Pc-koodien asennus GTA San Andreas

Hitman

Varmaan kysytty jo, mutta kysynpähän kuitenkin...
Huijauskoodeja kyllä löytyy, mutta kun neuvotaan kirjoittamaan koodi pelin aikana, niin MIHIN, kun mitään ruutua ei ilmesty eikä löydy ?
Kiitti kaikille vaivautuneille ja syksyn jatkoa toivottaapi "pelifriikki" !

16

1740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      Kirjoitat vaan suoraan pelatessasi. Siis ei siihen mitään ruutuja tule.

      • Hitman

        Kokeillaan, miten käy... kiitos vaan.


      • Hitman

        ...yks juttu. Välillä eteen tulee ärsyttävän hankalala tehtävä, kuten "auton pompotus" sen ekan oman auton jälkeen. Jos feilaa, niin taas koko homma kaikkine auton tuunaamíseen uusiksi. Ei jaksais aina jauhaa samaa, joten miten skipata 1 tehtävä ?
        PS. Tietenkin skippaus ei ole pelin idea, mutta haluttais tallentaa välillä. "Quicksavea" ei tunnu olevan... Taas kiitos jo etukäteen vinkkaajille !


      • .....
        Hitman kirjoitti:

        ...yks juttu. Välillä eteen tulee ärsyttävän hankalala tehtävä, kuten "auton pompotus" sen ekan oman auton jälkeen. Jos feilaa, niin taas koko homma kaikkine auton tuunaamíseen uusiksi. Ei jaksais aina jauhaa samaa, joten miten skipata 1 tehtävä ?
        PS. Tietenkin skippaus ei ole pelin idea, mutta haluttais tallentaa välillä. "Quicksavea" ei tunnu olevan... Taas kiitos jo etukäteen vinkkaajille !

        En nyt oikein ymmärtänyt. Mulle se oli kyllä aika helppo ja pääsin ekalla kerralla läpi. Ei sitä samaa tarvitse uudestaan tehdä jos on läpi päässyt.


      • ???
        ..... kirjoitti:

        En nyt oikein ymmärtänyt. Mulle se oli kyllä aika helppo ja pääsin ekalla kerralla läpi. Ei sitä samaa tarvitse uudestaan tehdä jos on läpi päässyt.

        noi auton pompotuksen kontrollit on? ku koetan renkata joka nappua eikä silti tapahdu mitää?


      • pensasvilistäjä
        ??? kirjoitti:

        noi auton pompotuksen kontrollit on? ku koetan renkata joka nappua eikä silti tapahdu mitää?

        Ne autonpompotustehtävän kontrollit on num lockin puolella.


      • Hitman
        Hitman kirjoitti:

        ...yks juttu. Välillä eteen tulee ärsyttävän hankalala tehtävä, kuten "auton pompotus" sen ekan oman auton jälkeen. Jos feilaa, niin taas koko homma kaikkine auton tuunaamíseen uusiksi. Ei jaksais aina jauhaa samaa, joten miten skipata 1 tehtävä ?
        PS. Tietenkin skippaus ei ole pelin idea, mutta haluttais tallentaa välillä. "Quicksavea" ei tunnu olevan... Taas kiitos jo etukäteen vinkkaajille !

        Eli tylsää pelissä on se, että jos feilaa, niin kestää "kauan" päästä yrittämään uudelleen koska pelaaja palaa joko kotiinsa (yleensä), sairaalaan tai poliisiasemalle. Onneksi siirtymäjaksot saa skipattua enterillä, mutta silti...Pikatallennus juuri ennen tehtävää nopeuttaisi hommaa.


      • Cmazy
        Hitman kirjoitti:

        Eli tylsää pelissä on se, että jos feilaa, niin kestää "kauan" päästä yrittämään uudelleen koska pelaaja palaa joko kotiinsa (yleensä), sairaalaan tai poliisiasemalle. Onneksi siirtymäjaksot saa skipattua enterillä, mutta silti...Pikatallennus juuri ennen tehtävää nopeuttaisi hommaa.

        jaksa matkustaa kannattaa ladata sa teleport.
        http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=893
        Se pistetään taustalle päälle ja sitten kun haluaa johonkin paikkaan pitää vain klikata kartalta paikkaa ja painaa teleport. Tuolla pääsee myös are69:n ja liberty cityyn.


      • PIRU98
        Hitman kirjoitti:

        ...yks juttu. Välillä eteen tulee ärsyttävän hankalala tehtävä, kuten "auton pompotus" sen ekan oman auton jälkeen. Jos feilaa, niin taas koko homma kaikkine auton tuunaamíseen uusiksi. Ei jaksais aina jauhaa samaa, joten miten skipata 1 tehtävä ?
        PS. Tietenkin skippaus ei ole pelin idea, mutta haluttais tallentaa välillä. "Quicksavea" ei tunnu olevan... Taas kiitos jo etukäteen vinkkaajille !

        ketä kiinostaa et auto menee mäsäks joss oot jossaintehtäväss miss pitää drifaaa autolla nii nee te vaa se nii pääset tehtävän läpi ja mee sun kotii auto talliin siel se korjautuu!!!


      • kylmäkalkkuna
        Cmazy kirjoitti:

        jaksa matkustaa kannattaa ladata sa teleport.
        http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=893
        Se pistetään taustalle päälle ja sitten kun haluaa johonkin paikkaan pitää vain klikata kartalta paikkaa ja painaa teleport. Tuolla pääsee myös are69:n ja liberty cityyn.

        mistä se teleport ladataan siihen:) :D


    • sinä joka pistit tämän asiattomaks viestiks niin kerro perustelut siihen.koska tämä on aivan asiallinen keskustelu

      • tarviin apua sanukan asennu...

        mulla oli toi sanukka eli san andreas koneella ja sitten laitoin siihen sen gta finland beta 1.1 ja sitten beta 1.11 ja kun ei toiminu kummallakaan niin poistin kaikki tiedostot niin kun laitan levyn sisään niin siinä ei ole sitä install kohtaa mutta koetin laittaa play gta san andreas mutta ei tapahtunut mitään. voisinko saada apua vaikka oon tämmönen säälittävä hölmö.


    • jarottaja

      kun mä asennan GTA SAta nii ku tos kysytää jotai helvetin koodia laitan ny mitä siinä lukee :LIITY MUKAAN!! soita numeroon 070087881

      Kun olet saanut asennus koodin, syötä se ja paina ENTERIÄ jatkaaksesi ohjelman asennusta

      KIITOS AVUSTASI!
      __________
      koodi |__________|

      sinun pitää soittaa 1 kertaa saadaksesi koodin. puhelun hinta 2€/MIN. voimassa vain seuraavissa: SUOMI/FINLAND. Jos törmäät ongelmiin vieraile: http://www.shareware.pro/support



      NII MITÄ VITTUU PITÄIS TEHDÄ??!!!?!?!?!?!?!?

    • kylmäkalkkuna

      mä en tiedä mihin laitetaan koodit pc:llä kun mun ohjaimessa on numerot ja koodit on kirjaimii

    • tietämätön

      oon vähän kokematon mut mistä gta suomi finlandin voi saada

    • koodihullu

      mul on seitsemän lappuu koodeja mut vaa gta sandandreaseen ja ne on pleikkari kakkoselle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe