Olemme kutsuneet vaaviamme Intsuksi syntymästä asti ja nyt pitäisi keksiä etunimi, josta tuo olisi hyvä lempinimi.
Inna ei käy.
Tyttösellemme nimi
22
1491
Vastaukset
- ehdotan
Inaria! Inari on kaunis ja harvinaisempi nimi.
- olisi
Inkeri?
- aada
Minttu tai Ilona???
- oisko
Iida
Iina
- sopisi
IINES siis
- iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Immi, Ilta, Irja, Irma, Irene, Ilma, Ilmi, Irina, Irmeli...
- äiti-74
Tuli heti mieleeni Inka.......=0)
- mummi
Irinja
Ida-Liina
Ida-Lotta
Ilse
Ingela
Isabella
Isa
Isa-Maria
Isadora - Täti
Inka-Sofia
Inka-Liisa
Inkeri
Iina-Roosa - sitten
koko rimpsu I:llä Iiris Ida Ilona
- se tulee:
INESSA! Mitä mieltä??
iina
irina
irma
ilona
ida/iida
iiris
inkerientäs inka?
- vaihoehtoja
Inka
Ilona
Iida
Iita
Iiris
Immi - Mie taas
Ingaa ei ollut varmaankaan ehdotettu vielä?
- ...
Iisa ois myös tosi kiva:)
- Liisa-Maria
????
- kerran
useampaan otteeseen samoja nimiä....
- Lazzarella
Indra tai Indira.
- hanzq
Joku noista?
Tai ehkä Irina, Inari, Iina, Inka..? - Räiskäle
Mahtavia ehdotuksia, tällä hetkellä nimeksi on tulossa
Inka Iita Maaria tai
Inkeri Iita Maaria- aada
Inka on miljoona kertaa parempi nimi kuin Inkeri. Inkeri on RUMA nimi!!!
"Inka Iita Maaria" on siis parempi noista kahdesta.
Pelkkä "Inka Maaria" olisi vielä parempi!
Mutta jos kolmas nimi on tuonne väliin pakko laittaa niin vaihtaisin Iitan esimerkiksi johonkin näistä nimistä:
Liisa, Ilona, Elsa, Minja, Milja, Saana, Nella.
Mitä mieltä noista ehdotuksista?!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42447
- 47427