Gallup: Sukupuut

Isoisoisä

Kuinka pitkän sukupuun olet saanut? Itse olen saanut vasta kolmanteen sukupolveen =)

7

553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adonia

Itselläni oli mukava suku, joka kuitenkin hävisi kun käyttäjätiliini tuli joku vika :'( No joo, ei sekään kyllä ollut ku kolmanteen sukupolveen asti xD Mut kumminkin, olin jo pelannut niillä ihan hemmetin paljon.

• rakas

kuudenteen sukupolveen oon saanu

• Pitkään pelannut

Olen pelannut The Sims 2-peliä jo hyvin kauan. Olen pelannut sitä tasan yhdellä suvulla, joten se on melko iso.

Suvusta voin kertoa myös sen, että siinä on esiintynyt jonkin verran sisäsiittoisuutta esimerkiksi sisarukset tekivät keskenään lapsia ilman koodeja, vaan jonkun bugin takia ja mies teki lapsenlapsenlapsensa kanssa lapsia.

Ja jos olen tarvinnut sukuun "uutta verta", olen tehnyt suvun edustajalle uuden yksittäisen simin puolisoksi, mutta muuten suku on kasvanut paljon omin voimin.

Kenties vähän sairasta, mutta minkäs sille voi...

• Pitkään pelannut

Eli sukupolvieni määrä riippuu hyvin paljon mitä/kenen jälkeläisiä katsoo ja tutkailee.

Suvusta on ihan mahdotonta saada piirrettyä järkevää sukupuuta, olen kokeillut. Se on niin iso ja sekava.

• onn

lyhyt mutta hyvä!

Eli: Lynda Lopez
      ||
      ||
      Lenita Lopez ==== Lehtori Lopez
      ||
      ||
      Joona==Lassi==Mikko==Outi

• pelannut olen paljon ja suku on karttunut... Pelasin monella perheellä, todella monella... ja täst seuras vaan se et loppujen lopuksi kaikki oli jotenkin sukua kaikille... Tein omia luomuksia ja pelasin myös valmiilla perheillä...

en muista nyt et moneenko sukupolveen pääsin, kun piti peli poistaa ja asentaa uudelleen.... Nyt taas toimii ja kovasti teen uusia perheitä ja ja ja....

• The sims 2 hullu

kuuteen tai seitsemään en muista kun peli piti poistaa ennen kun asensin yliopiston

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2295
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2188
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1559
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      13
      1464
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1241
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      100
      1131
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1067
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      923
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      18
      828
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      122
      798
    Aihe