Kertokaas San Andreaksen himopelaajat,
oletteko nähneet jotakin erikoista metsissä
Shady Creeks ja Back o'beyond? Viittaan tällä huhuihin isojaloista, sun muusta mitä siellä väitetään nähdyn. Varma juttuhan on ghost Glendalet, jotka eivät korjaannu Pay'n Sprayssa.
Missä tilanteessa näitte jos näitte, olitteko ajoneuvossa, kävellen, paikallaan? Näissä metsäalueissa ei ole pahemmin aktiviteetia, joten voisi kuvitella, että sinne olisi jotain jemmattu.
Entä onko Area 69 liepeillä ollut mitään erikoista? Itse en ole nähnyt mitään enempää, kuin mitä "virallisiin" karttoihin on merkitty.
jotakin
metsissä?
1
150
Vastaukset
tuo huhu on jo yli vuos sitten virallistettu ettei sellasta ole joten se siitä.niin sanottuja haamu autoja joita ei voi korjata on sielä sun täälä.are 69 lähistössä ei ole mitään erikoista tämä on GTA ei mikään alien tai lasten satu peli jossa juoksee isojalkoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980