Aviomies oli menettänyt kiinnostuksensa aviolliseen seksiin ja vaimo haki apua lääkäriltä. -Kokeilkaapa näitä, tohtori sanoi ja antoi rouvalle pienen purkin. -Niitä sanotaan kiimakapseleiksi, ne ovat tosi tehokkaita. Kotona vaimo sekoittaa yhden kapselin miehensä iltateehen ja kas ihmettä, makuuhuoneessa alkaa tapahtua. Seuraavana aamuna rouva nostaa annoksen kahteen kapseliin ja mies palaa aiheeseen vielä ruokatunnillakin. Ruokahalu kasvaa syödessä ja seuraavana aamuna vaimo sekoittaa teepannuun kaikki loput kapselit purkista. Iltapäivällä lääkärin puhelin soi ja hän vastaa. Linjalla on nyyhkyttävä pikkupoika jonka puheesta erottuu selvempänä vain sana "kiimakapselit". -Kiimakapselit? lääkäri toistaa. -Mitä sinä niistä tiedät...? -Äiti makaa tajuttomana, sisko on pois tolaltaan, peppuuni koskee ja isä on pihalla etsimässä kissaa, kuluu luurista.
Kiimakapselit !
2
5681
Vastaukset
- Tea
Hiukan paras! Repesin nauruun kesken tunnin xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396589
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495689- 1234851
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434460Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523852- 623031
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522926Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242292- 342214
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152177