Varmaan kysytty jo, mutta kysynpähän kuitenkin...
Huijauskoodeja kyllä löytyy, mutta kun neuvotaan kirjoittamaan koodi pelin aikana, niin MIHIN, kun mitään ruutua ei ilmesty eikä löydy ?
Kiitti kaikille vaivautuneille ja syksyn jatkoa toivottaapi "pelifriikki" !
Pc-koodien asennus GTA San Andreas
16
1632
Vastaukset
- ......
Kirjoitat vaan suoraan pelatessasi. Siis ei siihen mitään ruutuja tule.
- Hitman
Kokeillaan, miten käy... kiitos vaan.
- Hitman
...yks juttu. Välillä eteen tulee ärsyttävän hankalala tehtävä, kuten "auton pompotus" sen ekan oman auton jälkeen. Jos feilaa, niin taas koko homma kaikkine auton tuunaamíseen uusiksi. Ei jaksais aina jauhaa samaa, joten miten skipata 1 tehtävä ?
PS. Tietenkin skippaus ei ole pelin idea, mutta haluttais tallentaa välillä. "Quicksavea" ei tunnu olevan... Taas kiitos jo etukäteen vinkkaajille ! - .....
Hitman kirjoitti:
...yks juttu. Välillä eteen tulee ärsyttävän hankalala tehtävä, kuten "auton pompotus" sen ekan oman auton jälkeen. Jos feilaa, niin taas koko homma kaikkine auton tuunaamíseen uusiksi. Ei jaksais aina jauhaa samaa, joten miten skipata 1 tehtävä ?
PS. Tietenkin skippaus ei ole pelin idea, mutta haluttais tallentaa välillä. "Quicksavea" ei tunnu olevan... Taas kiitos jo etukäteen vinkkaajille !En nyt oikein ymmärtänyt. Mulle se oli kyllä aika helppo ja pääsin ekalla kerralla läpi. Ei sitä samaa tarvitse uudestaan tehdä jos on läpi päässyt.
- ???
..... kirjoitti:
En nyt oikein ymmärtänyt. Mulle se oli kyllä aika helppo ja pääsin ekalla kerralla läpi. Ei sitä samaa tarvitse uudestaan tehdä jos on läpi päässyt.
noi auton pompotuksen kontrollit on? ku koetan renkata joka nappua eikä silti tapahdu mitää?
- pensasvilistäjä
??? kirjoitti:
noi auton pompotuksen kontrollit on? ku koetan renkata joka nappua eikä silti tapahdu mitää?
Ne autonpompotustehtävän kontrollit on num lockin puolella.
- Hitman
Hitman kirjoitti:
PS. Tietenkin skippaus ei ole pelin idea, mutta haluttais tallentaa välillä. "Quicksavea" ei tunnu olevan... Taas kiitos jo etukäteen vinkkaajille !Eli tylsää pelissä on se, että jos feilaa, niin kestää "kauan" päästä yrittämään uudelleen koska pelaaja palaa joko kotiinsa (yleensä), sairaalaan tai poliisiasemalle. Onneksi siirtymäjaksot saa skipattua enterillä, mutta silti...Pikatallennus juuri ennen tehtävää nopeuttaisi hommaa.
- Cmazy
Hitman kirjoitti:
Eli tylsää pelissä on se, että jos feilaa, niin kestää "kauan" päästä yrittämään uudelleen koska pelaaja palaa joko kotiinsa (yleensä), sairaalaan tai poliisiasemalle. Onneksi siirtymäjaksot saa skipattua enterillä, mutta silti...Pikatallennus juuri ennen tehtävää nopeuttaisi hommaa.
jaksa matkustaa kannattaa ladata sa teleport.
http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=893
Se pistetään taustalle päälle ja sitten kun haluaa johonkin paikkaan pitää vain klikata kartalta paikkaa ja painaa teleport. Tuolla pääsee myös are69:n ja liberty cityyn. - PIRU98
Hitman kirjoitti:
PS. Tietenkin skippaus ei ole pelin idea, mutta haluttais tallentaa välillä. "Quicksavea" ei tunnu olevan... Taas kiitos jo etukäteen vinkkaajille !ketä kiinostaa et auto menee mäsäks joss oot jossaintehtäväss miss pitää drifaaa autolla nii nee te vaa se nii pääset tehtävän läpi ja mee sun kotii auto talliin siel se korjautuu!!!
- kylmäkalkkuna
Cmazy kirjoitti:
jaksa matkustaa kannattaa ladata sa teleport.
http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=893
Se pistetään taustalle päälle ja sitten kun haluaa johonkin paikkaan pitää vain klikata kartalta paikkaa ja painaa teleport. Tuolla pääsee myös are69:n ja liberty cityyn.mistä se teleport ladataan siihen:) :D
sinä joka pistit tämän asiattomaks viestiks niin kerro perustelut siihen.koska tämä on aivan asiallinen keskustelu
- tarviin apua sanukan asennu...
mulla oli toi sanukka eli san andreas koneella ja sitten laitoin siihen sen gta finland beta 1.1 ja sitten beta 1.11 ja kun ei toiminu kummallakaan niin poistin kaikki tiedostot niin kun laitan levyn sisään niin siinä ei ole sitä install kohtaa mutta koetin laittaa play gta san andreas mutta ei tapahtunut mitään. voisinko saada apua vaikka oon tämmönen säälittävä hölmö.
- jarottaja
kun mä asennan GTA SAta nii ku tos kysytää jotai helvetin koodia laitan ny mitä siinä lukee :LIITY MUKAAN!! soita numeroon 070087881
Kun olet saanut asennus koodin, syötä se ja paina ENTERIÄ jatkaaksesi ohjelman asennusta
KIITOS AVUSTASI!
mä en tiedä mihin laitetaan koodit pc:llä kun mun ohjaimessa on numerot ja koodit on kirjaimii
- tietämätön
oon vähän kokematon mut mistä gta suomi finlandin voi saada
- koodihullu
mul on seitsemän lappuu koodeja mut vaa gta sandandreaseen ja ne on pleikkari kakkoselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448961
- 785472
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383934Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543302- 503260
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273165- 412276
- 341932
- 2091747