Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

14

Kommenttia

857

  1. Ajattelin....

    Notta sukulaasia siellä.. Luhtasela [email protected]
    Ilmajoki
    0
    91
  2. Asiantuntijoita?

    Täältä ei kannata hakea mitään tietoa lv asioista. 99% on tietämättömiä typeryksiä. Tietenki jos haluut vesi vahingon ni
    Vesi ja viemärit
    1
    48
  3. Helena

    T:reen koskipuiston rosso 27.08 T.Herrat Helsingin
    Etsintäkuulutus
    0
    110
  4. Johan Bäckman

    Nyt kun tapahtui Oslossa tämä pommiteko ja murhat saarella niin kinnitetään äärioikeistoon huomio,mutta entäs ääri vasem
    2
    61
  5. koronkiskontaa?

    Kertokaa missä menee koronkiskonnan raja? Eikö pikavipeissä vuotunen korko ole satoja prosentteja?
    Pikavipit
    7
    344
  6. ESTA

    Tein eilen koko perheelle esta luvat,tosi vaivaton tapa ja nopea!Minä olen tyytyväinen uuteen systeemiin.
    Matkakohteet
    7
    1124
  7. kukakohan...

    poisti viestini jossa kirjoitin venäläisten itsetunnosta ja luovutetulle alueelle jääneistä haudoista ja hautakivien koh
    Yleistä Venäjästä
    1
    446
  8. KAYCAN

    Miten puuverhoilu reagoi ajan kanssa tämmöisen muovin alla?Mätäneekö lopullisesti,vai pysyykö kuivana? Onko kelään kokem
    1
    332
  9. IHMETTELEN

    Eikö suomen rajavartijat saa mitään vastaiskua,joka hidastaisi venäläisten läpi pääsyä suomen rajatarkastuspisteessä?Ven
    Yleistä Venäjästä
    6
    1129
  10. Puolaan

    elokuun loppupuolella keskitysleiri kierros omalla autolla,yksi mahtuu kyytiin kiinnostaako?minä poika lähdetään,poika 2
    Puola
    0
    266
  11. MILLAINEN

    Tilanne vaalimaalla tänään?jonotus aika?
    Matkakohteet
    1
    375
  12. Finnair

    OLen tyytyväinen finnairiin,lentänyt muilla yhtiöillä myös,mutta en todellakaan keksi mitään syytä haukkua yhtiötä koko
    Yleistä lentämisestä
    4
    1130
  13. bayliner 2155

    Tervehdys! Minkä kokoisella potkurilla olette saaneet parhaat nopeudet kyseisellä veneellä? Kone on 5.0 l.
    Moottoriveneily
    5
    726
  14. Sotavangit!

    Onko kellään tietoa neuvostoliittoon sodan jälkeen jääneista suomen sotavangeista!Heidän kohtaloistaan!
    Historia
    3
    866