poistettiinko

viestini?

herättelin tänään aiemmin keskustelua barry trotterista ja huomasin myöhemmin viestini poistetun. MIKSI? onko harry potterit liian pyhä asia? tuskin tsh-fanitkaan suuttuvat loru sorbusten herrasta...pientä rajaa sensurointiinkin.

18

1183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Niin muuten onkin poistettu..katsoin just sammaa =)
      Mutta kun aiheena on Harry Potter, niin eihän se silleen kuulu aiheeseen

      • Miten voit väittää, että Harry Potter-parodiat eivät liity Harry Potteriin?


      • ...
        Pat_Bateman kirjoitti:

        Miten voit väittää, että Harry Potter-parodiat eivät liity Harry Potteriin?

        "Suuren suosion saavuttanut Harry Potter valloittaa maailmaa. Keskustele kirjoista ja elokuvista." sanotaan tästä sivustosta.
        Eli Harry Potter -kirjoista, ei parodioista :D
        Älä ota mua niin tosissani :D

        Mutta kyllähän niistä saa puhua, mutta mietin vain syytä, miksi se viesti poistettiin, koska se oli asiallinen viesti tästä barry trotterista.


      • ... kirjoitti:

        "Suuren suosion saavuttanut Harry Potter valloittaa maailmaa. Keskustele kirjoista ja elokuvista." sanotaan tästä sivustosta.
        Eli Harry Potter -kirjoista, ei parodioista :D
        Älä ota mua niin tosissani :D

        Mutta kyllähän niistä saa puhua, mutta mietin vain syytä, miksi se viesti poistettiin, koska se oli asiallinen viesti tästä barry trotterista.

        Joo, maalaisjärjen käyttö on sallittua kun mietitään, kuuluvatko Potter-parodiat Potter-palstalle.

        Jos se viesti oikeasti poistettiin sen vuoksi, että se oli Potter-parodiasta, niin seriffi on taas käyttänyt määräysvaltaansa vähän mielihaluisesti.

        On myös mahdollista, että hän poisti sen ihan vain huvin ja urheilun vuoksi.


      • ...
        Pat_Bateman kirjoitti:

        Joo, maalaisjärjen käyttö on sallittua kun mietitään, kuuluvatko Potter-parodiat Potter-palstalle.

        Jos se viesti oikeasti poistettiin sen vuoksi, että se oli Potter-parodiasta, niin seriffi on taas käyttänyt määräysvaltaansa vähän mielihaluisesti.

        On myös mahdollista, että hän poisti sen ihan vain huvin ja urheilun vuoksi.

        You never know :)


    • animagus

      Minusta Barry Trotterit kyllä kuuluvat Harry Potter -palstalle. Minne muualle ne kuuluisivat? Barry Trotter -palstalle (jokaiselle kirjalle oma palstansa, jee...), yleiseen kirjallisuusaiheiseen keskusteluun (mistä niitä eivät Potter-fanit huomaa) vai minne? Noh...

      Joo, niin niistä Trottereista: niitä on vihdoin alettu kääntää suomeksi, ensimmäisen pitäsi ilmestyä tänä vuonna! Linkki kustantajan sivuille: http://www.sammakko.com/kirjat_ja_kirjailijat/Barry_Trotter/index.php

      Olen lukenut ensimmäisen kirjan englanniksi ja minusta se oli ihan hyvä. Kiva, että sarja aiotaan kääntää myös suomeksi!

      • sansku

        kirjakaupasta? kiinnostaisi ostaa...


      • tilakset

      • syystä

      • animagus
        syystä kirjoitti:

        linkki ei toimi, mutta yritys hyvä...

        ...kohtapuoliin kirjakaupoista. Kirja ilmestyi 5.10. ja sitä oli jo myynnissä ainakin Turun kirjamessuilla. Kirjaa ei välttämättä ole vielä kirjakaupoissa, mutta kannattaa pitää silmänsä auki! Kustantajan www-sivut: http://www.sammakko.com/ .


    • edes kantaa?

      haloo? itse viestin poistaja ei ota edes kantaa kysymykseen...kummallinen valvoja tällä palstalla.

    • Minun kuuluu valvoa palstaa, siihen ei velvoiteta sitä, että juttelen täällä muiden kanssa tai vastailen kysymyksiin. Minut tavoittaa edelleen osoitteesta:
      [email protected]

      • Varmaan pitää ottaa yhteyttä Suomi24:n ylläpitäjiin ja kysyä vähän, että mitäs siihen seriffin työnkuvaan kuuluu. Jotenkin voisi kuvitella, että jos palstalla on seriffiä koskevia epäselvyyksiä, seriffi olisi velvoitettu vastaamaan niihin. Ja muutenkin tämä heikonpuoleinen tehtävien hoitaminen vaatii jo ylläpitäjien huomion.


      • Pat_Bateman kirjoitti:

        Varmaan pitää ottaa yhteyttä Suomi24:n ylläpitäjiin ja kysyä vähän, että mitäs siihen seriffin työnkuvaan kuuluu. Jotenkin voisi kuvitella, että jos palstalla on seriffiä koskevia epäselvyyksiä, seriffi olisi velvoitettu vastaamaan niihin. Ja muutenkin tämä heikonpuoleinen tehtävien hoitaminen vaatii jo ylläpitäjien huomion.

        Kyllä minä hoidan hommani. Kuten sanoin, niin ottakaa ystävällisesti yhteyttä osoitteeseen:
        [email protected]
        Siellä voitte kysellä mitä haluatte, vastauksen kyllä saa.

        Valitan, että vahingossa poistin kyseisen viestin. Voitte laittaa sen kyllä uudestaan.


      • santakulta^^
        blue-tree kirjoitti:

        Kyllä minä hoidan hommani. Kuten sanoin, niin ottakaa ystävällisesti yhteyttä osoitteeseen:
        [email protected]
        Siellä voitte kysellä mitä haluatte, vastauksen kyllä saa.

        Valitan, että vahingossa poistin kyseisen viestin. Voitte laittaa sen kyllä uudestaan.

        jahas... noh, voihan asia olla niinkin, muttah.. uskoni kallistuu toiseen suuntaan :P :S


      • santakulta^^ kirjoitti:

        jahas... noh, voihan asia olla niinkin, muttah.. uskoni kallistuu toiseen suuntaan :P :S

        Laittakaa vain uudestaan, olkaa hyvät :D


      • Pat Bateman
        blue-tree kirjoitti:

        Kyllä minä hoidan hommani. Kuten sanoin, niin ottakaa ystävällisesti yhteyttä osoitteeseen:
        [email protected]
        Siellä voitte kysellä mitä haluatte, vastauksen kyllä saa.

        Valitan, että vahingossa poistin kyseisen viestin. Voitte laittaa sen kyllä uudestaan.

        Miten viestien poistaminen toimii? Onko se kiinni yhdestä napista, vai tuleeko ruudulle joku poistamisen varmistus? En nimittäin käsitä, miten viestejä poistetaan vahingossa. Voisitko valaista tyhmempää?


      • Pat Bateman kirjoitti:

        Miten viestien poistaminen toimii? Onko se kiinni yhdestä napista, vai tuleeko ruudulle joku poistamisen varmistus? En nimittäin käsitä, miten viestejä poistetaan vahingossa. Voisitko valaista tyhmempää?

        Viestejä voi poistaa vahingossa muiden yhteydessä. En muuta paljasta :) Salaisuuksia...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe