Olemme ottamassa isoa asuntolainaa ja tuntuu tarpeelliselta laittaa vakuutukset samalla kuntoon... Minulle on jo sairauskulu ja tapaturmavakuutus joita ajattelin täydentää nyt työkyvyttömyysvakuutuksella ja henkivakuutuksella. Kysymykseni koskee terveysselostusta, joka em vakuutuksia hakiessa vaaditaan. Selostuksessa kysytään kaikki lääkärikäynnit ja sairaudet 5 vuoden ajalta. Minulla on ollut esim noidannuoli ja gynegologisia ongelmia. Gyneongelmiin ei ole löytynyt sairautta, PAPA on seurannassa. Onko kenenkään tiedon mukaan noidannuoli tai tuollaiset epäm. gynevaivat henkivakuutuksen tai työkyvyttömyysvakuutukset esteenä. Tai rajataanko ne helposti vakuutuksesta ulos?
onko esteitä?
henkivakuutus
2
326
Vastaukset
- vakaasti että
vakuutusta otettaessa ei ole estettä, mutta kun olette kiltisti maksaneet 10 vuotta ja rahaliikenteen pitäisi kääntyä toisinpäin, löytyy varmasti jokin tyhjentävä pykälä ettei tipu korvausta... mutta ainahan voi kokeilla.
mitä kyselette täältä tämmöisiä asiaoita kysykää pankista suoraan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754331
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1104069BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1612681Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582527Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672387- 1352142
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422087- 501983
- 631740
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551730