En löydä Kathyn kuuluisaa kotisivua edes googlettamalla, tietäiskö joku osoitteen??
Kathyn kotisivu?
6
1324
Vastaukset
- on kyllä
ollut jo miljardi kertaa aiemminkin täällä mut joo. taitaa olla "vähän" vanhat sivut..
http://www.geocities.com/halva84/halva.html
ja fanisivut
http://bbkathy.50webs.com/- _Juha-Pekka_
Oon ihan rakastunut tuohon tyttöön. Vaikka noi kuvat tuolla fanisivuilla onkin vanhoja, Kathy on todella todella kaunis niissä! Olen myyty.
- r5we56
_Juha-Pekka_ kirjoitti:
Oon ihan rakastunut tuohon tyttöön. Vaikka noi kuvat tuolla fanisivuilla onkin vanhoja, Kathy on todella todella kaunis niissä! Olen myyty.
nii ja ikäähän oli...voi elämä...KATHY ON NIIN SÖPÖ hei vähä rajaa
- naama55555
Olen -84 floridassa syntynyt,pieni tytöntyllerö.Asustelen jyväskylässä ja opiskelen harjun ammattioppilaitoksessa,viestintää ja kuvataidetta.Nautin polttaa tupakkaa ja juoda hyvää viinaa,sekä uida,venytellä,syödä mässyjä,hengailla,nukkua,nauraa,laulaa ja jne.. Horoskoopiltani olen vesimies.Rakastan hyvännäkösiä poikia joilla hyvä kroppa ja suudeltavat huulet!..ja mahtava kuukelskryybe..!=) Kumminkin toivon että tykkäätte kirjotella mailia ja sensemmosta shittiä mulle...
- naama12
Olen -84 floridassa syntynyt,pieni tytöntyllerö.Asustelen jyväskylässä ja opiskelen harjun ammattioppilaitoksessa,viestintää ja kuvataidetta.Nautin polttaa tupakkaa ja juoda hyvää viinaa,sekä uida,venytellä,syödä mässyjä,hengailla,nukkua,nauraa,laulaa ja jne.. Horoskoopiltani olen vesimies.Rakastan hyvännäkösiä poikia joilla hyvä kroppa ja suudeltavat huulet!..ja mahtava kuukelskryybe..!=) Kumminkin toivon että tykkäätte kirjotella mailia ja sensemmosta shittiä mulle...
Jonnekin on hävinneet mutta ehkä me jaksamme elää siitä huolimatta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893564Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253103- 563054
- 612875
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642710Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542697On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622436Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 692138
- 452132