eli kyseisen pelin piti tulla tänä perjantaina mutta yllätys yllätys ei tullut.Alustava julkaisupäivä on PE 02.12.2005 saattaa toki tulla aikasemmin tai myöhemmin.Asiaa seurataan
Liberty city storien julkaisu myöhästyy
6
463
Vastaukset
- Tietäjä84
vai julkasiskohan ne sittenki... onhan siin uus hahmo ja kaikki uusimman jutut (motskarit, lentokoneet, uiminen) GTA:ista!!!
tietääkseni tämä liberty city stories ei tule milleen muulle kuin psp:lle mut en ole 100% varma playstation 2:selle ei tule 100% ja playstation 3:selle ei tule 90% kannattaa seurata rock* sivuja sinne tulee tieto sit joskus jos se on tulossa pc:lle
- Tietäjä84
scuubi kirjoitti:
tietääkseni tämä liberty city stories ei tule milleen muulle kuin psp:lle mut en ole 100% varma playstation 2:selle ei tule 100% ja playstation 3:selle ei tule 90% kannattaa seurata rock* sivuja sinne tulee tieto sit joskus jos se on tulossa pc:lle
Mut ois se kyl vähän ouro jos se tulis... AINAKI kokohintasena... ehkä halpisjulkasuna tuleekin... SAA NÄHÄ!!!
- ...
Näin liberty cityn Lauantaina Kaupassa!! (tilt pelaajan kaupassa)
liberty city stories on jo julkaistu joissain verkkokaupoissa (tavallisista kaupoista en tiedä) eli jos joku on jo kysesitä peliä pelannut niin kertokaa kokemuksia tänne
- TacRotEs
juu mullon ollu tää peli pari viikko (usa-versio)
täytyy myöntää että on se HYVÄ!en oo muita pelejä enää psp:een sisällä käyttänykkään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322073
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle471986Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3091799- 961326
- 301322
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71278Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141196Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101127Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661016- 381009