Vieraskirja kertoo

Mies 47

Ajattelin laittaa itselleni ilmoituksen ja kävin ennakkoon tutustumassa toisten profiileihin ja kiinnitin huomion vieraskirjan teksteihin - ne kyllä kertovat aikalailla tämän porukan tasosta ketä täällä liikkuu.
Mitä avarampi kaula-aukko, sitä enemmän on kaunis!! Heh, heh - mitähän ovat vailla!
Kuva kuin kuva naisella, sitä kehutaan, kuinka kaunis jne - no kauneushan on katsojan silmissä.
Jos ei ole kuvaa, vieraskirja tyhjä - kuitenkin sisällöltään parhaat profiilit olivat kuvattomia.
Ikävää vain kun ei rekisteröimättömänä pääse katsomaan kuin muutaman kerrallaan.

18

4561

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei paljaspintainen

täällä on toitotettu miljoonaan kertaan. Mutta eikös se kerro vain siitä, että nainen on halpa, kun mainostaa itseään paljaalla pinnalla, mutta mies on vielä halvempi, kun menee joka kerta siihen samaan lankaan.

• Mies minäkin

Olet oikeassa, sielukkaimmat ja mukavimmat naiset ovat kyllä poikeuksetta olleet kuvattomissa ilmoituksissa, vaikken sitä oikeaa ole vielä löytänytkään, ihania keskustelukumppaneita kuitenkin. Jokainen heistä on kyllä kertonut miksi kuva ei ole esillä ja jokainen heistä on sen viestittelyn edessä lähettänyt, eikä heissä ole mitään vikaa ulkoisesti ollut, kauniita naisia kaikki, omalla tavallaan.

• Kehuja saanut

Niin, toivottavasti minun vieraskirjani ei ketään häiritse, vaikka siinä onkin 14 sivua täynnä pelkästään kehuja.
      En edes paljastele siinä millään tavalla itseäni.
      Ja sitten, että niitä viestejä siinä edelleenkin on, johtuu vain ja ainoastaan siitä, että en jaksa alkaa tyhjäämään sitä.
      Tää on muutenkin aika hidasta tää meininki treffisivulla, siksi en viitsi tuhlata aikaani sellaiseen. Jos joitain ne viestit häiritsee, niin kehoittaisin jättämään lukemisen väliin.
      Onneksi meillä on valinnanvapaus.... oikeastaanpa melkein kaikissa jutuissa =)

• hmmmmmmm

ei siinä tyhjäämisessä pitäis kauheesti vaivaa olla. Itsetunnonkohotusta sanon ma.

• Tyhjentäjä
        hmmmmmmm kirjoitti:

ei siinä tyhjäämisessä pitäis kauheesti vaivaa olla. Itsetunnonkohotusta sanon ma.

Ihan vaan pikku vinkiksi heitän, ett kandee kokeilla sitä hommaa ja tulla sen jälkeen väittämään, ettei siin kauhee duuni ole.
        Poistin/hylkäsin flirttejä ja meinas hermo mennä, on se sen verran hidasta puuhaa.

No, hopi, hopi... kokeilemaan.... jos on, mitä yleensäkään poistella :)

• reino
        Tyhjentäjä kirjoitti:

Ihan vaan pikku vinkiksi heitän, ett kandee kokeilla sitä hommaa ja tulla sen jälkeen väittämään, ettei siin kauhee duuni ole.
        Poistin/hylkäsin flirttejä ja meinas hermo mennä, on se sen verran hidasta puuhaa.

kun kerrot miten saan neljätoista sivullista vieraskirjaviestejä tai flirttikutsuja ;)

• Iloiseksi teit :)
        reino kirjoitti:

kun kerrot miten saan neljätoista sivullista vieraskirjaviestejä tai flirttikutsuja ;)

Vooooooiiih, sun vastaukses/kysymykses sai mut räjähtämään nauruun :)))
        Reino rakas, kiitos päivän nauruannoksesta.

Toivon sydämestäni, että saat ainakin neljä sivullista kehuja vieraskirjaasi.
        Laita nimim. alan heti pommittamaan sua viesteillä :)

• tyhjentäjä nr 2
        Tyhjentäjä kirjoitti:

..on niissä kauhea duuni poistaa. Minäkin aloin yhtenä päivänä poistamaan niitä flirttikutsuja joista ei sen kutsun jälkeen ollut mitään kuulunut. Oli vaan sen verran hidasta hommaa, että muutaman kymmenen jaksoin poistaa, sen jälkeen luovutin. Se vieraskirjan tyhjennys menee huomattavasti nopeammin. Sen tyhjensin, nykyään otan pois melkein samantien kun viesti tulee. Ei tarvitse sitten enään tyhjennellä.

...muuten kyllä olen sitä mieltä, että kateellisten jupinaa tuo koko keskustelu. Ja jotkut naiset esim. minä en halua käyttää mitään tiukkoja poolokauluksia, käytän avokaulaisia puseroita ja nautin siitä, että olen nainen ja, että näytän naiselta:=)

• *hymyilee*

pätee muuten naisiin sama juttu.
      ainakin olen bongannut ricky martinin,siis aito rickyn kuva profiilissa,tämä laulava latino komistus.ja muutaman muun "julkkismiehen".

