En löydä Kathyn kuuluisaa kotisivua edes googlettamalla, tietäiskö joku osoitteen??
Kathyn kotisivu?
6
1317
Vastaukset
- on kyllä
ollut jo miljardi kertaa aiemminkin täällä mut joo. taitaa olla "vähän" vanhat sivut..
http://www.geocities.com/halva84/halva.html
ja fanisivut
http://bbkathy.50webs.com/- _Juha-Pekka_
Oon ihan rakastunut tuohon tyttöön. Vaikka noi kuvat tuolla fanisivuilla onkin vanhoja, Kathy on todella todella kaunis niissä! Olen myyty.
- r5we56
_Juha-Pekka_ kirjoitti:
Oon ihan rakastunut tuohon tyttöön. Vaikka noi kuvat tuolla fanisivuilla onkin vanhoja, Kathy on todella todella kaunis niissä! Olen myyty.
nii ja ikäähän oli...voi elämä...KATHY ON NIIN SÖPÖ hei vähä rajaa
- naama55555
Olen -84 floridassa syntynyt,pieni tytöntyllerö.Asustelen jyväskylässä ja opiskelen harjun ammattioppilaitoksessa,viestintää ja kuvataidetta.Nautin polttaa tupakkaa ja juoda hyvää viinaa,sekä uida,venytellä,syödä mässyjä,hengailla,nukkua,nauraa,laulaa ja jne.. Horoskoopiltani olen vesimies.Rakastan hyvännäkösiä poikia joilla hyvä kroppa ja suudeltavat huulet!..ja mahtava kuukelskryybe..!=) Kumminkin toivon että tykkäätte kirjotella mailia ja sensemmosta shittiä mulle...
- naama12
Olen -84 floridassa syntynyt,pieni tytöntyllerö.Asustelen jyväskylässä ja opiskelen harjun ammattioppilaitoksessa,viestintää ja kuvataidetta.Nautin polttaa tupakkaa ja juoda hyvää viinaa,sekä uida,venytellä,syödä mässyjä,hengailla,nukkua,nauraa,laulaa ja jne.. Horoskoopiltani olen vesimies.Rakastan hyvännäkösiä poikia joilla hyvä kroppa ja suudeltavat huulet!..ja mahtava kuukelskryybe..!=) Kumminkin toivon että tykkäätte kirjotella mailia ja sensemmosta shittiä mulle...
Jonnekin on hävinneet mutta ehkä me jaksamme elää siitä huolimatta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339