Ruotsissa Haaparannan ja Luulajan välillä ehtii nähdä monenlaista tietyyppiä, sora- ja moottoritietä lukuunottamatta.
Ajoin tänään tuon pätkän ja otin joutessani hiukan kuvia Luleåsta Haaparantaan. Nopea välihän se on ajaa, rajoitus enimmäkseen 110 km/h.
Tuolla on koko kuvasarja, 27 kpl: http://groups.msn.com/Runttaajankuvagalleria/aihekuvia.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=149
Siitä kuvan yläpuolelta vasemmalta pääsee aina seuraavaan ja on siellä hiukan tekstiäkin, joten en kommentoi tähän vielä tämän enempää, katsokaa ja lukekaa sieltä.
Luleå-Haaparanta
4
778
Vastaukset
Tuo keskikaide-juttu: on todellakin omiaan kiusantekijälle ja niitähän aina silloin tällöin näkee liikenteessä.
Sopivan suttuinen kuva mittarista :D- se hyvä
väli ajella... Siellä ei vastaantuleva poliisikaarakaan vilkkujaan väläyttele, vaikka olisi lasissa 145 km/h... ;)
On se Ruåttissa moni homma paremmin...- ja se
rantatie ???
Viimeks ku mä siitä oon ajanu n. 6 vuotta sitten ni muistaakseni valtaosa ainakin skelleftoosta ylöspäin oli 3 kaistaista yhteen suuntaan ????
Missä kärrypolulla sä oot pyöriny ?
Ettei olis vaan taas ollu skodassas sitä varakossua mukana ? - kuten täällä
ja se kirjoitti:
rantatie ???
Viimeks ku mä siitä oon ajanu n. 6 vuotta sitten ni muistaakseni valtaosa ainakin skelleftoosta ylöspäin oli 3 kaistaista yhteen suuntaan ????
Missä kärrypolulla sä oot pyöriny ?
Ettei olis vaan taas ollu skodassas sitä varakossua mukana ?jo tiedettiin, niin olet ollut siinä kertomassasi kossussa, skodassasi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733684Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1351226
- 1071108
- 1091075
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886