Olen sitä mieltä, että suomalainen tapa juoda alkoholia on monin tavoin sairaalloista. Minkä takia pitää vetää pää niin täyteen, että liikutaan alkoholimyrkytyksen rajoilla? Onko vika kasvatuksessa, geeneissä, asenteissa vai näissä kaikissa?
En voi ymmärtää mitä hienoa on hillua niin päädyissä, että seuraavana aamuna ei pääse sängystä ylös ilman rasiallista buranaa tai pakkoa käydä oksentamassa.
Itselläni tulee ainakin usein seinä vastaan siinä paljonko pystyy juomaan ja jollei tule, niin oksa lentää ja morkkis on melkoinen seuraavana päivänä. Keho kertoo myös oman mielipiteensä.
Täytyy tosin tunnustaa, että olen ollut aivan samanlainen päätyilijä, jota ei koskaan olisi pitänyt aloittaakaan. Suomalaisten pitäisi herätä ja tunnustaa tosiasiat - suomalainen tapa juoda on ongelmajuomista, jos vapaaehtoisesti asettaa itsensä ja seuralaisensa riskialttiiksi monenmoiselle vaaralle.
Kohtuukäyttö - mikä siinä on niin vaikeaa?
4
713
Vastaukset 4
- ...............
Onko vika kasvatuksessa, geeneissä, asenteissa vai näissä kaikissa?
kaikissa.Kun juon aikas harvoin (viimeksi taisi olla jouluna) muutenkin olen kauhean nirso alkoholijuomien suhteen .Inhoan kaikkia alkoholijuomia paitsi siidereitä..mitään muita en saa edes alas!En tykkää juoda itseäni sammuksiin ei ole mun juttu..ehkäpä tämä suomalaisten juominen johtuu kulttuurista..tai sitten ei..
- Outi
Leena kirjoitti:
Kun juon aikas harvoin (viimeksi taisi olla jouluna) muutenkin olen kauhean nirso alkoholijuomien suhteen .Inhoan kaikkia alkoholijuomia paitsi siidereitä..mitään muita en saa edes alas!En tykkää juoda itseäni sammuksiin ei ole mun juttu..ehkäpä tämä suomalaisten juominen johtuu kulttuurista..tai sitten ei..
Minkämaalainen itse olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää811049Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani186732- 40665
Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br200661Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai160625- 100605
- 40517
- 35513
- 24498
- 34442