"rickyäkin" kehuttiin kovasti "ihanaksi suklaasilmäksi" yms...onhan hän,siis oikea ricky.
      mutta kenties se herra,joka oli lainannut hänen kuvaansa ei ihan taida näyttää martinilta,saattaa ehkä juoda sitä. :)

täällä taitaa kadota monelta todellisuus,niin päiväuni-touhulta koko treffit vaikuttaa.

todella onnekas on se,joka onnistuu treffeiltä ihmisen elämäänsä löytämään.

• Kuvallinen

Olet muuten aivan oikeassa.
      Olen havainnut ihan samaa. Noin se menee !!
      Tuli vaan samalla mieleen, et kuinkahan moni niistä kuvattomista OIKEESTI on vapaita / karanneita ?? Siltikin: pari kertaa "livenä" treffanneena, naistenkaan kuva ei kyllä kerro kaikkea totuutta ..... nimimerkki "ei ikinä sokkotreffeille"
      Pitäisköhän lopettaa ja palata baareihin ???

• Kiira

Baaristakaan EI välttämättä löydä, mutta ehdottaisin Sinua hankkiutumaan jonkin sellaisen harrastuksen pariin, jossa käy paljon naisia. Kuten esim. joku työväen-/kansalaisopiston piiri. Niissähän löytyy sellaisiakin ryhmiä, joissa ei ole rajattu, ovatko osallistujat naisia vaiko miehiä.

• Hot_and_Sweet
        Kiira kirjoitti:

Baaristakaan EI välttämättä löydä, mutta ehdottaisin Sinua hankkiutumaan jonkin sellaisen harrastuksen pariin, jossa käy paljon naisia. Kuten esim. joku työväen-/kansalaisopiston piiri. Niissähän löytyy sellaisiakin ryhmiä, joissa ei ole rajattu, ovatko osallistujat naisia vaiko miehiä.

suuresti miten jollain on varaa nimitellä naisia joilla on hieman paljastavampi kuva halvoiksi!!!!

Mitä sitten ovat nämä varatut miehet jotka vonkaavat p****a suureen ääneen lähes jokaiselta naiselta joka profiilin omaa?

Minusta ihmisiä ei saisi arvostella pelkän kuvan perusteella. Tai sitten saattaa olla arvostelijankin jo tarpeellista vilkaista peiliin.

• N40+
        Hot_and_Sweet kirjoitti:

suuresti miten jollain on varaa nimitellä naisia joilla on hieman paljastavampi kuva halvoiksi!!!!

Mitä sitten ovat nämä varatut miehet jotka vonkaavat p****a suureen ääneen lähes jokaiselta naiselta joka profiilin omaa?

Minusta ihmisiä ei saisi arvostella pelkän kuvan perusteella. Tai sitten saattaa olla arvostelijankin jo tarpeellista vilkaista peiliin.

Tämäkö on treffinpalstalla liikkuvien taso? Olin itsekin niin ällikällä lyöty, etten osannut muuta vastata.
        Viesti alkaa näin:
        Mies: Olenko liian lyhyt 178cm?
        Minä: No siinä ja siinä
        Mies: Oletko lihava?
        Minä: En

Ja siihen päättyi lupaavasti alkanut "suhde" alkuunsa.Ai, että harmittaa,sillä meistä ois voinu tulla vaikka mitä. Heh, heh.....heh hehe.......Taivas varjele

• Edellinen
        N40+ kirjoitti:

Tämäkö on treffinpalstalla liikkuvien taso? Olin itsekin niin ällikällä lyöty, etten osannut muuta vastata.
        Viesti alkaa näin:
        Mies: Olenko liian lyhyt 178cm?
        Minä: No siinä ja siinä
        Mies: Oletko lihava?
        Minä: En

Ja siihen päättyi lupaavasti alkanut "suhde" alkuunsa.Ai, että harmittaa,sillä meistä ois voinu tulla vaikka mitä. Heh, heh.....heh hehe.......Taivas varjele

Tämän jutun ois pitäny mennä omalle otsikolle, tuli vähän huti

• ...näyttää täällä olevan vähän eri kuin yleensä. Eikö se tarkoitakaan sitä että kävijä voi jättää merkinnän käynnistään..? Siis minun käsittääkseni vieraskirjastahan ei kuulu poistaa viestejä elleivät ne ole jotenkin loukkaavia tms. No, toisaalta täällä on vieraskirja-ajatus muutenkin vähän venynyt, ainoastaan kuvilla on merkitystä, mitään muutahan ei kommentoida...

• asenne jo

ennen alkua. Eipä kerro hyvää. Voi olla huono flaksi sulla.Hyväksy ihmiset ja heidän erilaisuutensa. Hyvänen aika jos jollakin on mitä näytellä, näyttäköön! Katsele sinä sitten vaan kuvattomia ja keskustele. Mutta anna kaikkien kukkien kukkia...

• heh heh

.........
      älä kaikkee usko,mitä vieraskirjoissa on, toiset heittä sinne LÄPPÄÄkin ... älä ota vakavasti kaikkea, ja sähän voit poistaa itse ne kommentit,mitä et kärsi siellä nähdä.

• ulkona????

Mistä te nyt puhutte?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      145
      6852
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5836
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      124
      5022
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      44
      4577
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      54
      3986
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      64
      3140
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3080
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2662
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2330
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2273
    Aihe