa.
-Matti&Mervi jälleen yhdessä.
-Matti&Mervi toisen kerran naimisiin.
-Matista ja Mervistä tosi-TV ohjelma.
-Kuka sopii Mervin rooliin?
-Mattia ja Merviä epäillään tapon yrityksestä.
-Matti vankilaan
-Matti vankilassa: Rakkauskirjeitä tulee naisilta.
-Mervi: Laitan avioeron heti vireille.
-Mervi ei todista puukotusjutussa.
-Mervi pääsee vihdoin Matin luo.
-Mervi murtui Matin tuomiosta.
-Mervi hakeutui psykiatrille.
-Matin ja Mervin ero yhä vireillä.
-Mervi perui erohakemuksensa.- virkistykseksi
tapahtumat ovat alkaneet 80luvun lopulla ja 90 luvulla oli pahoinpitelysyytteitä jotka vaimo veti pois
- hoitaja
Voi se sairastaa ab/dl - adult baby diaper lower = aikuisvauva tykkää vaipoista.
On se sen verran lapsellinen että pakkolaitos vaippahousut jalkaan ja lepositeisiin niuvanniemeen ennenkun se esim. jonkun tappaa.
Ketä sitten syytetään, puolta suomen kansaa ja iltapäivälehtiäkö?- on selvinpäin
niin ujo "kuin pikkupoika" ei varmasti ole mistään adhd:stä kysymys
- kasvaa aikuiseksi
on selvinpäin kirjoitti:
niin ujo "kuin pikkupoika" ei varmasti ole mistään adhd:stä kysymys
En nyt tiedä Matin persoonasta muuta kuin mitä lehtien palstoilta saa lukea mutta yleistäen: Nuo linkissä olleet ADHD oireet kuvaavat lähinnä lapsen käytöstä. Mietippä kun lapsi käyttäytyy poikkeavasti koulussa, kotona tai kaveripiirissä. Joutuu "tyhmyyttään" ja impulsiivisuuttaan tarkkailuluokalle. Kuulee jatkuvasti olevansa laiska, saamaton, riiviö. Hylätään kaveripiiristä friikkinä ja kenties kiusataan. Kyllä siinä pikkuhiljaa itsetunto kutistuu ja kanssakäyminen varsinkin uusien, outojen henkilöiden kanssa vetää ujoksi ja itseensä sulkeutuneeksi.
Sisällä voi kuitenkin olla pahoja patoutumia ja traumoja ja kun tällainen henkilö ottaa alkoholia liikaa uskaltaa sanoa ja panna hanttiin henkilölle joka nöyryyttää. Seuraukset voivat olla kohtalokkaat. Kaikki ADHD:t toki eivät ole väkivaltaisia luonteeltaan mutta esim vankiloissa arvattavasti on suuri joukko näitä ihmisiä. - joutunut
kasvaa aikuiseksi kirjoitti:
En nyt tiedä Matin persoonasta muuta kuin mitä lehtien palstoilta saa lukea mutta yleistäen: Nuo linkissä olleet ADHD oireet kuvaavat lähinnä lapsen käytöstä. Mietippä kun lapsi käyttäytyy poikkeavasti koulussa, kotona tai kaveripiirissä. Joutuu "tyhmyyttään" ja impulsiivisuuttaan tarkkailuluokalle. Kuulee jatkuvasti olevansa laiska, saamaton, riiviö. Hylätään kaveripiiristä friikkinä ja kenties kiusataan. Kyllä siinä pikkuhiljaa itsetunto kutistuu ja kanssakäyminen varsinkin uusien, outojen henkilöiden kanssa vetää ujoksi ja itseensä sulkeutuneeksi.
Sisällä voi kuitenkin olla pahoja patoutumia ja traumoja ja kun tällainen henkilö ottaa alkoholia liikaa uskaltaa sanoa ja panna hanttiin henkilölle joka nöyryyttää. Seuraukset voivat olla kohtalokkaat. Kaikki ADHD:t toki eivät ole väkivaltaisia luonteeltaan mutta esim vankiloissa arvattavasti on suuri joukko näitä ihmisiä.tarkkailuluokalle sen vuoksi, kun ei ollut koulussa vaan hyppäämässä mäkeä. Tiedän olen ollut vähänaikaa peruskoulun yläasteella hänen kanssa vain eri luokalla, mutta muistan liikunnanopettajan komentaneen häntä kouluun kun meillä oli laskettelutunti laajavuoressa ja siinä on syy miksi hän joutui tarkkailuluokalle, kun opettaja oli antanut luvan olla liikuntatunnilla laajavuoressa niin mattia ei sen jälkeen koululla näkynyt. se on kuule ujo poika ja tosi hiljainen selvinpäin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437