miten hiehot saa talveksi hyvin sisälle että kerkiää ilta lypsylle eikä myöhästy
miten....
8
641
Vastaukset
- ulkona pidetään
ulkona ne pidetään kesät talvet.
- jjj
Voi voi,ei hiehoja lypsetä,ei tule maitoa.Huonosti ei niitä saa sisälle,ne joko menee tai sitten ei
ne lypsetään jos ne on poikineet.
Alkuperäiselle kysyjälle jätä ovi auki, kyllä ne oppii ajan kanssa kulkemaan ( kannattaa opettaa jo ennen poikimista ne lehmien mukana kulkemaan tulevaisuudessa).- jjj
kawasaki250 kirjoitti:
ne lypsetään jos ne on poikineet.
Alkuperäiselle kysyjälle jätä ovi auki, kyllä ne oppii ajan kanssa kulkemaan ( kannattaa opettaa jo ennen poikimista ne lehmien mukana kulkemaan tulevaisuudessa).Ei hiehoja lypsetä,kun hieho poikii siitä tulee sillä hetkellä lehmä
- mutta
jjj kirjoitti:
Ei hiehoja lypsetä,kun hieho poikii siitä tulee sillä hetkellä lehmä
Käytännössä monet sanovat kerran poikineita lehmiäkin hiehoiksi, ainakin vielä jonkin aikaa poikimisen jälkeen.
- lilli
mutta kirjoitti:
Käytännössä monet sanovat kerran poikineita lehmiäkin hiehoiksi, ainakin vielä jonkin aikaa poikimisen jälkeen.
valtaosa kutsuu niitä kyllä ensikoiksi eikä hiehoiksi..
- mää
Voisko salaattifani ja maitofani keksiä jotain järjellistäkin? Tai saahan täällä kysellä mutta miksi pommitatte palstaa... syökää enemmän salaattia ja juokaa maitoa!
- ...niin
Yhdyn edelliseen puhujaan! Voisi siis pikkuisen miettiä mitä kysyy/mistä haluaa keskustella...
Tämä palsta menettää uskottavuutensa, jos joka toinen otsikko kysyy lempieläintä tai jotain muuta yhtä joutavaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416