hei molopäät ku haukuitte että kuuluu ääniä vaikka ois kuinka äänettömällä niin osaattekoha edes laittaa koko puhelinta äänettömäksi?:D taitaa olla palikka käyttäjät kyseessä..;D mä ku pistän kyseisin puhelimen äänettömäksi niin se todellakin on äänetön.siinä perustilassa ku avaatte sen läpän..sitten painatte pitkään oikeassa alakulmassa olevaa mikä hakara aita näppäin toi onka ja siinä on niinku kaiuttimen kuva kans niin kyllä menee hiljaiseksi:D
eipä mulla muuta.
samsung sgh-330 äänet
2
383
Vastaukset
- Nanika
..että kaikki eivät ole luontaisia Samsungin teknologiaan tottuneita. Itse kun aikaa sitten vaihdoin Nokiasta Samsungiin, sain udella vaikka kuinka kauan miten puhelimen saa äänettömälle. Ohjekirjassa kun risuaidan painamisesta pohjaan ei mitään mainittu.
Joten turha on elvistellä omilla osaamisillaan.
Nokiassa onkin fiksu logiikka kun on profiilit ja saa erikseen valita piippaukset, kovat äänet, normaalit ja äänettömät. Tässä suhteessa Samsung on edistyksestä jäljessä, ainakin omasta mielestäni ;P
Ei minullakaan sitten mitään muuta.se on kyllä ihan totta että noi profiilit ois jees tossa samsungissa.herätyskello on iha kiva ku sitä ei tarvii joka ilta erikseen aina laitella..:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1416861- 604077
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233802Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1373746Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253065Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.413005Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla372916Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422570- 462402
- 492364