Olen vast´ikään saanut ikiomaksi (!) tämän kannettavan ja tahtoisin selkokielisiä ohjeita treffipalstan ja profiilin käyttöön. Näyttää tuota ohjetta olevan sivuillakin, mutta käyttäjien kokemuksia kaipaisin. Mikä on suurin virhe niiden käytössä? Kohdataanko niiden avulla oikeasti? Nyt ei näytä pääsevän kirjautumaan, voisin näin ohjeiden avulla pohjustaa tulevaa treffaamista.
Minusta yksistään nimimerkin keksiminen tuottaa päänvaivaa...kuinka iso merkitys on valokuvalla?
Kertokaa ja opastakaa noviisia, sitä paitsi olen tietooneenkin käytössä aika avuton. Intoa ja kiinnostusta kyllä on ja tarvettakin yksinolon poistoon vaikka tällä tavalla...
Hyviä neuvoja kaivataan
4
500
Vastaukset
- Jermu
yleisellä tasolla, eli ei siis treffijuttuihin koskien.
Muistathan, että laittamasi valokuvat pysyvät sitten nettiympyröissä "ikuisesti". Jos joku downloadaa sun gallerian sen tietoineen (valokuvineen yms.) niin sen voi aina laittaa uudelleen ja uudelleen jakeluun, vaikka olisit poistanut itse gallerian tiedot. Luvatontako...No ei ne siitä piittaa.
Kerro itsestäsi vain tasan sen verran, kuin olet valmis muutenkin tuikituntemattomalle baarissa vaikkapa kertomaan.
Muista että siellä netissä pyörii paljon sellaisia hahmoja, jotka valehtelee ihan kympillä ja ne keräilee tietoja muista.
Kriittisyyttä siis peliin ja iso läjä onnea. Toivottavasti löydät jonkun sellaisen ihmisen, joka on sinulle rehellinen. - xxx
Älä laita mitään profiilia ja kuvaa varsinkaan. Et kai halua esittäytyä kenelle hyvänsä täällä hiipparoivalle hörhölle? Jos haluat sitten jollekin esittäytyä, voit näytetööä kuviasi sähköpostissa. Keskustelu on paras esittely.
Monet prifiilin ja kuvan laittaneet ovat katuneet. Kukaan sitä laittamaton ei! - Alffi-06
..lähde omista lähtökohdistasi (opit tarvitavat jutut hetkessä) ole rehellinen mutta pidä huolta myös itsestäs, älä usko kaikkea mitä luet tai näet, terveellinen kriittisyys kannattaa varata mukaan, muista että siellä toisessakin päässä on oikea ihminen, joskus ihan oikean oikeakin joka on sitä mitä sanoo olevansa, joskus taas saattaa olla jotain muuta, opettele tulkitsemaan kirjoitettua viestiä, siitä puuttuu äänenpainot, eleet ja ilmeet, jolloin huumorilla kirjoitettu voi vaikuttaa ärsyttävältä, ja tosissaan sanottu huumorilta, tuossa muutama asia jotka sanoisin "harjoittelijalle", mutta muuten tervetuloa tietotekniikan ihmeelliseen maailmaan.
Onnittelut kannettavasta ja iloa uuden oppimiseen. Aika nopeasti huomaat, että systeemit ovat melko käyttäjäystävällisiä ja tuntuvat hetken päästä ihan helpoilta. Aina oppii uuttakin.
Ainakin minusta keskustelupalstat ovat ihan mukava foorumi. Tarvittaessa voi huvin lisäksi saada toisilta keskustelijoilta monenlaista opastusta ja tietoakin. Sen tiedon oikeellisuuden suhteen kannattaa tietysti olla kriittinen.
Omasta galleriasivustani minulla ei ole ollut yhden vuoden kokemuksen jälkeen mitään harmia. Minusta on ihan mukavaa, että ihmiset voivat halutessaan käydä katsomassa, millainen ihminen on kirjoituksen takana. Olen tietysti kertonut itsestäni juuri sen verran kuin itse halusin. Laitoin omalle galleriasivulleni myös sähköpostiosoitteen, jonka avasin silloin samaan aikaan. Ainoastaan yksi ihminen lähetti joskus pari ikävänsävyistä viestiä, jotka jätin kohteliaan vastauksen jälkeen omaan arvoonsa. Kaikki muut viestit ovat olleet ihan mukavia ja asiallisia. Muutaman ihmisen kanssa käymme myös yksityistä kirjeenvaihtoa, joka käynnistyi tuon osoitteeni kautta.
Nimimerkistä minä lukisin mielelläni onko kyseessä nainen vai mies. Ehdotan, että teet valmiiksi listan sopivista nimimerkeistä, koska ensimmäinen keksimäsi saattaa olla jo varattu.
Me voisimme halutessasi ryhtyä kummeiksi ja auttaa sinua sopivan nimimerkin valitsemisessa. ;) Ehdotan, että mietit millaiset sanat kuvaavat sinua parhaiten ja jatkat siitä.
Kysyit suurimmasta virheestä.
Niistä tulee mieleeni, että liiallinen hyväuskoisuus voi olla vaarallista. Täällä liikkuu monenlaisia ihmisiä, joista kaikki eivät ole rehellisiä. Kannattaa pitää terveesti varansa, erityisesti jos/kun lähdet deittailemaan. Deittipalstalta voit varmaan saada niistä asioista lisää tietoa.
Mielestäni tämä on todella mukava ja helppo tapa kohdata ihmisiä tarvitsematta aina lähteä liikkeelle.
Toivotan sinulle paljon mukavia, mielenkiintoisia hetkiä kannettavasi ääressä ja onnea myös etsinnällesi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791492
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431091No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1951070Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38765- 14690
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30681Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21680- 37673
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .18610