Ulkonäkööööö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ipe

kun kaikki puhuvat ulkonäöstä niin tiedoksi kaikille jotka eivät vielä ymmärtäneet niin että ulkonäkö ei merkitse kaikkea eikä kukaan ole täydellinen. Miettikää itseänne. Oletteko te itse sitten suurestikkin kauniita ja täydellisiä? Empä usko. Tosi itserakasta väittää että olet täydellinen eikä sinussa muka olisi mitään vikaa.

Kun inisette iinan rasvasista hiuksista tai jotain. Ootteko seurannu kuinka se käy suihkussa. Mä ite en varmaan BB:ssä kävisi kovinkaan usein suihkussa kun nekin näkyy jossain netissä.
Lisäksi joillakin ihmisillä on luonnostaan nopeasti rasvoittuva iho sekä hiukset. Onhan niitä hoitotuotteita, mutta ehkei iina ole vielä löytänyt niitä tai kuka tahansa jota sanotte rasvaiseksi.

Ja sitten siitä "läskistä". Pitäisikö oikeesti kaikkien olla langan laihoja mallivartaloita? Pitäisikö?! Ei todellakaan! Tämä maailma on muuttunut niin kamalaksi että ihanteena on olla mallin mitoissa. Kellä tahansa voi olla "ylimääräistä" mahan tai reisien seudulla mutta se on TÄYSIN NORMAALIA!

Älkää aina ihmiset katsoko sitä ulkonäköä.
Hyi teitä, hävetäkää!

4

855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväksi jos on läski

      että vois kaikki läskit miettii tota, alkakaa tekee vatsalihasliikkeitä, lenkille, pyörällä töihin/kouluun. kyllä se läski siitä alkaa vielä palamaan, muuten saatte pian vielä sydänkohtauksen, katsokaahan peiliin kilojanne/terveyttänne. ne kulkee käsi kädes.

      • Jepulis

        olin vielä 2 vuotta sitten yli 48 kiloa painavampi kuin nyt. Kun olin lihavampi oli mulla silloinkin kaikki kolesteroli,verenpaine ym arvot kohdallaan. Eli ei se paino aina tarvi tarkoittaa, että on sairas. Ite laihdutin puhtaasti ulkonäöllisistä syistä. Ja olen muuten nyt aika lailla Minnan kokoa. JA todella tyytyväinen itseeni.


      • Jepulis kirjoitti:

        olin vielä 2 vuotta sitten yli 48 kiloa painavampi kuin nyt. Kun olin lihavampi oli mulla silloinkin kaikki kolesteroli,verenpaine ym arvot kohdallaan. Eli ei se paino aina tarvi tarkoittaa, että on sairas. Ite laihdutin puhtaasti ulkonäöllisistä syistä. Ja olen muuten nyt aika lailla Minnan kokoa. JA todella tyytyväinen itseeni.

        Eikö jokainen ihminen saa olla juuri sellainen kun on ja näyttää siltä miltä näyttää? Kenen elämänlaatu on sidoksissa vieraiden ihmisten ulkonäköön. Jos itseä haittaa/vaivaa oma ulkonäkö, niin siitä vain tekemään asiallle jotain, mutta antaa jokaisen ihmisen itse tehdä päätöksensä omasta ulkonäöstään/vartalostaan, EIKÖS?


      • Jepulis
        Maidmarian kirjoitti:

        Eikö jokainen ihminen saa olla juuri sellainen kun on ja näyttää siltä miltä näyttää? Kenen elämänlaatu on sidoksissa vieraiden ihmisten ulkonäköön. Jos itseä haittaa/vaivaa oma ulkonäkö, niin siitä vain tekemään asiallle jotain, mutta antaa jokaisen ihmisen itse tehdä päätöksensä omasta ulkonäöstään/vartalostaan, EIKÖS?

        piste ja aamen. Et voinut sitä enää paremmin sanoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe