Kertokaapa Norjan ja erityisesti Oslon hintatasosta. Olis tarkoitus tehdä keväällä sinne 2- 3 yön matka. Hotellin (keskitaso) hinta? Saako sähköpostitse varauksen? Yhden hengen huone? Yhden hengen lounas? Oluttuoppi? Oslon sisäisen liikenteen liksat? YMS: tarpeellinen hintatietous? Kiinnostavimmat nähtävyydet? Olisin tosi iloinen jos joku antaisi infoa.
Oslon hintataso
5
3467
Vastaukset
- Turska
Oslon hintataso on suorastaan kammottava. Hotelli maksaa ainakin pari millii niinku vähintään ja tuopista saat pulittaa ainakin 300 Eur. Sähköpostitse et ainakaan saa varausta tehtyä. Norjassa ei ole vielä internettiä.
Kysymyksistäsi päätellen, et ilmeisesti ole mikään Globetrotteri, mutta järki käteen kiitos. Miten olisi alueen paikalliset matkailusivut? Joka ikiseen kysymykseen löydät vastaukset sieltä.
Jos haluat kysyä jotain rakentavaa, niin vastaan mielelläni. Olen asunut pari vuotta kyseisessä kaupungissa.- MarikaT
Oletpa niin turskan oloinen maailmanmatkaaja ja käynyt kaikesta päätellen peräti kerran Kanarialla ja kerran Oslossa, etten taida sinun globetrottrereistasi hyötyä. Sulkeudu suosioosi!
www.norja.fi sivulla sieltä muistaakseni pääsi Oslon sivuillekin ja oli aika paljon tietoa muutenkin.
Hintatasosta ei ole omakohtasta kokemusta muuta kuin metro/juna oli aika edullinen jos liikkui kaupunkialueella, nähtävää siellä on vaikka kuinka.netti toimii kyllä sielläkin ja varaukset onnistuu, toisin kuin eräät väittää.- ulkosuomalainen
jotain hintoja Oslosta jota itse olen maksanut
Hotelli scnadic byporten (niin keskusta kuin voi olla) 900nok/yö
tuoppi olutta 45-85nok. Tämä oikeasti riippuu hyvin paljon paikasta.
olen syönyt hyvin ja maittavasti 80nok - vinkki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532617
- 1971890
- 701667
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91351- 721021
- 811010
- 95999
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190924- 67901