Pojalle pitäis nimi keksiä, vaan ei oo vielä löytnyt sopivaa...Eli haluttais ei kauheen yleinen, mut ei liian erikoinenkaan.myös ns.tavalliset nimet huomioidaan.toiseksi tai 3. nimeksi tulee Johannes.. Sukunimi alkaa r:llä ja on 5 kirjaiminen.Elikkäs nyt kaikki likoon et saadaan pojalle kunnon nimi!!KIItos etukäteen!!
Poika vauvalle nimi!!!
23
2252
Vastaukset
- jotain...
Miko Jesse Johannes
Jiri Jaakko Johannes
Lari Matti Johannes
Rene Arttu Johannes
Veeti Väinö Johannes
Karri Johannes
Mikke Johannes
Samuel Johannes- tarja2
Konsta Juuso Johannes
Janne Eetu Johannes
Kalle Jaakko Johannes
Miska Matti Johannes
Juho Ohto Johannes - sääli lasta
Huh-huh mitä älyvapaita nimiä ----mikke ja rene ja veeti ja .... no, onpahan lapsella jotain pääomaa kun on edes erikoinen nimi, jos ei vaikka muuta kotiväöestä satukaan herumaan ...
- oli
sääli lasta kirjoitti:
Huh-huh mitä älyvapaita nimiä ----mikke ja rene ja veeti ja .... no, onpahan lapsella jotain pääomaa kun on edes erikoinen nimi, jos ei vaikka muuta kotiväöestä satukaan herumaan ...
Älyvapaa koska se olen minä......
täällä saa kait vapaasti ehdotella, ei oo mikään pakko lukea
- heimomies112
Aaro Eemil Johannes
Iivo Santtu Johannes
Onni Lauri Johannes
Nestori Kaapo Johannes
Taavi Samu Johannes
Joel Ossi Johannes
Arttu Vili Johannes - mie taas
Panu Lauri Johannes R....
Kauri Johannes R....
Altti Pauli Johannes R.....
Aarni Johannes R.....
Kunto Samuli Johannes R.....
Elmeri Johannes R.....
Jermu Johannes R.....
Vili Valtteri Johannes R.....
Jarno Johannes R....
Ekku Johannes R....
Miku Johannes R....
Poju Johannes R....
Sisu Mikko Johannes R....
Jesse Johannes R....
Taisto Johannes R.....
No, tuossa muutamia. - minä vain
tässä olisi nimiehdotus mikael samuli johannes
- siili123
Elias Joona Johannes
Miika Jere Johannes
Sami Lassi Johannes
Vili Teemu Johannes
Teemu Johannes
Lassi Johannes
Atte Johannes
Miikka Johannes
Ville Johannes- saaca
Miska Sami Johannes
Timo Olli Johannes
Eelis Henri Johannas
Juho Antti Johannes
Karri Milko Johannes
Niilo Oskar Johannes
Roni Miika Johannes
Petri Ville Johannes
Marko Toni Johannes
- Piija
Kiva poika(vauva)n nimi: Alex/Aleksi Vilhelmi Johannes, Mika Jussi Johannes, Vihtori Juhani Johannes. Ihan pöljiä?:)
- Tessa
Aaron Eetu Johannes
Antti Mika Johannes
Ville Pekka Johannesa
Viljami Harri Johannes
Timo Ossi Johannes
Miikka Petri Johannes
Esa Antti Johannes - on parhaat
Luin ehdotuksia läpi - ja voi hyvänen aika mitä soopaa...
Miksei Matti Johannes olisi hyvä tai Mikko Johannes? Miksi pitää olla Veetiä ja kaikkea kummallista, joista ei saa puhelimessa selvää ja joita ei nimeksi edes tunne ?
Antakaa lapselle kunnon nimi eikä mitään muotihömppää !- Tiipii
Minäkään en itse tykkää kauheen erikoisista nimistä ja oonkin kallistumassa siihen suuntaan et ihan "normaalin" nimen poika saa!Juho on kovasti pyöriny mielessä, mut mies ei oo oikein innostunu...Elikkäs lisää ehdotuksia kehiin!!Ja unohdetaan kaikki erikoisuudet!Aaronkin kuulostaa kivalle, ei liian erikoiselle...hmm,,
- Pike
Tiipii kirjoitti:
Minäkään en itse tykkää kauheen erikoisista nimistä ja oonkin kallistumassa siihen suuntaan et ihan "normaalin" nimen poika saa!Juho on kovasti pyöriny mielessä, mut mies ei oo oikein innostunu...Elikkäs lisää ehdotuksia kehiin!!Ja unohdetaan kaikki erikoisuudet!Aaronkin kuulostaa kivalle, ei liian erikoiselle...hmm,,
Rami,Riku,Olli,Mika,Sami,Timo,Lauri,Eero.Aaro,
- sarkku
Tiipii kirjoitti:
Minäkään en itse tykkää kauheen erikoisista nimistä ja oonkin kallistumassa siihen suuntaan et ihan "normaalin" nimen poika saa!Juho on kovasti pyöriny mielessä, mut mies ei oo oikein innostunu...Elikkäs lisää ehdotuksia kehiin!!Ja unohdetaan kaikki erikoisuudet!Aaronkin kuulostaa kivalle, ei liian erikoiselle...hmm,,
Eetu Pekka Johannes
Ossi Aaro Johannes
Olli Juho Johannes
Aaro Anssi Johannes
Aaro Juho Hannes - Poison
Veeti on kylläkin ihan tavallinen suomalainen nimi, ikävää jos sinä et saa suomen kielestä selvää sen vertaa. Kyseistä nimeä ollaan annettu jo 1800-luvulla. Ja mitä muotihömppään tulee, on tuo sinun Mikkokin ollut aikoinaan muotinimi, omalla luokallani oli niitä useampia ja joutui aina laittamaan sukunimen perään jotta tiesi kenestä puhui. Muotihömppää hyvinkin, vaikka ihan hieno nimi toki onkin.
- saa PUHELIMESSA
Veeti-nimestä selvää, onhan siinä ihan suomalaiset kirjaimet
- sopisko
kun sukunimi alkaa R:llä...
joko leo samuel johannes tai leo johannes
- tiipii
Elikkäs meidän poijasta tulee Onni ____ Johannes...nyt vaan pitäis tohon väliin keksiä hyvä nimi...
- Gil
Sauli
tai: Elo, Eino, Heino, Lauri, Mauri.. - kai mikään muu
kuin Onni Ukko Johannes ja se on siinä...
- aada
Onnin ja Johanneksen väliin voisi sopia jokin näistä:
Antton, Arttur, Aksel, Pekka, Erno, Erik, Jarno, Jesse, Kaapo, Kalle, Mikko, Marko, Rikhard, Sulo, Santer, Teemu.
Mitä mieltä olet??! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437