kertokaapa pelottavin kauhuleffa?itsellä kolahti aika pahasti tuo godspend jos nyt muistan nimen oikein.
pelottavin leffa
10
1787
Vastaukset
- C.K
Halloween - naamioiden yö.
Näin sen ensimmäisen kerran ainakin 9-vuotiaana ja sen ansiosta näin monta kuukautta painajaisia.
Se onnistui pelottamaan minua.- tyttö
Stephen Kingin IT!!! Pennywise on ehdottomasti kamalin olento ikinä! Se voittaa helposti kaikki lima-alieni-örkit! Kammottavaa...
- 53525fghfg
Pelottavampi kuin Halloween.
- trhgfh
Eli Manaaja on kyllä aina yhtä karmiva...
- Kyyrölän Arvo
Ton jälkeen ei meinannut saada unta silmään.
- sain
kyllä monia painajaisia ja harhanäkyjä. Näin aina kaikkien käytävien ja huoneiden päässä sellasen yöpaitaan pukeutuneen pikkutytön, jonka silmät muljahti aina kun sen ohi yritti mennä.
Myöhemmin, katsottuani leffan vanhempana se kyllä lähinnä nauratti. Huono homma kun kaikki lapsuudessa niin huiput leffat onkin nykyään ihan sontaa. Ei pitäis mennä niitä enää katsomaan, särkyy vaan mukava illuusio tai muisto.Moni lapsuudessa äärettömän pelottava leffa saa vanhemmiten lähinnä hämmennystä aikaan: Mikä tässä oikein pelotti ja sai säpsähtelemään silloin muksuna?
Elm Streetit, Poltergeistit, Manaaja, Se ym. eivät enää nykyään säpsäyttele samalla tavalla kuin muinoin :/
Tuoreemmistä leffoista Tiedän mitä teit viime kesänä, My little eye, Kauna ja Saw tulevat ekana mieleen. Nämä ainakin saivat "tuntemaan" jotakin ;)
- Aksu
Ei varsinaisesti kauhuleffa, mutta erittäin karmiva silti. Lapsinäyttelijä oli vakuuttava ja vieläkin karmii kohtaus, jossa auton alle jäänyt pyöräilijä tuijottaa ikkunan takaa. Brrr...! =0
- idiootti
Eikös "Hohto" ole hirveä elokuva? Varsinkin öisin? Pimeässä? Täysillä volyymit? Eikö "Hohto" ole silloin hirveä leffa, vaikka onkin 80-luvun leffa?
- Slash's Hat
Elm streetit ovat mun mielest huumorikauhua:D
Kannattaa nähdä ainakin ykkösen, mieluiten kaikki.
Mutta kysymykseen, Hellraisereiden katsominen yksin keskellä yötä antaa kyl hyvät vibat/kiksit jos diggaa kauhua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai877853Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424698Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414311Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit442526Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.921371Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress391188- 341180
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391130Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1661060Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?621038